eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca Kłodzka › Budowa budynku biurowo usługowo socjalnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na działce nr 66/2, obręb Szklarka, gmina Bystrzyca Kłodzka - II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-24

Ogłoszenie nr 510407543-N-2021 z dnia 2021-01-24 r.
Zakład Usług Leśnych:

Budowa budynku biurowo usługowo socjalnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na działce nr 66/2, obręb Szklarka, gmina Bystrzyca Kłodzka - II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 765743-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Usług Leśnych, krajowy numer identyfikacyjny 89019777200000, ul. Nadbrzeźna 11, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 748 110 415
faks: 748 111 561
e-mail: joanna.zalewska@wroclaw.lasy.gov.pl
www: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/zul_bystrzyca
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - jednostka organizacyjna LP nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku biurowo usługowo socjalnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na działce nr 66/2, obręb Szklarka, gmina Bystrzyca Kłodzka - II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 270.068.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania Budowa budynku biurowo-usługowo-socjalnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na działce nr 66/2, obręb Szklarka, gmina Bystrzyca Kłodzka” – zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, oraz Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia. Obiekt budowlany wraz z pełną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu należy realizować zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i obowiązującymi w dniu rozpoczęcia inwestycji przepisami i normami technicznymi. Zakończeniem będzie uzyskanie ostatecznej decyzji na użytkowanie. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a. sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, b. sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w tym dokumentacji geodezyjnej – powykonawczej dla zrealizowanych robót – umożliwiającą naniesienie zmian na mapę zasadniczą i w stosownych ewidencjach zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać wszystkie zmiany w stosunku do projektu wynikłe w trakcie realizacji robót. c. uzyskania ostatecznej decyzji na użytkowanie. Zamawiający nie wymaga dostawy i montażu urządzeń aktywnych WLAN.
W zakresie urządzeń LAN Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania okablowania
strukturalnego zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Zakres wykonania instalacji elektrycznej obejmuje dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej. System powinien być skosztorysowany samodzielnie przez Wykonawcę, a cena kosztorysu powinna być uwzględniona w cenie całej oferty

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania następuje na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ; ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.)Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 4 305 000,00 zł. W terminie składania ofert wpłynęły dwie oferty, z których najniższa cena była wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Wobec powyższego Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.