To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-01
Usługi utrzymania czystości na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Szczecinie przez okres 24 miesięcy.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 768270-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 91 50 66 200
e-mail: przetargi@zuo.szczecin.pl
www: www.zuo.szczecin.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługi utrzymania czystości na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Szczecinie przez okres 24 miesięcy.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZUO/101/027/2018
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie porządku na
terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Szczecinie (ZUO) przez okres 24 miesięcy w zakresie: sprzątanie
pomieszczeń biurowych, socjalnych, ciągów komunikacyjnych ZUO w budynku głównym procesowym (A.1.), budynku
administracyjnym (A.1.1.) oraz dodatkowych pomieszczeń na terenie ZUO, a także mycie okien, ścianek przeszklonych i
szklanych elewacji. Dodatkowe pomieszczenia znajdujące się na terenie ZUO: toaleta w budynku pompowni, budynek
portierni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający nie podzielił
zamówienia na części. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6
ustawy Pzp. 5. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji. W ramach zamówienia Wykonawca dodatkowo
zobowiązany jest zabezpieczyć możliwość wykonywania przez cały okres realizacji umowy świadczeń dodatkowych w
postaci dodatkowych dyżurów, w wymiarze maksymalnie: 200 h w dni wolne od pracy oraz 200 h w dni robocze —
dodatkowo płatnych po wcześniejszym ich zleceniu przez Zamawiającego, z 72 godzinnym wyprzedzeniem. 6.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.7. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy
ramowej. 8. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych wyjaśnień, jako
obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. 9. Zamawiający nie
zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Informacja dla
podwykonawców znajduje się w Rozdziale VIII SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.91.12.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 511400.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Michał Bosy Bosy Blask
Email wykonawcy: biuro@bosyblask.pl
Adres pocztowy: ul. Krasińśkiego 10
Kod pocztowy: 71-436
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy: Bosy Blask Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 326840.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1320000.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa środków czystości i higieny do Aresztu Śledczego w Szczecinie i Oddziału Zewnętrznego w Stargardzie Aresztu Śledczego w Szczecinie
- Dostawa samochodu osobowego, hybrydowego typu plug-in
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- Najem długoterminowy wraz z usługą serwisową i ubezpieczeniową fabrycznie nowych samochodów elektrycznych osobowych klasy C i D według klasyfikacji SAMAR W.01 z 2024 roku na okres 36 miesięcy
- Dokończenie zadania "Modernizacja obiektów sportowych przy Zachodniopomorskim Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Polskiego Teatru Tańca
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Usługa sprzątania i pielęgnacji terenów zielonych w obiektach Oddziału ZUS we Wrocławiu.
- Wykonanie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Pile przy ul. aleja Powstańców Wielkopolskich 79.
- Sprzątanie budynków administracyjnych zajmowanych przez Urząd Miejski w Koninie.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.