eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Modernizację i rozbudowę systemu monitoringu wizyjnego na terenie bazy Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o. o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-26

Ogłoszenie nr 510408389-N-2021 z dnia 2021-01-26 r.
Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o.:

Modernizację i rozbudowę systemu monitoringu wizyjnego na terenie bazy Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o. o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 766851-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 16137494000000, ul. Stefana Bryły 6, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 022 7582063, 7582067
faks: 022 7582063, 7582057
e-mail: dyrektor@mzo.pl
www: www.mzo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizację i rozbudowę systemu monitoringu wizyjnego na terenie bazy Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o. o.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MZO/52/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje:
- opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej obejmującej kompletny przedmiot zamówienia,
- uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z opłatami,
- dostawa i montaż wszystkich urządzeń i instalacji niezbędnych do prawidłowej pracy monitoringu wizyjnego na terenie bazy,
- rozruch i uruchomienie wykonanej instalacji, zgodnie z opracowanymi projektami,
- przeszkolenie załogi Zamawiającego,
- świadczenie usługi serwisu gwarancyjnego i awaryjnego w ciągu czterech lat po wykonaniu przedmiotu zamówienia.

Zakres przedmiotu zamówienia zostanie podzielony na etapy:
a) Etap I - Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie udostępnionego przez Zamawiającego PROJEKTU TECHNICZNEGO Systemu Telewizji Dozorowej CCTV.
b) Etap II – wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę,
a zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej.

Dla wyznaczonych stref magazynowania odpadów wizyjny system kontroli winien spełniać wymagania dotyczące monitoringu wizyjnego wynikające z przepisów art. 25 ust. 6a-6c ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów. Parametry techniczne zastosowanych urządzeń, sprzętu i okablowania winny być zgodne z normą PN-EN 62616-4:2015-06:”Systemy dozoru wizyjnego stosowane w zabezpieczeniach – część 4″.
Proponowana lokalizacja kamer oraz usytuowania rejestratorów wizyjnego systemu kontroli przedstawiona została w opracowaniu „PROJEKT TECHNICZNY Systemu Telewizji Dozorowej CCTV”

Wymagane parametry urządzeń wizyjnego systemu przedstawione zostały w opracowaniu „PROJEKT TECHNICZNY Systemu Telewizji Dozorowej CCTV”. Zleceniodawca dopuszcza zastosowanie urządzeń zamiennych o takich samych parametrach lub lepszych.

Lokalizacja, ilość i rodzaj kamer podlegających wymianie przedstawione zostały
w opracowaniu „PROJEKT TECHNICZNY Systemu Telewizji Dozorowej CCTV”

Zaprojektowany i wykonany system monitoringu powinien przewidywać możliwość rozbudowy o kolejne punkty kamerowe w przyszłości.

Zleceniodawca zakłada wymianę okablowania na nowe (w tym światłowodowe okablowanie rejestrator-switch.

Zleceniodawca zakłada wykonanie trzech stanowisk nadzoru nad systemem monitoringu wizyjnego, wyposażone w monitory oraz sprzęt niezbędny do obsługi systemu, w tym klawiatury do obsługi kamer obrotowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 51.31.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Modernizację i rozbudowę systemu monitoringu wizyjnego na terenie bazy Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o. o.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 361370.94 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Kartel-Tech Paweł Zdziarski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 09-200 Sierpc, ul. Narutowicza 2
Kod pocztowy: 09-200
Miejscowość: Sierpc
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 444777.77

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 444777.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 444777.77
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.