eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na ochronę obiektów i terenu Katowickiego Centrum Onkologii z wykorzystaniem grupy interwencyjnej oraz monitorowanie systemów alarmowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-28

Ogłoszenie nr 510409697-N-2021 z dnia 2021-01-28 r.
Katowickie Centrum Onkologii:

Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na ochronę obiektów i terenu Katowickiego Centrum Onkologii z wykorzystaniem grupy interwencyjnej oraz monitorowanie systemów alarmowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 596947-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Katowickie Centrum Onkologii, krajowy numer identyfikacyjny 276201240, Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 322 514 533
faks: 322 514 533
e-mail: szpital@kco.katowice.pl
www: www.kco.katowice.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.kco.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na ochronę obiektów i terenu Katowickiego Centrum Onkologii z wykorzystaniem grupy interwencyjnej oraz monitorowanie systemów alarmowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): K.C.O./PN/50/ 2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Ochrona obiektów i terenu Katowickiego Centrum Onkologii z wykorzystaniem
Opis przedmiotu zamówienia
A. Pod pojęciem grupy interwencyjnej należy rozumieć patrol interwencyjny składający się z pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego.
Czas przyjazdu grupy interwencyjnej maksymalnie do 10 minut od wezwania dokonanego przez pracownika ochrony lub pracownika izby przyjęć KCO.
Wykonawca ma obowiązek wyposażyć stanowisko rejestracyjne izby przyjęć i pokój badań w środki łączności ( przyciski ) do wezwania grupy interwencyjnej.
B. Szczegółowe czynności dotyczące prac w zakresie zapewnienia ochrony, tj. zabezpieczenia mienia i osób w obiektach, wg poniższych lokalizacji, znajdujących się na terenach Katowickiego Centrum Onkologii są następujące:
1. w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27
a) całodobowy służba w pomieszczeniu ochrony w budynku Centralnej Izby Przyjęć (CIP);
b) czas służby od godziny 1500 do 800 dnia następnego w pomieszczeniu w Pawilonie operacyjnym, a w dni wolne, świąteczne – całodobowo
pełnienie służby ochrony, a w szczególności:
- zapewnienie ochrony personelu Centrum, pacjentów;
- szczególne zapewnienie ochrony personelu w miejscu pracy w pomieszczeniach izby
przyjęć i sąsiadujących w CIP;
- zapewnienie ochrony obiektów poprzez działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu Centrum;
- nadzór nad porządkiem na terenie Centrum;
- kierowanie ruchem pacjentów i innych osób (w tym reakcja na wskazania stosowanych urządzeń przy wejściu do obiektu), informacje z zakresu topografii Szpitala;
- niezwłoczne przeciwdziałanie ( skuteczne interwencje ) zakłóceniom porządku publicznego i gorszącym ogół zachowaniom osoby (-ób) przebywającej(-cych) na terenie Centrum, a w szczególności w okolicach recepcji izby przyjęć, w godzinach późnopopołudniowych i nocnych;
- szczególny nadzór nad obiektami i terenem od strony północno-wschodniej i północno- zachodniej ogrodzenia terenu;
- szczególna ochrona rzeźby „ Wiktoria Rzucająca Wieniec”;
- zgłaszanie Kierownikowi Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednim służbom technicznym (pracownicy pionu technicznego Centrum) wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu podległych im dziedzin;
- informowanie Kierownika Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednich służb (straż pożarna, policja, administracja Centrum) o zaistniałych zagrożeniach lub nagłych zdarzeniach;
- w przypadku zaistnienia zdarzeń nagłych, nadzwyczajnych, takich jak włamanie, pożar, zalanie, dewastacja mienia itp. działanie zgodnie z instrukcjami Zamawiającego, niezwłoczne zabezpieczenie miejsca zdarzenia poprzez niedopuszczenie osób postronnych, udzielenie pierwszej pomocy osobom poszkodowanym, jeżeli takie wystąpią oraz w miarę możliwości zminimalizowanie skutków zdarzenia oraz ustalenie świadków zdarzenia;
- uzbrajanie i wyłączanie alarmów oraz zamykanie i otwieranie poradni specjalistycznej i pracowni mammografii;
- regularne obchody ( co najmniej 6 razy w ciągu zmiany )
- patrolowanie chronionego terenu i sprawdzanie ustalonego stanu zabezpieczeń obiektów, potwierdzone prowadzonym przez Wykonawcę systemem kontroli – zgłaszania patrolu w punktach kontroli; - wydawanie i odbieranie kluczy od poszczególnych pomieszczeń i obiektów osobom upoważnionym, prowadzenie stosownej ewidencji;
- obsługa i obserwacja wjazdu dla karetek, korytarzy parteru Centralnej Izby Przyjęć przy pomocy monitoringu cctv, central ochrony p.poż., gazów medycznych i sieci elektroenergetycznej;
- kierowanie ruchem pacjentów w godzinach popołudniowych i nocnych, informacje z zakresu topografii Szpitala;
- prowadzenie „Książki raportów dziennych służby”;
- niedopuszczalne jest pozostawienie miejsc ochrony bez obsady – samowolne opuszczenie posterunku;
c) całodobowe pełnienie służby na terenie Centrum, ze szczególnym uwzględnieniem okolicy bram wjazdowych;
pełnienie służby ochrony przez min. dwóch pracowników, a w szczególności:
- szczególny nadzór nad pojazdami wjeżdżającymi (rozumiany przez Zamawiającego jako dopuszczenie do wjazdu wyłącznie pojazdów uprawnionych) i wyjeżdżającymi, miejscami postojowymi, parkowaniem pojazdów na terenie Centrum,
- kierowanie ruchem pacjentów (w tym reakcja na wskazania stosowanych urządzeń przy wejściu do obiektu CIP), informacje z zakresu topografii Szpitala;
- utrzymanie porządku parkujących pojazdów, tak aby drogi wewnętrzne były całkowicie przejezdne i nie nastąpiły przypadki niszczenia zieleni na terenie Centrum,
d) czas służby całodobowo w Zakładzie Radioterapii i w Pracowni rezonansu magnetycznego, pełnienie służby ochrony, a w szczególności:
- zapewnienie ochrony personelu Centrum, pacjentów;
- zapewnienie ochrony obiektów poprzez działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu Centrum;
- nadzór nad porządkiem na terenie obiektu;
- niezwłoczne przeciwdziałanie ( skuteczne interwencje ) zakłóceniom porządku publicznego i gorszącym ogół zachowaniom osoby (-ób) przebywającej (-cych) na terenie obiektu;
- prowadzenie kontroli wydawania i zdawania kluczy od poszczególnych pomieszczeń;
- zgłaszanie Kierownikowi Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednim służbom technicznym (pracownicy pionu technicznego Centrum) wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu podległych im dziedzin;
- informowanie Kierownika Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednich służb (straż pożarna, policja, administracja Centrum) o zaistniałych zagrożeniach lub nagłych zdarzeniach;
- w przypadku zaistnienia zdarzeń nagłych, nadzwyczajnych, takich jak włamanie, pożar, zalanie,
dewastacja mienia itp. działanie zgodnie z instrukcjami Centrum, niezwłoczne zabezpieczenie miejsca zdarzenia poprzez niedopuszczenie osób postronnych, udzielenie pierwszej pomocy osobom poszkodowanym, jeżeli takie
wystąpią oraz w miarę możliwości zminimalizowanie skutków zdarzenia oraz ustalenie świadków zdarzenia;
- regularne obchody ( co najmniej 6 razy w ciągu zmiany ) , sprawdzanie stanu jego zabezpieczeń oraz obsługa i obserwacja otoczenia wejścia i Pracowni rezonansu magnetycznego przy pomocy monitoringu cctv i systemu
alarmowego;
- kierowanie ruchem pacjentów (w tym reakcja na wskazania stosowanych urządzeń przy wejściu do obiektu), informacje z zakresu topografii Szpitala;
- prowadzenie „Książki raportów dziennych służby”.
- niedopuszczalne jest pozostawienie miejsc ochrony bez obsady – samowolne opuszczenie posterunku.

2. w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 26 i 28
a) nadzór i ochrona w dni powszednie od godziny 15.00 do 8.00 dnia następnego,a w dni wolne, świąteczne – całodobowe w pomieszczeniu portierni budynku Dyrekcji szpitala pełnienie służby ochrony, a w szczególności:
- zapewnienie ochrony personelu Centrum, osób trzecich przebywających w obiektach;
- zapewnienie ochrony obiektów poprzez działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu Centrum;
- kierowanie ruchem petentów, pacjentów (w tym reakcja na wskazania stosowanych urządzeń przy wejściu do obiektu), informacje z zakresu topografii Szpitala;
- nadzór nad porządkiem na terenie przyległym do budynków;
- szczególny nadzór nad budynkiem i garażami wyłączonymi z eksploatacji, zlokalizowanymi przy drodze dojazdowej;
- niezwłoczne przeciwdziałanie ( skuteczne interwencje ) zakłóceniom porządku publicznego i gorszącym ogół zachowaniom osoby (-ób) przebywającej (-cych) na terenie obiektów;
- zgłaszanie Kierownikowi Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednim służbom technicznym (pracownicy pionu technicznego Centrum) wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu podległych im dziedzin;
- informowanie Kierownika Sekcji Techniczno-Gospodarczej, odpowiednich służb (straż pożarna, policja, administracja Centrum) o zaistniałych zagrożeniach lub nagłych zdarzeniach;
- w przypadku zaistnienia zdarzeń nagłych, nadzwyczajnych, takich jak włamanie, pożar, zalanie, dewastacja mienia itp. działanie zgodnie z instrukcjami Centrum, niezwłoczne zabezpieczenie miejsca zdarzenia poprzez niedopuszczenie osób postronnych, udzielenie pierwszej pomocy osobom poszkodowanym, jeżeli takie wystąpią oraz w miarę możliwości zminimalizowanie skutków zdarzenia oraz ustalenie świadków zdarzenia;
- uzbrajanie i wyłączanie alarmów oraz zamykanie i otwieranie budynków zarządu Centrum i poradni;
- pełnienie zastępstwa w przypadku nieobecności pracownika Centrum obsługującego połączenia telefoniczne
- regularne obchody ( co najmniej 6 razy w ciągu zmiany ) , sprawdzanie stanu zabezpieczeń obiektów;
- obsługa i obserwacja okolic budynku Dyrekcji oraz budynku POZ przy pomocy monitoringu cctv;
- niedopuszczalne jest pozostawienie miejsc ochrony bez obsady – samowolne opuszczenie posterunku.
- wydawanie i odbieranie kluczy od poszczególnych obiektów właściwym osobom upoważnionym;
- prowadzenie stosownej ewidencji;
- obsługa połączeń telefonicznych
- prowadzenie „Książki raportów dziennych służby”.
3. w Katowicach, przy ul. Józefowskiej 119
a) całodobowy służba w portierni przy bramie wjazdowej i na terenie KCO;
pełnienie służby ochrony, a w szczególności:
- zapewnienie ochrony personelu Centrum, pacjentów;
- zapewnienie ochrony obiektów poprzez działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu Centrum;
- nadzór nad porządkiem na terenie Centrum;
- niezwłoczne przeciwdziałanie ( skuteczne interwencje ) zakłóceniom porządku publicznego i gorszącym ogół zachowaniom osoby (-ób) przebywającej (-cych) na terenie Centrum;
- szczególny nadzór nad obiektami i terenem od strony za budynkiem administracji Z-2;
- zgłaszanie Kierownikowi Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednim służbom (pracownicy pionu technicznego Centrum) wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu podległych im dziedzin;
- informowanie Kierownika Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednich służb (straż pożarna, policja, administracja Centrum) o zaistniałych zagrożeniach lub nagłych zdarzeniach;
- w przypadku zaistnienia zdarzeń nagłych, nadzwyczajnych, takich jak włamanie, pożar, zalanie, dewastacja mienia itp. działanie zgodnie z instrukcjami Centrum, niezwłoczne zabezpieczenie miejsca zdarzenia poprzez nie dopuszczenie osób postronnych, udzielenie pierwszej pomocy osobom poszkodowanym, jeżeli takie wystąpią oraz w miarę możliwości zminimalizowanie skutków zdarzenia oraz ustalenie świadków zdarzenia;
- uzbrajanie i wyłączanie alarmu oraz zamykanie i otwieranie budynku administracji Z-2;
- regularne obchody ( co najmniej 6 razy w ciągu zmiany ) - patrolowanie chronionego terenu i sprawdzanie ustalonego stanu zabezpieczeń obiektów, potwierdzone wprowadzonym przez Wykonawcę systemem kontroli – zgłaszania patrolu w punktach kontroli;
- niedopuszczalne jest pozostawienie miejsc ochrony bez obsady – samowolne opuszczenie posterunku.
- wydawanie i odbieranie kluczy od poszczególnych obiektów właściwym osobom upoważnionym;
- prowadzenie stosownej ewidencji;
- obsługa całodobowo połączeń telefonicznych;
- prowadzenie „Książki raportów dziennych służby”.
4. w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27 i ul. Józefowskiej 119
α) patrolowanie terenu i obiektów Centrum przez kwalifikowanych pracowników ochrony od 15.00 do 7.00 dnia następnego w każdy dzień;
pełnienie służby ochrony, a w szczególności:
- zapewnienie ochrony personelu Centrum, pacjentów
- zapewnienie ochrony obiektów poprzez działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu Centrum;
- nadzór nad porządkiem na terenie Centrum;
- niezwłoczne przeciwdziałanie ( skuteczne interwencje ) zakłóceniom porządku publicznego i gorszącym ogół zachowaniom osoby (-ób) przebywającej (-cych) na terenie Centrum;
- zgłaszanie Kierownikowi Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednim służbom (pracownicy pionu technicznego Centrum) wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu podległych im dziedzin;
- bieżąca współpraca z pozostałymi pracownikami ochrony, będącymi na służbie w obiektach i terenie KCO;
β) wykwalifikowani pracownicy ochrony to pracownicy w pełni sprawni fizycznie i wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego;
γ) obsada patrolu przy ul. Raciborskiej 27 – min. 1 pracownik.
C. Wymogi dotyczące pracowników ochrony fizycznej Wykonawcy
Wykonawca zapewni pracowników ochrony fizycznej, posiadających zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań, stwierdzoną orzeczeniami lekarskim i psychologicznym, których ważność nie upłynęła, a
także posiadających przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie technik interwencyjnych oraz znajomość przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony osób i mienia. Ponadto, pracownicy ochrony fizycznej
będą spełniać wymogi zawarte w art. 20, 21, 21a, a także w Rozdziale 5 (dot. osób wpisanych na listę pracowników ochrony) ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( jednolity tekst Dz.U. z 2020 r. poz. 838 ).
Pracownik ochrony fizycznej ma:
- pełnić służbę ochrony w przyjętym przez Wykonawcę wzorze umundurowania (czystym, schludnym i kompletnym) i z identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu;
- używać środków i technik interwencyjnych adekwatnie do zaistniałych zdarzeń nadzwyczajnych ( w tym współdziałać z grupą interwencyjną );
- posiadać środek łączności do kontaktów z upoważnionymi pracownikami Centrum, służbami, grupą interwencyjną, a także Active Guard;
- być komunikatywnym, taktownym (nie używać słów, wyrażeń ogólnie przyjętych jako wulgarne lub
nieprzyzwoite) i grzecznym, a zarazem zdecydowanym w działaniu;
- zachować w tajemnicy informacje uzyskane w związku z wykonywaną służbą,
a w szczególności dane dot. zabezpieczeń, systemu łączności, kodów, danych osobowych, osób oraz inne, których ujawnienie może narazić kogokolwiek na szkodę lub naruszyć jego dobra osobiste;/ Załącznik do Umowy –
Oświadczenie o poufności /
- znać i stosować wszystkie wprowadzone w życie przez Zamawiającego instrukcje i procedury dotyczące bezpieczeństwa informacji, bezpieczeństwa fizycznego, wypływające
z normy ISO 27001:2013, a w szczególności Regulaminu ochrony danych osobowych Centrum (każda osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zobowiązana jest do zaliczenia e-learningowego testu z zakresu ochrony danych osobowych z pozytywnym wynikiem), rozmieszczenia systemów alarmowych, systemów powiadamiania osób i właściwych instytucji, lokalizacji głównych zaworów i wyłączników, planów ewakuacji w obliczu zagrożeń – ( wykaz z dokumentami będą dostarczone Wykonawcy przed rozpoczęciem wykonywania dozoru i ochrony; wykaz przekazanych dokumentów będzie stanowić załącznik do Umowy );
- udzielać informacji osobom pytającym przebywającym na terenie Centrum w dopuszczalnym zakresie i w
miarę posiadanej wiedzy;
- posiadać znajomość topografii Szpitala;
- posiadać znajomość obsługi centrali p-poż, systemu klap oddymiających, cctv, innych urządzeń zlokalizowanych w okolicach miejsc pełnienia służby, centralki klapy przeciwzalewowej – jeżeli takie znajdują się w miejscu pełnienia służby:
- znać i stosować przepisy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.71.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1248142.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. NOWA Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Teatralna 9/416
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 991872

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 991872
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1629767.76
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.