eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Kompleksowe ubezpieczenie Muzeum Śląskiego w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-22

Ogłoszenie nr 510407055-N-2021 z dnia 2021-01-22 r.
Muzeum Śląskie:

Kompleksowe ubezpieczenie Muzeum Śląskiego w Katowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 761141-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540542540-N-2020, 540545296-N-2020, 540549919-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 00109412100000, ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 7799300-1, 32 2130866
e-mail: zamowienia.publiczne@muzeumslaskie.pl
www: https://muzeumslaskie.pl/pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe ubezpieczenie Muzeum Śląskiego w Katowicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MŚ-ZP-WW-261-7/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia w zakresie kompleksowego ubezpieczenia Muzeum Śląskiego w Katowicach. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 9 zdań. Zadanie I. Ubezpieczenie mienia Zakres ubezpieczenia – od wszystkich ryzyk Ubezpieczyciel ponosi odpowiedzialność za nagłe, przyszłe, nieprzewidziane i niezależne od woli ubezpieczonego zdarzenia powodujące zniszczenie, uszkodzenie lub utratę przedmiotów ubezpieczenia objętych ochroną z zastrzeżeniem wyłączeń zawartych w ogólnych warunkach ubezpieczenia oraz z uwzględnieniem dodatkowych postanowień obligatoryjnych i zaakceptowanych warunków fakultatywnych w tym minimum od: pożaru, uderzenia pioruna, wybuchu, upadku statku powietrznego, silnego wiatru, huraganu, powodzi, deszczu nawalnego, gradu, ciężaru śniegu lub lodu, trzęsienia ziemi, zapadania się ziemi, osuwania się ziemi, lawiny, zalania (wydostawanie się wody, innych cieczy lub pary z urządzeń wodno-kanalizacyjnych lub technologicznych w tym wskutek nieumyślnego pozostawienia otwartych kranów itp. urządzeń przez Ubezpieczającego lub osoby za które ponosi odpowiedzialność), dymu, uderzenia pojazdu mechanicznego, uderzenia fali dźwiękowej, pękania rur oraz szkody powstałe w ubezpieczonym mieniu w następstwie akcji ratowniczej oraz klauzule dodatkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zadanie II. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego Zakres ubezpieczenia – od wszystkich ryzyk Ubezpieczyciel ponosi odpowiedzialność za nagłe, przyszłe, nieprzewidziane i niezależne od woli ubezpieczonego zdarzenia powodujące zniszczenie, uszkodzenie lub utratę przedmiotów ubezpieczenia objętych ochroną z zastrzeżeniem wyłączeń zawartych w ogólnych warunkach ubezpieczenia oraz z uwzględnieniem dodatkowych postanowień obligatoryjnych i zaakceptowanych warunków fakultatywnych w tym: 1) pożar, uderzenie pioruna, wybuch, deszcz, grad, huragan, sadza, dym, zalanie, powódź; 2) zdarzenia techniczne lub technologiczne (przepięcie, przetężenie, zwarcie, indukcja, zdarzenia wynikłe z wad projektowych, materiałowych, konstrukcyjnych, wadliwego wykonania i montażu lub błędów w produkcji); 3) niewłaściwa obsługa sprzętu na skutek nieostrożności, zaniedbania, błędu operatora; 4) zniszczenie lub uszkodzenie sprzętu przez osoby trzecie, kradzież z włamaniem lub rabunek; 5) tymczasowe magazynowanie lub chwilowa przerwa w eksploatacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zadanie III. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Odpowiedzialność cywilna deliktowa, kontraktowa oraz pozostająca w zbiegu (deliktowo–kontraktowa) w związku z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością oraz posiadanym, zarządzanym i administrowanym mieniem oraz odpowiedzialność cywilna z tytułu prowadzenia produktu do obrotu. Ubezpieczenie obejmuje w szczególności odpowiedzialność za szkody w związku z: 1) działalnością Zamawiającego zgodnie ze statutem oraz powszechnie obowiązującymi aktami prawnymi; 2) działalnością wystawienniczą, naukowo-badawczą, wydawniczą, edukacyjną, rozrywkową; 3) działaniami Pracowni Konserwacji Dzieł Sztuki (konserwacja malarstwa sztalugowego, rzeźby, papieru, drobnych przedmiotów użytkowych i wyrobów rzemiosła artystycznego); 4) usługami transportu dzieł sztuki i dezynfekcji chemicznej obrazów, grafik, tkanin, książek i innych przedmiotów w komorze fumigacyjnej, przechowania dzieł sztuki; 5) usługami Działu Archeologii (prowadzenie i koordynację badań archeologicznych w formie nadzorów archeologicznych nad inwestycjami; koordynowanie i wykonywanie ratowniczych prac wykopaliskowych; sporządzanie kwerend pod kątem obecności stanowisk archeologicznych na danym terenie; sporządzanie opracowań i studiów dotyczących stanowisk i zabytków archeologicznych dla potrzeb studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz opracowań i raportów dotyczących historii miasta, gminy, regionu, itp.); 6) wynajmowaniem powierzchni użytkowych i reklamowych. Suma gwarancyjna: 5 000 000,00 PLN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zadanie IV. Ubezpieczenie kosztów leczenia Ubezpieczenie kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dla pracowników Zamawiającego podczas delegacji zagranicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zadanie V. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków doznanych przez Ubezpieczonego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej polegające na uszkodzeniu ciała powodujące uszczerbek na zdrowiu lub śmierć ubezpieczonego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zadanie VI. Ubezpieczenie mienia w transporcie (CARGO) Przedmiotem ubezpieczenia jest mienie o charakterze zabytkowym i/lub artystycznym (muzealia, dzieła sztuki, eksponaty, zbiory biblioteczne, grafiki, itp.) - będące w posiadaniu (samoistnym lub zależnym) Zamawiającego, a także ww. mienie należące do osób trzecich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zadanie VII. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (zawodowej) przewoźnika drogowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zadanie VIII. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej operatora drona Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.   Zadanie IX. Ubezpieczenia komunikacyjne Zakres ubezpieczenia: 1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (OC). Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym (ZK); 2) ubezpieczenie Auto-Casco (AC); 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z użytkowaniem pojazdów mechanicznych (NNW); 4) ubezpieczenie ASSISTANCE (ASS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Termin realizacji: 1) Zadanie I – od dnia 11.02.2021 r. do dnia 10.02.2022 r. 2) Zadanie II – od dnia 11.02.2021 r. do dnia 10.02.2022 r. 3) Zadanie III – od dnia 11.02.2021 r. do dnia 10.02.2022 r. 4) Zadanie IV – od dnia 11.02.2021 r. do dnia 10.02.2022 r. 5) Zadanie V – od dnia 11.02.2021 r. do dnia 10.02.2022 r. 6) Zadanie VI – od dnia 11.02.2021 r. do dnia 10.02.2022 r. 7) Zadanie VII – od dnia 17.08.2021 r. do dnia 16.08.2022 r. 8) Zadanie VIII – od dnia 14.08.2021 r. do dnia 13.08.2022 r. 9) Zadanie IX – na 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem że pojazdy wskazane w załączniku nr 4 do OPZ (Wykaz pojazdów) zostaną objęte ubezpieczeniem zgodnie z terminem ekspiracji aktualnych polis.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 66.51.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie I - Ubezpieczenie mienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 97500.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Email wykonawcy: anna.ostapczyk-perzyna@uniqa.pl
Adres pocztowy: ul. Gdańska 132
Kod pocztowy: 90-520
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 78021.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 78021.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 118549.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie II - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10750.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Email wykonawcy: anna.ostapczyk-perzyna@uniqa.pl
Adres pocztowy: ul. Gdańska 132
Kod pocztowy: 90-520
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 7864.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7864.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8284.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie III - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15500.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Email wykonawcy: anna.ostapczyk-perzyna@uniqa.pl
Adres pocztowy: ul. Gdańska 132
Kod pocztowy: 90-520
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 11000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zadanie IV - Ubezpieczenie kosztów leczenia

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie:
a) faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu do terminu składania ofert wyznaczonego na dzień 23 grudnia 2020 r. do godziny 12:30, nie wpłynęła żadna oferta na Zadanie IV.
b) prawne: art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu zastrzeżeniem pkt 2 i 3”, w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, tj.: „Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.”
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Zadanie V - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie:
a) faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu do terminu składania ofert wyznaczonego na dzień 23 grudnia 2020 r. do godziny 12:30, nie wpłynęła żadna oferta na Zadanie V.
b) prawne: art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu zastrzeżeniem pkt 2 i 3”, w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, tj.: „Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.”

CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Zadanie VI - Ubezpieczenie mienia w transporcie (CARGO)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta S.A.
Email wykonawcy: andrzej.bartosinski@warta.pl
Adres pocztowy: ul. Chmielna 85/87
Kod pocztowy: 00-805
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 38250.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 38250.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 38250.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Zadanie VII - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (zawodowej) przewoźnika drogowego

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
a) faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu do terminu składania ofert wyznaczonego na dzień 23 grudnia 2020 r. do godziny 12:30, nie wpłynęła żadna oferta na Zadanie VII.
b) prawne: art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu zastrzeżeniem pkt 2 i 3”, w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, tj.: „Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.”

CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Zadanie VIII - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej operatora drona

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
a) faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu do terminu składania ofert wyznaczonego na dzień 23 grudnia 2020 r. do godziny 12:30, nie wpłynęła żadna oferta na Zadanie VIII.
b) prawne: art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu zastrzeżeniem pkt 2 i 3”, w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, tj.: „Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.”
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Zadanie IX - Ubezpieczenia komunikacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group
Email wykonawcy: urszula.kis@compensa.pl
Adres pocztowy: al. Jerozolimskie 162
Kod pocztowy: 02-342
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 16081.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 16081.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16081.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.