To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-21
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 609224-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 67 41 335
faks: 32 67 41 335
e-mail: knowak@zssiewierz.pl
www: www.sp1siewierz.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu stosownie do bieżących potrzeb, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. 2019, poz. 1252 z późn. zm.) składająca się
z następujących części:
Część 1 Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im Księstwa Siewierskiego w Siewierzu
Część 2 Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu,
Część 3 Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu,
Część 4 Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dla danej części zamówienia formularze asortymentowo-cenowe – załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Podane w formularzu asortymentowo - cenowym ilości określają przewidywaną ilość produktów żywnościowych i Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej lub większej ilości w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia lub zwiększenia się liczby uczniów i pracowników szkoły uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej.
3. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie w ilościach wynikających
z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego. Dostawy następować będą na podstawie pisemnego zamówienia, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.
4. Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 7.00 do 8.00, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążać kosztami transportu Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w obiekcie Zamawiającego.
6. Wykonawca musi zagwarantować termin przydatności do spożycia dostarczanych produktów nie krótszy niż 75 % okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta, licząc od dnia dostawy. Pracownicy Zamawiającego będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych, a także dokonywać sprawdzania zgodności cen z formularzem asortymentowo - cenowym.
7. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych, jakościowych bądź zbyt krótkiego okresu przydatności do spożycia.
W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
8. Dostarczane produkty spożywcze muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być dobrej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących dobrą jakość.
9. Jeśli w jakiejkolwiek pozycji formularza asortymentowo – cenowego użyto nazwy towarowej, Wykonawca może złożyć ofertę na towar tożsamy lub równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej.
10. Przedmiot zamówienia nie wykracza poza powszechnie ustalone standardy jakościowe rozumiane jako typy lub gatunki znormalizowane, odpowiadające przeciętnym, oferowanym w powszechnej ofercie standardom. Na koszty przedmiotu dostawy składają się wyłącznie koszty związane z nabyciem towarów, tj. produkcją i transportem.
11. Dostarczane produkty spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa
w zakresie produktów żywnościowych.
12. Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych
i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo – cenowym dla danej części.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 83979.97 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy – Sp. J.
Email wykonawcy: biuro@ambi.pl
Adres pocztowy: ul. Składowa 11
Kod pocztowy: 41-902
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 88152.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 96415.00
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 76529.85 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakłady Mięsne „H.A.M.” Cichoń i Wspólnicy Sp. J.
Email wykonawcy: zawiercie.hurtownia@ham.com.pl
Adres pocztowy: ul. Szybowa 7
Kod pocztowy: 41-922
Miejscowość: Radzionków
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 76346.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 76346.65
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 39633.65 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Artykuły Rolno-Spożywcze Patyna Sławomir
Email wykonawcy: patyna-warzywaowoce@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Obroki 130
Kod pocztowy: 40-833
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 39925.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 40882.00
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13291.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: F.P.H.U. SEVERIANA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: severianasiewierz@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Krakowska 45
Kod pocztowy: 42-470
Miejscowość: Siewierz
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14310.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14310.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI SIEWIERZ
- Wyczyszczenie reaktora SBR na terenie oczyszczalni ścieków w Siewierzu z zalegającego osadu wraz z zagospodarowaniem wytworzonego osadu
- Przebudowa ul. Kościuszki w Siewierzu
więcej: przetargi SIEWIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla CAPOW w Kłodzku przy ul. dr J. Korczaka 1.
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Zakup wody i artykułów spożywczych"
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.