To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-28
Przetarg nieograniczony na zaprojektowanie i budowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Rząśni w systemie budownictwa pasywnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Projekt pn.: „Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej w Rząśni” jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie IV.3 Ochrona powietrza, Poddziałanie IV.3.1 Ochrona powietrza
Numer ogłoszenia: 762713-N-2020
Numer ogłoszenia: 540548859-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 446 317 122
faks: 446 317 129
e-mail: gmina@rzasnia.pl
www: www.rzasnia.pl, www.rzasnia.eobip.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony na zaprojektowanie i budowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Rząśni w systemie budownictwa pasywnego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): UGB.271.32.2020.PC
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Rząśni w systemie budownictwa pasywnego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą techniczną i wyposażeniem. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) opracowanie dokumentacji projektowej budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Rząśni w systemie budownictwa pasywnego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą techniczną, w której skład wchodzi: a. koncepcja wraz z zagospodarowaniem terenu – 2 egz. b. projekt budowlany budynku Urzędu Gminy Rząśnia w systemie budynku pasywnego – 5 egz.(wraz z niezbędnymi pozwoleniami, opiniami, uzgodnieniami, ekspertyzami, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) opracowane zgodnie z założeniami Programu funkcjonalno-użytkowego c. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egz d. Kosztorys robót – 2 egz. e. projekt wykonawczy – 5 egz. b) zakupieniu niezbędnych materiałów i zrealizowaniu dostawy wg kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę, przy czym materiały powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j.Dz.U.2020.215 ze zm.) d) budowie, montażu i uruchomieniu infrastruktury technicznej e) opracowaniu dokumentacji powykonawczej niezbędnej do prawidłowego użytkowania instalacji przez użytkowników, f) dokonanie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi. 3. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca wykona: a) koncepcję rozwiązań projektowych budynku wraz z zagospodarowaniem terenu wokół inwestycji b) projekt budowlany, budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Rząśni w systemie budynku pasywnego i infrastruktury technicznej (obejmujący zakres określony w PFU w tym projekt robót geologicznych ) c) projekt wykonawczy oraz, projekty szczegółowe branżowe na bazie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji oraz dokumentacji projektowej oraz opracuje wszelką niezbędną dokumentację, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: obowiązującą wiedzą techniczną, wytycznymi zawartymi w Programie funkcjonalno-użytkowym, przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej oraz sztuką budowlaną, w tym niezbędnymi do wykonawstwa rysunkami warsztatowymi oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j.Dz.U.2020.1609 ), d) wybuduje budynek Gminnego Ośrodka Zdrowia w Rząśni w systemie budynku pasywnego wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku i dokona jego wyposażenia e) wykona montaż, roboty budowlane, roboty wykończeniowe, roboty instalacyjne zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym budynku,, f) usunie z terenu rozbiórki materiały zbędne zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.Dz.U.2018.992 ze zm.) g) audyt energetyczny. Z audytu ma wynikać spełnienie obowiązkowego dla wykonawcy wskaźnika rezultatu dla nowo wybudowanego budynku- Szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych (CI34) – minimum 33,64 tony równoważnika (CO2/rok) co potwierdzone zostanie w opracowanym audycie energetycznym. h) świadectwo charakterystyki energetycznej budynku, sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectwa charakterystyki energetycznej (Dz.U.2015.376 ze zm.) i) instrukcję bezpieczeństwa pożarowego sporządzoną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U.2010.109.719 ze zm.) j) wykona dostawę i montaż wyposażenia (medycznego i biurowego) zgodnie z odpowiednimi przepisami obowiązującymi w tym zakresie 4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu egzemplarz dokumentacji projektowej wymienione w pkt 2 na nośniku CD lub DVD w formatach plików otwartych: a. Rysunki zapisane w formatach plików PDF b. Opisy techniczne do projektów oraz informacja BIOZ zapisane zostaną w formacie powszechnie używanym edytorze tekstowym DOC lub PDF c. Kosztorysy zostaną zapisane w formacie PDF d. Pozostałe dokumenty takie jak: uzgodnienia, opinie, ekspertyzy itp. Wykonawca przekaże Zmawiającemu w formie zeskanowanej, natomiast w wersji papierowej winny zostać dołączone do dokumentacji przekazane na nośniku CD lub DVD w formacie PDF 5. Obiekt po wybudowaniu ma spełniać następujące kryteria stawiane budynkom pasywnym: a) zapotrzebowanie na energię niezbędną do ogrzania jednego metra kwadratowego powierzchni, podczas jednego sezonu grzewczego będzie a poziomie ok. 14 kWh/(m2•rok) b) współczynnik przenikania ciepła U dla przegród zewnętrznych (dach, ściany, podłoga na gruncie) mniejszy niż 0,15 W/(m2•K) c) szczelność powłoki zewnętrznej budynku, sprawdzona przy pomocy testu ciśnieniowego, podczas badania przy różnicy ciśnienia zewnętrznego i wewnętrznego wynosząca 50 Pa, krotność wymiany powietrza nie powinna przekraczać 0,6 h-1 d) przegrody zewnętrzne wykonane w taki sposób, aby maksymalnie zredukować mostki termiczne e) okna o współczynniku przenikania ciepła U poniżej 0,8 W/(m2•K) dla ramy i przeszklenia, całkowitej przepuszczalności energii promieniowania słonecznego dla przeszklenia g≥50% f) wydajność rekuperatora, stosowanego do odzysku ciepła z wentylacji, powyżej 75% g) ograniczenie strat ciepła w procesie przygotowania i zaopatrzenia w ciepłą wodę użytkową h) efektywne wykorzystanie energii elektrycznej 6. Parametry powierzchniowe i wielkościowe inwestycji a) powierzchnia inwestycyjna 3 800,00 m2 (0,38ha) b) działka nr 955/4 - 1600,00 m2 c) działka nr 956/4 - 1600,00 m2 d) działka nr 957/4 - 600,00 m2 e) powierzchnia zabudowy proj. budynkiem 641,11m2 f) powierzchnia utwardzeń 562,00m2 g) pow. utwardzeń – miejsca postojowe 357,00m2 h) pow. utwardzeń - chodnik 205,00m2 i) powierzchnia użytkowa proj. budynku 542,59m2 w tym powierzchnia pom. tech. i gosp. 21,87m2 j) powierzchnia całkowita proj. budynku 641,11m2 k) gabaryty budynku proj. budynku 30,19 m × 30,80 m × 8,00 m (dł.×szer.×wys.) l) ilość kondygnacji proj. budynku 1, m) kubatura proj. budynku 3 870,70m3 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy uwzględnienia na etapie opracowywania projektów stosowania wytycznych wynikających w szczególności z poniższych publikacji: - Realizacja zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami - Poradnik dla realizatorów projektów i instytucji systemu wdrażania funduszy europejskich 2014-2020 . - Wytyczne w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 – Minister Infrastruktury i Rozwoju. - Przepisy prawa budowlanego - Art. 5 „Obiekt budowlany wraz ze związanymi z nim urządzeniami budowlanymi należy, biorąc pod uwagę przewidywany okres użytkowania, projektować i budować w sposób określony w przepisach, w tym techniczno-budowlanych, oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapewniając: niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich; 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych opisany został za pomocą programu funkcjonalno – użytkowego - załącznik nr 1 do SIWZ 7. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest uzyskać dla wybudowanego budynku certyfikat budynku pasywnego wystawiony przez Polski Instytut Budownictwa Pasywnego i Energii Odnawialnej lub innej niezależnej instytucji, posiadającej akredytacje do przeprowadzania certyfikacji budynków pasywnych. 8. Wyposażenie biurowe budynku określone w PFU wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia 9. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio roboty budowlane przy realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określają zapisy projektu umowy – załącznik nr 3 do SIWZ stanowiący jej integralną część. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące prace w branżach konstrukcyjnej, ogólnobudowlanej, instalacyjnej w tym elektrycznej i sanitarnej oraz drogowej 11. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane za wyjątkiem pokrycia dachowego (blachy) na które wymaga się udzielenia minimum 20 letniej gwarancji 12. Zamawiający informuje, iż projekt pn.: „Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej w Rząśni” jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie IV.3 Ochrona powietrza, Poddziałanie IV.3.1 Ochrona powietrza 13. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4104821.14 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum Firm: Piotr Machalewski i Witold Świtkowski Przedsiębiorstwo Budowlano – Usługowe „WIKTOR” sp. j.; ECO-TEAM sp. z o.o. sp. k. - Partner Konsorcjum
Email wykonawcy: sekretariat@wiktorspj.pl
Adres pocztowy: Lider: ul. Kolejowa 8, 97-500 Radomsko; Partner: ul. Władysława Jagiełły 60, 42-200 Częstochowa
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5048930.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5162726.49
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI RZĄŚNIA
więcej: przetargi RZĄŚNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.