eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania w podziale na 8 części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-26

Ogłoszenie nr 510408587-N-2021 z dnia 2021-01-26 r.
Instytut Badań Edukacyjnych:

Dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania w podziale na 8 części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: „Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji (etap 2) ” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz w ramach projektu Międzynarodowe Badanie Kompetencji Obywatelskich (International Civic and Citizenship Education Study) ICCS 2022.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 600634-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540210476-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Badań Edukacyjnych, krajowy numer identyfikacyjny 17823500000000, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 241 71 00
faks: 22 241 71 11
e-mail: zamowienia@ibe.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania w podziale na 8 części

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IBE/68/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania w podziale na 8 części, spełniającego parametry techniczne określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części, jak niżej: 1. Część nr 1: Zakup serwerów 1.1 Zakup serwera do usług sieciowych (1szt.) 1.2 Zakup urządzenia nadzorującego backup danych (1szt.) 2. Część nr 2: Zakup oprogramowania 2.1 Zakup licencji WinSvrSTDCore 2019 SNGL OLP 16Lic NL Acdmc CoreLic (3 szt.) i zakup licencji WinSvrCAL 2019 SNGL OLP NL Acdmc UsrCAL (15 szt.) 2.2 Zakup licencji oprogramowania towarzyszącego typu SQLSvrStd 2019 SNGL OLP NL Acdmc (3 szt.) i zakup licencji SQLCAL 2019 SNGL OLP NL Acdmc UsrCAL (10 szt.) 2.3 Licencja Adobe Creative Cloud EDU Shared Device Education License Lab and Classroom (1 szt.) 3. Część nr 3 : Zakup półki do macierzy (1 szt.) 4. Część nr 4: Zakup dysków 4.1 Zakup dysków do macierzy (5 szt.) 4.2 Zakup dysku RDX (1 szt.) 5. Część nr 5: Zakup mobilnego zestawu telekonferencyjnego- kamery internetowej (1 szt.) 6. Część nr 6: Zakup laptopów oraz sprzętu/akcesoriów komputerowych. 6.1 Zakup laptopów (13 szt.) 6.2 Zakup laptopa (1szt.) 6.3 Zakup laptopów (7 szt.) 6.4 Zakup laptopów (2 szt.) 6.5 Zakup zestawów: klawiatura + mysz optyczna (24 zestawy) 6.6. Monitor (24 szt.) 6.7 Zakup projektora (1 szt.) 7. Część nr 7: Zakup modułu rozszerzenia typu FC / karty typu Fiber Channel 8Gbps (3 szt.) 8. Część nr 8: Zakup komputera specjalistycznego (1szt.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ: Ilekroć Opis przedmiotu zamówienia odwołuje się do marek konkretnych producentów oznacza to wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy. Użyte nazwy własne mają na celu wskazanie rodzaju sprzętu komputerowego na którym pracuje Zamawiający oraz rodzaj usług informatycznych z których dotychczas korzysta Zamawiający. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt innych producentów (sprzęt równoważny), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiących dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w niniejszym opisie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zakup serwerów

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
III. Zamawiający w odniesieniu do części nr 1 zamówienia odrzucił wszystkie złożone oferty, jak następuje:.

Uzasadnienie faktyczne i prawne w odniesieniu do:

1. Parser Sp. z o.o., ul. Szlenkierów 1/33, 01-181 Warszawa

Wykonawca zaoferował serwery z dwoma procesorami AMD EPYC 7272, które mają 12-rdzeni.
Zamawiający, w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącej część SIWZ, zawarł wymóg aby serwer posiadał m.in.:
Dwa procesory ośmiordzeniowe (16 wątków każdy) dedykowane do pracy z zaoferowanym serwerem.
Tym samym należy uznać iż Wykonawca zaoferował sprzęt niezgodny z treści SIWZ.

Art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp, nakazuje Zamawiającemu odrzucenie oferty jeżeli : jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3;

2. Geotechnology Sp. z o.o. Sp. k., ul. Złocienia 4/26, 01-168 Warszawa

W ofercie Geotechnology Sp. z o.o. Sp. k. zaproponowano 8-rdzeniowe procesory AMD EPYC 7F32, które w teście Passmark CPU - http://www.cpubenchmark.net/ w ocenie pojedynczego wątku osiągający wynik 22303 punktów – co spełniało wymogi SIWZ, natomiast nie przedstawiono wyników dotyczących testu wydajności procesora w konfiguracji DUAL-CPU. Według dostępnej Zamawiającemu wiedzy dotyczącej wyników testów przedstawionego modelu procesora - nie ma testu wydajności procesora w konfiguracji DUAL-CPU). Tym samym, Wykonawca nie udowodnił że jego oferta spełnia wymóg dotyczący osiągnięcia odpowiednich wyników ustalonych w SIWZ OPZ
Art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp, nakazuje Zamawiającemu odrzucenie oferty jeżeli : jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3;

3. IT arte Sp. z o.o. Sp. K, ul. Zielna 37, 00-108 Warszawa

W ofercie IT arte Sp. z o.o. Sp. k. zaproponowano dwa 8- rdzeniowe procesory AMD EPYC 7262, które w teście Passmark CPU - http://www.cpubenchmark.net/ w ocenie pojedynczego procesora osiągnęły wynik 21127 punktów (wydruk testu dołączony do oferty)- podczas gdy Zamawiający w OPZ wymagał osiągnięcia w tym teście co najmniej 22 000 punktów. Tym samym, Wykonawca nie udowodnił, że jego oferta spełnia wszystkie wymogi ustalone w SIWZ OPZ.
Art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp, nakazuje Zamawiającemu odrzucenie oferty jeżeli : jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3;

IV. Niezależenie od zarzutów niezgodności z ofertą, opisaną w odniesieniu do wykonawcy 2 i 3, należy wskazać, zestawiając cenę ofertową tych wykonawców (99 630,00 zł oraz 89 703,90 zł) z kwotą jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia (68 620 zł), że sytuacja wypełnia przesłanki zapisane w art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp tj.
4) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zakup oprogramowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10221.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Handlowe ALPLAST Sp. z o.o. Sp. k.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Śliwkowa 1
Kod pocztowy: 78-100
Miejscowość: Niekanin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 12571.83

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12571.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15398.37
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zakup półki do macierzy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19601.67 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Geotechnology Sp. z o.o. Sp. k.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Złocienia 4/26,
Kod pocztowy: 01-168
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 24110.05

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24110.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24110.05
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zakup dysków do macierzy

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
wybrany wykonawca odmówił podpisania umowy.
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Zakup mobilnego zestawu telekonferencyjnego- kamery internetowej

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
wybrany wykonawca odmówił podpisania umowy.
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Zakup laptopów oraz sprzętu/akcesoriów komputerowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 101909.20 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Plebańska 3/8,
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 125348.31

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 118412.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 125348.31
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Zakup modułów rozszerzeń FC / kart Fibre Channel

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wybrany wykonawca odmówił podpisania umowy.
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Zakup komputera

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wybrany wykonawca odmówił podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.