To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-26
Usługi wykonywania obsługi serwisowej aparatury medycznej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 762189-N-2020
Numer ogłoszenia: 540546894-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48 17 8666 096
faks: +48 17 8666 097
e-mail: dzp@szpital.rzeszow.pl
www: www.bip.szpital.rzeszow.pl
adres profilu nabywcy: www.bip.szpital.rzeszow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługi wykonywania obsługi serwisowej aparatury medycznej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.261.14-AM.2020, Postępowanie nr 86.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej: przeglądów okresowych zalecanych przez producenta z wymianą podzespołów i napraw aparatury medycznej do diagnostyki obrazowej produkcji Siemens, a w tym:
• w Części nr 1: a) Rezonans magnetyczny Magnetom Avanto – 1 szt.;
b) Tomograf komputerowy Somatom Definition AS +128 – 2 szt.;
c) Aparat RTG cyfrowy AXIOM Luminos DRF – 1 szt.;
d) Wymiana lampy RTG typu Straton w jednym z tomografów,
• w Części nr 2: a) System Syngo.via – 1 szt.,
dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Wykaz aparatury medycznej przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ, a Opis przedmiotu zamówienia – Zakres czynności obsługi serwisowej urządzeń do diagnostyki obrazowej produkcji Siemens do Części nr 1 i 2 w Załączniku nr 2 do SIWZ, będących integralną częścią SIWZ.
3. Zakres zamówienia w Części nr 1 i 2 obejmuje świadczenie usług przez okres 12 miesięcy, od daty podpisania umowy.
4. Kat. CPC: 1.
5. Zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 50.42.12.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Przeglądy okresowe aparatury medycznej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 817000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Althea Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bielska 49
Kod pocztowy: 43-190
Miejscowość: Mikołów
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 842391.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 885774.60
Waluta: PLN
NAZWA: Usługi wykonywania obsługi serwisowej: Systemu Syngo.via – 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 35000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Siemens Healthcare Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żupnicza 11
Kod pocztowy: 03-821
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 35229.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 35229.60
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej na okres 12 miesięcy
- Modernizacja instalacji wodociągowej w budynku DPS przy ul. Powstańców Styczniowych 37 w Rzeszowie
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do analizy cytometrycznej dla Laboratorium Badań Translacyjnych w Medycynie Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla PMCBI UR
- Modernizacja budynku III Liceum Ogólnokształcącego wraz z zagospodarowaniem terenu w Rzeszowie przy ul. Szopena 11
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.