To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-28
Dostawa nowych foteli, krzeseł, taboretów laboratoryjnych, sof , mebli biurowych, regałów, i dygestorium do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 617001-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 895 233 420
faks: (089) 5233278
e-mail: jasma@uwm.edu.pl
www: www.uwm.edu.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa nowych foteli, krzeseł, taboretów laboratoryjnych, sof , mebli biurowych, regałów, i dygestorium do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 382/2020/PN/DZP
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa nowych foteli, krzeseł, taboretów laboratoryjnych, sof , mebli biurowych, regałów, i dygestorium do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.13.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Fotele obrotowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia w zakresie części nr 1 wynosi 3 400,00 zł brutto natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi 4 280,40 zł brutto.
NAZWA: Krzesła obrotowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Kwota przeznaczona na realizację zamówienia w zakresie części nr 2 wynosi 678,12 zł brutto natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi 1070 zł brutto
NAZWA: Krzesła stacjonarne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Kwota przeznaczona na realizację zamówienia w zakresie części nr 3 wynosi 8 319,33 zł brutto natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi 13 284,00 zł brutto.
NAZWA: Fotele obrotowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 870.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Tronus Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ordona 2A
Kod pocztowy: 01-237
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1070.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1070.10
Waluta: PLN
NAZWA: Krzesła stacjonarne i obrotowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Kwota przeznaczona na realizację zamówienia w zakresie części nr 5 wynosi 1 200,00 zł brutto natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi 2 398,50 zł brutto.
NAZWA: Krzesła obrotowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia w zakresie części nr 6 wynosi 800,00 zł brutto natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi 1 070,10 zł brutto
NAZWA: Krzesła i fotele obrotowe oraz krzesła stacjonarne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8010.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Tronus Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ordona 2A,
Kod pocztowy: 01-237
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9852.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9852.30
Waluta: PLN
NAZWA: Krzesła stacjonarne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia w zakresie części nr 8 wynosi 600 zł brutto natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi 645,75 zł brutto.
NAZWA: Krzesła stacjonarne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia w zakresie części nr 9 wynosi 1 200,00 zł brutto natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi 1 291,50 zł brutto.
NAZWA: Krzesła i taborety
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia w zakresie części nr 10 wynosi 10 943,00 zł brutto natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi 39 593,70 zł brutto.
NAZWA: Krzesła laboratoryjne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia w zakresie części nr 11 wynosi 6 600,00 zł brutto natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi 23 542,20 zł brutto
NAZWA: Taborety laboratoryjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Chemosynteza Adam Biedrzycki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.J. Mackiewicza 10/26
Kod pocztowy: 15-779
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3690.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25682.40
Waluta: PLN
NAZWA: Krzesła i taborety laboratoryjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1945.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Chemosynteza Adam Biedrzycki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. J. Mackiewicza 10/26
Kod pocztowy: 15-779
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2392.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9630.90
Waluta: PLN
NAZWA: Krzesła laboratoryjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2720.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Chemosynteza Adam Biedrzycki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.J. Mackiewicza 10/26
Kod pocztowy: 15-779
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3345.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8560.80
Waluta: PLN
NAZWA: Krzesła obrotowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 870.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Tronus Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ordona 2A
Kod pocztowy: 01-237
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1070.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1070.10
Waluta: PLN
NAZWA: Fotele obrotowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia w zakresie części nr 16 wynosi 2 400,00 zł brutto natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi 4 280,40 zł brutto.
NAZWA: Krzesła obrotowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia w zakresie części nr 17 wynosi 420,00 zł brutto natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi 1 070,10 zł brutto
NAZWA: Krzesła i stoły
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia w zakresie części nr 18 wynosi 380,00 zł brutto natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi 2 337,00 zł brutto.
NAZWA: Fotele obrotowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3479.67 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Tronus Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ordona 2A
Kod pocztowy: 01-237
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4280.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4280.40
Waluta: PLN
NAZWA: Meble wypoczynkowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca odstąpił od podpisania umowy
NAZWA: Meble biurowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia w zakresie części nr 21 wynosi 4 200,00 zł brutto natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi 7 933,50 zł brutto.
NAZWA: Meble biurowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia w zakresie części nr 22 wynosi 7 070,00 zł brutto natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi 14 132,70 zł brutto.
NAZWA: Meble metalowe (warsztatowe)
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia w zakresie części nr 23 wynosi 1 000,00 zł brutto natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi 5 289,00 zł brutto
NAZWA: Dygestoria nastołowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie, zostało unieważnione w części nr 24, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego - 1 szt. - typu samochód osobowy o nadwoziu SUV dla Uniwersytetu Warmińsko Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa wraz z wymianą dźwigu szpitalnego
- Adaptacja korytarza na III piętrze na pracownię komputerową oraz adaptacja 3 pomieszczeń na potrzeby zawodu technik fotografii i multimediów
- Implanty i akcesoria stosowane w zakresie dziecięcej ortopedii i chirurgii szczękowo-twarzowej. Wyroby medyczne z włókniny.
- Wykonanie przyłącza do sieci światłowodowej do budynków: Biblioteki nr 12 w Olsztynie, ZDZiT przy ul. Dąbrowszczaków w Olsztynie, Żłobka nr 3 w Olsztynie według posiadanych projektów
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury, Bibliotek i Sportu w miejscowości Łagiewniki
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.