eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli biurowych i niszczarek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-01-24

Ogłoszenie nr 510407546-N-2021 z dnia 2021-01-24 r.
Zamek Królewski w Warszawie -Muzeum. Rezydencja Królów i Rzeczypospolitej:

Dostawa mebli biurowych i niszczarek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zamek Królewski w Warszawie -Muzeum. Rezydencja Królów i Rzeczypospolitej, krajowy numer identyfikacyjny 86058500000000, Plac Zamkowy 4, 00-277 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 35 55 432
faks: 22 35 55 219
e-mail: przetargi@zamek-krolewski.pl
www: www.zamek-krolewski.p
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Państwowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych i niszczarek

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZ.26.1.10.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i niszczarek, zwanych dalej również „asortymentem” lub „towarem”, szczegółowo określonych w formularzy asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Asortyment powinien być wyrobem nowym, nieużywanym, kompletnym zapakowanym w oryginalne opakowania posiadającym zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport.
Asortyment musi zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego wskazanych przez pracowników Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 39.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: meble biurowe

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli
w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ocenę nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne – część nr I zamówienia: w postępowaniu na część nr I zamówienia zostały złożone dwie oferty. Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę – F.H.U. ELZAP, ul. Mineralna 16, 02-279 Warszawa. Zamawiający nie jest zobowiązany do wzywania do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oświadczeń
i dokumentów w przypadku, gdy niezależnie od ich złożenia konieczne będzie unieważnienia postępowania. Po odrzuceniu w/w oferty pozostała tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu na część nr I zamówienia, co zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania prowadzonego w trybie zapytania o cenę, niezależnie od zawartości i ceny jedynej niepodlegającej odrzuceniu oferty.



CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: niszczarki

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli
w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ocenę nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne – część nr II zamówienia: w postępowaniu na część II zamówienia została złożona tylko jedna oferta. W trybie zapytania o cenę unieważnia się postępowanie jeżeli nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu. Niezależnie od zawartości i ceny jedynej złożonej oferty Zamawiający zobligowany jest do unieważnienia postępowania w części nr II zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie 69 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Przedmiot zamówienia spełnia ustawowe wymagania pozwalające na zastosowanie tryb zapytania o cenę, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia obejmuje asortyment powszechnie dostępny o ustalonych standardach jakościowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.