eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Dostawa sprzętu i wyposażenia do budynku Spichlerza na Rynku w Boguchwale w ramach realizacji zadania pn. "Kompleksowa rewitaliza-cja na terenie ROF - zakup wyposażenia, przebudowa Spichlerza"



Ogłoszenie z dnia 2021-01-29

Ogłoszenie nr 510410205-N-2021 z dnia 2021-01-29 r.
Gmina Boguchwała:

Dostawa sprzętu i wyposażenia do budynku Spichlerza na Rynku w Boguchwale w ramach realizacji zadania pn. "Kompleksowa rewitaliza-cja na terenie ROF - zakup wyposażenia, przebudowa Spichlerza"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zadanie jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa VI Spójność Przestrzenna i Społeczna, Działanie 6.5 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej – ZIT.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 68833-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Boguchwała, krajowy numer identyfikacyjny 69058200000000, Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 017 8755201
faks: 017 8755209
e-mail: um@boguchwala.pl
www: www.bip.boguchwala.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i wyposażenia do budynku Spichlerza na Rynku w Boguchwale w ramach realizacji zadania pn. "Kompleksowa rewitaliza-cja na terenie ROF - zakup wyposażenia, przebudowa Spichlerza"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RIZ.271.29.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia planowany jest zakup: Pakiet 1 Sprzęt komputerowy i multimedialny: 1) Zestaw komputerowy z oprogramowaniem – 12 szt.. 2) Drukarka laserowa, sieciowa – 3 szt. 3) Telewizor ledowy – 1 szt. 4) Serwer rackowy z oprogramowaniem – 1 szt. Pakiet 2 Meble: 1) Stół konferencyjny (zestaw składający się 4 el.) – 1 szt. 2) Krzesło do stołu konferencyjnego kubełkowe – 10 szt. 3) Wieszak metalowy na ubrania wolnostojący – 11 szt. 4) Biurko pracownicze – 12 szt. 5) Kontener do biurka, mobilny – 12 szt. 6) Szafa aktowa, biurowa z płyty laminowanej – 9 szt. 7) Obrotowy fotel pracowniczy – 12 szt. 8) Krzesło kubełkowe tapicerowane – 16 szt. 9) Krzesło na konstrukcji ramowej, tapicerowane – 60 szt. 10) Stół prezydialny – 1 szt. 11) Wieszak szatniowy, stalowy, jezdny – 3 szt. 12) Krzesło gięte drewniane – 40 szt. 13) Stolik – 10 szt. 14) Stół na stelażu metalowym – 1 szt. 15) Krzesło tapicerowane z osłoną oparcia z tworzywa – 5 szt. 16) Szafa metalowa na ubrania – 1 szt. 17) Wieszak ścienny – 2 szt. 18) Szafa aktowo – ubraniowa – 6 szt. 19) Stolik kawowy – 1 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 32.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet 1 Sprzęt komputerowy i multimedialny:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 102615 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Infast Sp. z o. o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Legionów 31
Kod pocztowy: 35-111
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 138325.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 138325.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 251522.70
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet 2: Meble

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 91156.34 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 11

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PB Tenders Jakub Pawulski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kotomierska 1
Kod pocztowy: 85-568
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 87152.88

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 87152.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 156978.75
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.