To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-21
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ GMINY MIĄCZYN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 762982-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 846 180 005
faks: 846 180 005
e-mail: miaczyn_g@woi.lublin.pl
www: http://www.miaczyn.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ GMINY MIĄCZYN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.2710.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek
organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10
kwietnia 1997r. Prawo energetyczne. 1) Gmina Miączyn oraz jednostki wymienione w zał. nr 1 do SIWZ
zawrą odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w
trybie przetargu „ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY MIĄCZYN I JEJ
JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH’’. Szczegółowe informacje dotyczące zawierania umów przez
Gminę i jej jednostki organizacyjne zawarte zostały w zał. nr 1 i 5.1 do SIWZ. Obowiązkiem wybranego
Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed
właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych ze zgłoszeniem zmiany
sprzedawcy. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne
pełnomocnictwo (zał. nr 5.1) Zamówienie – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie po skutecznym
przeprowadzeniu procedury zmiany sprzedawcy do 31.12.2022 r. wynosi 819 586,00 kWh. 2) Wykonanie
czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 1 do projektu umowy (zał. nr 5.1 do
SIWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi
Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej,
składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w
zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia
usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym
Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług
dystrybucji. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia
(Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu: • Szkoła Podstawowa w Miączynie •
Szkoła Podstawowa w Niewirkowie Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się
po raz kolejny
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 09.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 262267.52 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: RESPECT ENERGY S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ludwika Rydygiera 8
Kod pocztowy: 01-793
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 306963.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 322387.43
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Ujsoły i jej jednostek organizacyjnych
- Dostawa energii elektrycznej dla SP ZOZ w Bogatyni
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Akademii Sztuki w Szczecinie
- Dostawa Energii Elektrycznej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Łasku Sp. z o.o.
- urządzenia komputerowe.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.