Dostawa mebli biurowych i niszczarek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 35 55 432
faks: 22 35 55 219
e-mail: przetargi@zamek-krolewski.pl
www: www.zamek-krolewski.p
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa mebli biurowych i niszczarek
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZ.26.1.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i niszczarek, zwanych dalej również „asortymentem” lub „towarem”, szczegółowo określonych w formularzy asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Asortyment powinien być wyrobem nowym, nieużywanym, kompletnym zapakowanym w oryginalne opakowania posiadającym zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport.
Asortyment musi zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego wskazanych przez pracowników Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: meble biurowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli
w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ocenę nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne – część nr I zamówienia: w postępowaniu na część nr I zamówienia zostały złożone dwie oferty. Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę – F.H.U. ELZAP, ul. Mineralna 16, 02-279 Warszawa. Zamawiający nie jest zobowiązany do wzywania do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oświadczeń
i dokumentów w przypadku, gdy niezależnie od ich złożenia konieczne będzie unieważnienia postępowania. Po odrzuceniu w/w oferty pozostała tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu na część nr I zamówienia, co zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania prowadzonego w trybie zapytania o cenę, niezależnie od zawartości i ceny jedynej niepodlegającej odrzuceniu oferty.
NAZWA: niszczarki
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli
w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ocenę nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne – część nr II zamówienia: w postępowaniu na część II zamówienia została złożona tylko jedna oferta. W trybie zapytania o cenę unieważnia się postępowanie jeżeli nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu. Niezależnie od zawartości i ceny jedynej złożonej oferty Zamawiający zobligowany jest do unieważnienia postępowania w części nr II zamówienia.
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie 69 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Przedmiot zamówienia spełnia ustawowe wymagania pozwalające na zastosowanie tryb zapytania o cenę, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia obejmuje asortyment powszechnie dostępny o ustalonych standardach jakościowych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP.
- Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w lokalach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach
- Dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Adaptacja budynku socjalnego przy Zakładzie Karnym w Łupkowie na kompleks mieszkalno-kulturalno-oświatowy ułatwiający podtrzymanie więzi rodzinnych dla osadzonych w Zakładzie Karnym w Łupkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.