eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › "Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-26

Ogłoszenie nr 510408700-N-2021 z dnia 2021-01-26 r.
Prezydent Miasta Legnicy:

"Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 766445-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta Legnicy, krajowy numer identyfikacyjny 39064725100000, pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 767 212 100
faks: 767 212 115
e-mail: im@legnica.um.gov.pl
www: www.um.bip.legnica.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IM.RZP.271.6.1.12.32.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług polegających na bieżącym utrzymaniu i eksploatacji szaletów miejskich (tradycyjnych i automatycznych) zlokalizowanych na terenie miasta Legnica z zachowaniem higieny i czystości oraz wymogami sanitarnymi. 1) Wykaz lokalizacji szaletów publicznych: ul. Piastowska / M.C. Skłodowskiej, ul. Czarnieckiego, ul. Wrocławska/Plac
Klasztorny, ul. Szkolna, Al. Orła Białego / Hetmańska, ul. Górnicza, Al. Orła Białego – Kozi Staw /szalet automatyczny/, Pl. Zamkowy / Brama Głogowska / szalet automatyczny/, ul. Piastowska /szalet automatyczny/, ul. Młynarska / szalet automatyczny/, ul. Muzealna – Złotoryjska / szalet automatyczny/. 2) Godziny otwarcia szaletów ustala się następująco: a) tradycyjnych: 1) szalet przy ul. Piastowskiej /M.C.Skłodowskiej czynny od poniedziałku do piątku od 9.00 do 14.00, 2) szalet przy ul. Czarnieckiego od poniedziałku do piątku od 11.00 do 17.30, 3) szalet przy ul. Wrocławska/Plac Klasztorny od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00, 4) szalet przy ul. Szkolnej czynny od poniedziałku do piątku od 10.00 do 14.30, 5) szalet przy Al. Orła Białego/Hetmańskiej (otwarty sezonowo od 15 kwietnia do 30 września) czynny w soboty i niedziele w godz. od 10.00-18.00 oraz 3 maja (poniedziałek) 2021r., 3 czerwca (czwartek) 2021 roku, 6) szalet ul. Górnicza czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 16.00, w soboty od 8.00 do 14.00) w okresie letnim tj. od maja do końca września od godz. 7.00 do 16.00 w soboty od 7.00 do 16.00). b) automatycznych: 1) toaleta przy Al .Orła Białego – czynna całodobowo, 2) toaleta przy Pl. Zamkowym/Bramie Głogowskiej – w okresie od 1 listopada do 31 marca czynna od 7.00 do 20.00, w pozostałe miesiące czynna całodobowo, 3) toaleta przy ul. Piastowskiej - w okresie od 1 listopada do 31 marca czynna od 7.00 do 20.00, w pozostałe miesiące czynna całodobowo, 4) toaleta przy ul. Młynarskiej – czynna całodobowo, 5) toaleta przy ul. Muzealnej – czynna całodobowo 4. Ustala się następujący zakres usług świadczonych przez Wykonawcę: 1) bieżąca konserwacja i naprawa urządzeń sanitarnych, elektrycznych i wentylacyjnych zamontowanych w szaletach, 2) zakup oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych w wyniku eksploatacji nie nadających się do naprawy części zamiennych oraz urządzeń związanych z funkcjonowaniem szaletów, 3) usuwanie aktów wandalizmu: zakup, wymiana, naprawa urządzeń związanych z funkcjonowaniem szaletów, do kwoty 5.000,00 zł, 4) utrzymanie w stałej czystości pomieszczeń szaletów i ich bezpośredniego otoczenia (zakresy utrzymania otoczenia wybranych szaletów w czystości i porządku opisane na złącznikach mapowych ) 5) zakup oraz uzupełnianie w szaletach środków czystości i higieny, 6) konserwacja i malowanie stolarki okiennej i drzwi, malowania ścian zewnętrznych i wewnętrznych oraz sufitów, naprawy tynków, posadzek, czyszczenia, konserwacja, naprawy rynien i rur spustowych oraz pokrycia dachów /szalety tradycyjne/, mycia powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych oraz daszków szaletów automatycznych, 7) umieszczenie na zewnątrz i wewnątrz obiektów szaletów informacji o wysokości opłat za korzystanie z szaletów oraz godzin otwarcia szaletów, 8) bieżące usuwanie graffiti, 9) usuwanie awarii powstałych w szaletach. 10) wykonanie wszelkich zaleceń pokontrolnych Zamawiającego lub innych organów kontrolnych, w wyznaczonym terminie, 11) ponoszenie wszelkich opłat związanych z dostawą mediów oraz wywozem nieczystości, 12) przeprowadzenie kontroli (co najmniej 1 raz w okresie trwania umowy) stanu technicznego obiektów szaletów miejskich zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.21.55.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 247967.48 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PAJA Paulina Boruszewska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Świętojańska 30
Kod pocztowy: 81-372
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 305000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 305000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 469368.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.