eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żegocina › Zakup i dostawa laptopów oraz komputerów zintegrowanych (All-in-One) dla Szkół z terenu gminy Żegocina w ramach projektu grantowego "Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Edukacyjny. Cyfryzacja Szkół I Placówek Oświatowych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-22

Ogłoszenie nr 510407357-N-2021 z dnia 2021-01-22 r.
Gmina Żegocina:

Zakup i dostawa laptopów oraz komputerów zintegrowanych (All-in-One) dla Szkół z terenu gminy Żegocina w ramach projektu grantowego "Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Edukacyjny. Cyfryzacja Szkół I Placówek Oświatowych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Działanie 10.1 Rozwój Kształcenia Ogólnego Poddziałanie 10.1.6 Cyfryzacja szkół prowadzących kształcenie ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 776639-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Żegocina, krajowy numer identyfikacyjny 85166075000000, Żegocina 316 -, 32-731 Żegocina, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 14 648 45 20
faks: 14 61 32 036
e-mail: gmina@zegocina.pl
www: www.zegocina.pl

adres profilu nabywcy: www.zegocina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa laptopów oraz komputerów zintegrowanych (All-in-One) dla Szkół z terenu gminy Żegocina w ramach projektu grantowego "Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Edukacyjny. Cyfryzacja Szkół I Placówek Oświatowych"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotemzamówienia jest: Zakup i dostawa laptopów oraz komputerów zintegrowanych (All-in-One) dla Szkół z
terenu gminy Żegocina w ramach projektu grantowego „Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet
Edukacyjny. Cyfryzacja Szkół I Placówek Oświatowych” 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg
wspólnego słownika zamówień CPV: 30213100 - 6 komputery przenośne, 30213300 - 8 Komputer biurkowy
3. Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego: Lp. Nazwa/Przedmiot Liczba sztuk
Minimalny okres gwarancji (m-c) 1. Laptop 8 24 2. Komputer zintegrowanych (All-in-One) 15 24 3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie został określony w załączniku numer 2 do niniejszej
SIWZ. 4. Dodatkowy opis techniczny przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia zwany jest w
dalszej części SIWZ zamiennie „sprzętem” lub „urządzeniami”. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i
dostarczenia do Zamawiającego wszystkich urządzeń fabrycznie nowych, wolnych od wad, wykonanych w
bezpiecznych technologiach oraz zdatnych do użytkowania w momencie odbioru. Produkty, które tego
wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać
wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 3) Do wszystkich laptopów i komputerów
należy dołączyć wszelkie kable oraz akcesoria (np. baterie) niezbędne do ich prawidłowego podłączenia i
użytkowania 4) Wykonawca uzgodni termin dostawy z przynajmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem z osobą
upoważnioną przez Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia. 5) Za wypadki i szkody powstałe
podczas realizacji zadania odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z
tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. 6) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu
dostawy karty gwarancyjne, wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania dostarczonego
sprzętu, w formie papierowej. 7) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24
miesięcznej gwarancji jakości . 8) Przekazanie terenu dostaw nastąpi w terminie – do 2 dni roboczych od
dnia podpisania umowy. 9) Przed realizacją robót, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wykazu
proponowanego do wbudowania materiału i urządzeń w celu akceptacji przez przedstawiciela
Zamawiającego. 10) W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi dokumentami składającymi się
na Umowę, postanowienia bardziej szczegółowe będą miały pierwszeństwo przed postanowieniami
ogólniejszymi. Jeżeli jednak z różnych dokumentów składających się na Umowę wynikać będzie różny
zakres świadczeń lub różne standardy ich wykonania, za decydujący będzie się uważany szerszy zakres
świadczeń lub wyższy standard wykonania. Ostateczna decyzja w tym zakresie należeć będzie do
Zamawiającego. 3. Inne wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca przystępujący do niniejszego
postępowania winien szczegółowo zapoznać się z zapisami SIWZ wraz z załącznikami, celem uzyskania
dokładnych informacji dotyczących realizacji przedmiotowego zamówienia. 2) Wykonawca jest zobowiązany
zapewnić dostateczną ilość specjalistycznych środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi. 3) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez
Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części lub
całości zamówienia przez Podwykonawcę/Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez
Wykonawcę, części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom, w formularzu ofertowym
stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 5) W przypadku realizacji zamówienia przy udziale
Podwykonawców, Wykonawca wyłoniony w postępowaniu, zobowiązany będzie do zawarcia umów z
Podwykonawcami. Zasady współpracy pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą, a
Podwykonawcą/Podwykonawcami, określa wzór umowy. 6) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy
dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków
udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać
Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu
nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o
udzielenie zamówienia. 7) Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna
nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki
określone w Ustawie oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej
specyfikacją lub w skrócie SIWZ. 8) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 9) Zamawiający nie
przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10) Zamawiający nie zastrzega, że o
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje
społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych. 11) W
niniejszym postępowaniu Zamawiający na podstawie art. 24aa. 1 ustawy, najpierw dokona oceny ofert, a
następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 12) W zakresie nieuregulowanym w niniejszej
specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień
publicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na Zakup i dostawa laptopów oraz komputerów zintegrowanych (All-in-One) dla Szkół z terenu gminy Żegocina w ramach projektu grantowego „Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Edukacyjny Cyfryzacja Szkół i Placówek Oświatowych” złożono jedną ofertę, która przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, przy czym Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z powyższym zamawiający zobowiązany jest unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wskazane zadanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2019.1843 ze zm.) - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.