eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Dostawa różnych produktów spożywczych,produktów zwierzęcych,mięsa i produktów mięsnych, produktów mleczarskich, owoców,warzyw i podobnych produktów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-01

Ogłoszenie nr 510410832-N-2021 z dnia 2021-02-01 r.
Zespół Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej:

Dostawa różnych produktów spożywczych,produktów zwierzęcych,mięsa i produktów mięsnych, produktów mleczarskich, owoców,warzyw i podobnych produktów.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 764180-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej, krajowy numer identyfikacyjny 00019203400000, ul. Jagiellońska 84, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 18 442 16 81
faks: 18 449 04 13
e-mail: warsztatyszkolnezs1@o2.pl
www: zsnr1.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - placówka oświatowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa różnych produktów spożywczych,produktów zwierzęcych,mięsa i produktów mięsnych, produktów mleczarskich, owoców,warzyw i podobnych produktów.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Różnych produktów spożywczych, produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, produktów mleczarskich, owoców, warzyw i podobnych produktów”.

Kody CPV:
Zadanie nr: 1 kod CPV 15800000-6 Różne produkty spożywcze;
Zadanie nr:2 kod CPV 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne;
Zadanie nr:3 kod CPV 15500000-3 Produkty mleczarskie
Zadanie nr:4 kod CPV 03200000-3 Owoce, warzywa i podobne produkty

2) Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowanie został podzielony na zadania:

Zadaniem nr: 1 obejmuje dostawę różnych produktów spożywczych takich jak: produkty spożywcze suche, sypkie, cukier, słodycze, przetwory owocowe, przyprawy, makarony, ryż, soki, wodę mineralną itp. produktu;
Zadaniem nr: 2 obejmuje dostawę mięsa wieprzowego, drobiowego i produktów mięsnych;
Zadaniem nr:3 obejmuje dostawę produktów mleczarskich w tym: jogurty, mleko, masło, sery, śmietanę itp. produkty;
Zadanie nr:4 obejmuje dostawę owoców i warzyw.

3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr: do niniejszej SIWZ.

4) Zamawiający wymaga aby dostarczane produkty były dobrej jakości, świeże, posiadały odpowiednie terminy ważności, spełniały wszelkie wymogi norm sanitarnych, technologicznych i jakościowych oraz warunki wynikające z ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019.r poz.1252 z późn.zm.).

4. Wymagania dodatkowe Zamawiającego:

1) Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na podstawie zamówień składanych telefonicznie, faxem, lub pocztą e-mail z odpowiednim wyprzedzeniem.
2) Dostawy częściowe odbywać się będą na koszt i ryzyko wykonawcy, środkiem transportu wykonawcy przystosowanym do przewozu żywności zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy).
3) Dostawa produktów odbywać się będzie w odpowiednich opakowaniach, zapewniających należyte zabezpieczenie produktów przed zabrudzeniem, zniszczeniem, czynnikami pogodowymi i uszkodzeniami.
4) Do każdej dostawy Wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające rodzaj, ilość produktów.
5) Dotyczy Zadania nr: 2-Wszystkie produkty mięsne objęte niniejszym postępowaniem (każda dostawa) powinny być pakowanie tak, aby zabezpieczyć produkty mięsne przed uszkodzeniami i zanieczyszczeniami, zapobiec utracie walorów smakowych i odżywczych produktu mięsnego, podczas całego okresu przydatności do spożycia . Opakowania powinny być czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń śladów pleśni, wykonane z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, spełniać wymagania odpowiednich norm jakościowych. Nie dopuszcza się opakowań zastępczych. Opakowania powinny posiadać czytelne, trwałe napisy z nazwą produktu mięsnego, terminem przydatności do spożycia, nazwą dostawcy, warunkami przechowywania, oznaczeniem partii produkcji. Produkty mięsne należy dostarczać w pojemnikach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością.
6) Dostawy produktów objętych niniejszym postepowaniem muszą by realizowane zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” - dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, opakowań, higieny osobistej kierowcy.

5. Miejsce i termin dostaw:
1) Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy w każdy dzień roboczy w godzinach od 7.00 do 8.00 na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem (jednodniowym) zgłaszanym telefonicznie lub faksem lub pocztą e-mail. W przypadku, gdy określony dzień dostawy przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, wówczas dostawę należy zrealizować w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy lub w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
2) Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy do 4 punktów żywienia Zamawiającego to jest:
a) Warsztaty Szkolne Zespołu Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej – stołówka szkolna
ul: Rokitniańczyków 26, 33-300 Nowy Sącz;
b) Warsztaty Szkolne Zespołu Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej – stołówka szkolna
ul: Królowej Jadwigi 29, 33-300 Nowy Sącz;
c) Warsztaty Szkolne Zespołu Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej – stołówka szkolna
ul: Nadbrzeżna 77, 33-300 Nowy Sącz;
d) Internat Zespołu Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej ul: Mikołaja Reja ,
33-300 Nowy Sącz;
3) Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt zapewnić rozładunek dostarczonych produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 15.50.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: zadanie nr 1-różne produkty spożywcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 185478.97 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Hurtownia Przetworów Owocowo Warzywnych ROAND
Email wykonawcy: roand.sj@gmail.com
Adres pocztowy: ul.B.Czecha 12 a
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 185478.97

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 185478.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 0
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: zadanie nr 2- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 180412.30 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakłady Mięsne Wiesław Leśniak
Email wykonawcy: biuro@zmlesniak.pl
Adres pocztowy: ul.Axentowicza 20A
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 180412.30

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 180412.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 189449.80
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: zadanie nr 3-Produkty mleczarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 139367.10 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
Email wykonawcy: osmbochniahandel@gmail.com
Adres pocztowy: ul.Wygoda 147
Kod pocztowy: 32-700
Miejscowość: Bochnia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 139367.10

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 139367.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 151970.60
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: zadanie nr 4-Owoce,warzywa i podobne produkty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 116019.30 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PPHU AGRO - HURT Sp.J Waldemar, Piotr , Paweł Wideł
Email wykonawcy: magazan@agrohurt.com
Adres pocztowy: ul.Zdrojowa 12
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 116019.30

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 116019.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 130337.00
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.