To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-25
Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Lubaczowie - etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 770364-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 166 329 095
faks: 166 329 095
e-mail: sekretariat@mzgkim.lubaczow.pl
www: www.mzgkim.lubaczow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Lubaczowie - etap I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MZGKiM.271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
a/ Budynek techniczny - demontaż istniejącego silosu na wapno - uzupełnienie konstrukcji stropu, więźby dachowej i pokrycia dachowego - docieplenie stropu, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie ścian zewnętrznych i wykonanie elewacji - wykonanie fundamentów i montaż silosu na wapno o poj. 30 m3 przy budynku technicznym - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, b/ Komora stabilizacji tlenowej osadu - budowa żelbetowej komory stabilizacji osadu o poj. użytkowej 288 m3 przykrytej laminatem poliestrowo – szklanym wraz z dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia technologicznego - budowa pomieszczenia technicznego o powierzchni 16, 6 m2 przy komorze stabilizacji tlenowej osadu, wraz z dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia technologicznego c) Reaktor biologiczny i pompownia osadu recyrkulowanego - demontaż istniejących urządzeń i wyposażenia technologicznego, - demontaż kraty schodkowej z obudową, - wymianę istniejących balustrad stalowych na balustrady ze stali kwasoodpornej, - czyszczenie i wykonanie powłok ochronnych ścian żelbetowych reaktora i pompowni osadu recyrkulowanego, - dostawę i montaż urządzeń i wyposażenia technologicznego, - wymianę dmuchaw napowietrzających w hali dmuchaw d) Sitopiaskownik - wykonanie wsporczej konstrukcji żelbetowej pod sitopiaskownik - wykonanie obudowy sitopiaskownika z płyt warstwowych na stelażu z profili stalowych - dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia technologicznego - przebudowa poletka ociekowego piasku e/ Biofiltr - wykonanie fundamentowej konstrukcji pod montaż biofiltra - montaż kontenerowego biofiltra - wykonanie instalacji odciągu odorów f/ Wiata - budowa wiaty o konstrukcji stalowej i żelbetowej o kubaturze1430 m3 - wykonanie instalacji elektrycznej - wykonanie kanalizacji spustów i odcieków - dostawa i montaż przenośników ślimakowych osadu g/ Pompownia ścieków surowych - wykonanie zadaszenia nad pompownią ścieków surowych – wiata konstrukcji stalowej o kubaturze 1013,7 m3 - czyszczenie i wykonanie powłok ochronnych ścian żelbetowych zbiornika przepompowni, - czyszczenie i konserwacja istniejących konstrukcji stalowych przepompowni - wymiana pomp i mieszadeł - wymiana części rurociągów technologicznych, h/ Aparatura kontrolno-pomiarowa i automatyka - wymiana rozdzielnic elektrycznych, - montaż systemu sterowania i wizualizacji, - szkolenie obsługi, - opracowanie dokumentacji powykonawczej i) Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do instalowanych urządzeń komplet dokumentów: - pełne instrukcje obsługi urządzeń w języku polskim, - katalog części zamiennych, - dokumenty CE, j) Wykonawca dostarczy dokumenty na podstawie których dokonuje się rejestracji urządzenia przez Urząd Dozoru Technicznego - jeżeli wymagają tego przepisy szczególne. k) Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń i potwierdzi to wydaniem stosownych zaświadczeń. l) Wymagania dotyczące serwisu - Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym na zamontowane urządzenia zlokalizowanym na terenie kraju. - Wymagany czas reakcji serwisu w okresie gwarancji– 48 godzin od zgłoszenia. ł) Dodatkowe uwagi: - Prace wykonywane będą na czynnym obiekcie, nie dopuszcza się przerwy w pracy oczyszczalni ścieków - wykonawca zapewni funkcjonowanie oczyszczalni przez okres wykonywania prac. 3. Zakres robót nie obejmuje wykonania robót związanych z wymiana prasy osadu. Wymianę prasy zrealizowano w oparciu o aneks do projektu budowlanego – załącznik nr 10 do SIWZ załączony do celów poglądowych
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest przepis art. 93 ust. 1 pkt 7, który stanowi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Określony zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do dysponowania serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym na zamontowane urządzenia zlokalizowanym na terenie kraju, został określony wadliwie, tym samym „przesłanka unieważnienia postępowania opisana w art. 93 ust. 1 pkt 7 p.z.p. opiera się na trzech okolicznościach, których łączne wystąpienie skutkuje zastosowaniem tego przepisu, tj. musi wystąpić naruszenie przepisów ustawy regulujących udzielenie zamówienia (wada postępowania), wada ma skutkować niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego, wada musi być niemożliwa do usunięcia. Wada postępowania musi mieć charakter trwały, musi rzeczywiście wystąpić i musi powodować niemożliwość zawarcia ważnej umowy” – wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 24 listopada 2017 r., sygn. akt KIO 2375/17. Zatem nie może być tak, że w każdej sytuacji, w której zamawiający zauważy popełniony przez siebie błąd proceduralny w prowadzonym postępowaniu traktuje unieważnienie postępowania jako najlepsze wyjście z tej sytuacji. Każda decyzja prowadząca do unieważnienia postępowania – a więc zakończenia go bez dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej, musi być poprzedzona dokładną analizą ze strony zamawiającego pod kątem przesłanek warunkujących legalne unieważnienie postępowania. Niezasadne unieważnienie postępowania może bowiem stać się przedmiotem odwołania wykonawcy, który w takim postępowaniu bierze udział. Wykonawcy w takim wypadku przysługuje prawo do skorzystania ze środka ochrony prawnej z uwagi na to, że istnieje interes wykonawcy w uzyskaniu zamówienia i występuje możliwość poniesienia szkody przez wykonawcę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
- Poprawa efektywności energetycznej Gminy Lubaczów poprzez wymianę nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.