To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-20
USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 613046-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 126468502
faks: 126468930
e-mail: asorys@rydygierkrakow.pl
www: www.szpitalrydygier.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 271/ZP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów technicznych aparatury medycznej w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o., os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, oraz Zakładzie Opieki Długoterminowej w Makowie Podhalańskim ul. Mickiewicza 7, 34-220 Maków Podhalański zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 50.42.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: PAKIET 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 800.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ELMED Piotr Błażejewski Sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Forteczna 46
Kod pocztowy: 30-437
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 864.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2592.00
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1800.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Koperwas Grzegorz, Doradztwo, Szkolenia, Serwis
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Koperwas Grzegorz, Ul. Strzeszewskiego 17/36
Kod pocztowy: 20-153
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 756.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 756.00
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 3
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 3, 4, 5, 6, 8, 13, 19, 38, 40, 41, 44, 47, 48.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: w zakresie przedmiotowych pakietów nie zostały złożone oferty niepodlegające odrzuceniu.
NAZWA: PAKIET 4
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 3, 4, 5, 6, 8, 13, 19, 38, 40, 41, 44, 47, 48.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: w zakresie przedmiotowych pakietów nie zostały złożone oferty niepodlegające odrzuceniu.
NAZWA: PAKIET 5
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 3, 4, 5, 6, 8, 13, 19, 38, 40, 41, 44, 47, 48.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: w zakresie przedmiotowych pakietów nie zostały złożone oferty niepodlegające odrzuceniu.
NAZWA: PAKIET 6
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 3, 4, 5, 6, 8, 13, 19, 38, 40, 41, 44, 47, 48.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: w zakresie przedmiotowych pakietów nie zostały złożone oferty niepodlegające odrzuceniu.
NAZWA: PAKIET 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Koperwas Grzegorz, Doradztwo, Szkolenia, Serwis
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Koperwas Grzegorz, Ul. Strzeszewskiego 17/36
Kod pocztowy: 20-153
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 857.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 857.52
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 7a
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Koperwas Grzegorz, Doradztwo, Szkolenia, Serwis
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Strzeszewskiego 17/36
Kod pocztowy: 20-153
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5367.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5367.60
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 8
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 3, 4, 5, 6, 8, 13, 19, 38, 40, 41, 44, 47, 48.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: w zakresie przedmiotowych pakietów nie zostały złożone oferty niepodlegające odrzuceniu.
NAZWA: PAKIET 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2621.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2235.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2235.60
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 240.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: P.H.U. Technomex Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Szparagowa 15
Kod pocztowy: 44-141
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 259.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 259.20
Waluta:
NAZWA: PAKIET 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ELMED Piotr Błażejewski Sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Forteczna 46
Kod pocztowy: 30-437
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6480.00
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3200.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Serwis Urządzeń Elektronicznych i Medycznych Krzysztof Krupa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Symfonii 5 m. 18
Kod pocztowy: 02-787
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 648.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 648.00
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 13
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 3, 4, 5, 6, 8, 13, 19, 38, 40, 41, 44, 47, 48.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: w zakresie przedmiotowych pakietów nie zostały złożone oferty niepodlegające odrzuceniu.
NAZWA: PAKIET 14
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 14, 16, 17, 18, 19a, 21, 22, 23, 28, 33, 33a, 36, 39, 45, 46.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego pakietu.
NAZWA: PAKIET 15
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 880.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Koperwas Grzegorz, Doradztwo, Szkolenia, Serwis
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Strzeszewskiego 17/36
Kod pocztowy: 20-153
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 857.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 857.52
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 16
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 14, 16, 17, 18, 19a, 21, 22, 23, 28, 33, 33a, 36, 39, 45, 46.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego pakietu.
NAZWA: PAKIET 17
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 14, 16, 17, 18, 19a, 21, 22, 23, 28, 33, 33a, 36, 39, 45, 46.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego pakietu.
NAZWA: PAKIET 18
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 14, 16, 17, 18, 19a, 21, 22, 23, 28, 33, 33a, 36, 39, 45, 46.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego pakietu.
NAZWA: PAKIET 19
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 3, 4, 5, 6, 8, 13, 19, 38, 40, 41, 44, 47, 48.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: w zakresie przedmiotowych pakietów nie zostały złożone oferty niepodlegające odrzuceniu.
NAZWA: PAKIET 19a
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 14, 16, 17, 18, 19a, 21, 22, 23, 28, 33, 33a, 36, 39, 45, 46.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego pakietu.
NAZWA: PAKIET 20
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1500.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Koperwas Grzegorz, Doradztwo, Szkolenia, Serwis
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Strzeszewskiego 17/36
Kod pocztowy: 20-153
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1263.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1263.50
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 21
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 14, 16, 17, 18, 19a, 21, 22, 23, 28, 33, 33a, 36, 39, 45, 46.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego pakietu.
NAZWA: PAKIET 22
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 14, 16, 17, 18, 19a, 21, 22, 23, 28, 33, 33a, 36, 39, 45, 46.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego pakietu.
NAZWA: PAKIET 23
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 14, 16, 17, 18, 19a, 21, 22, 23, 28, 33, 33a, 36, 39, 45, 46.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego pakietu.
NAZWA: PAKIET 24
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2340.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Carl Zeiss Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Naramowicka 76
Kod pocztowy: 61-622
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2747.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2747.52
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 25
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 600.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ELMED Piotr Błażejewski Sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Forteczna 46
Kod pocztowy: 30-437
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 648.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 648.00
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 26
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 240.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: P.H.U. Technomex Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Szparagowa 15
Kod pocztowy: 44-141
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 259.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 259.20
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 27
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1920.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Carl Zeiss Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Naramowicka 76
Kod pocztowy: 61-622
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2034.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2034.72
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 28
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 14, 16, 17, 18, 19a, 21, 22, 23, 28, 33, 33a, 36, 39, 45, 46.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego pakietu.
NAZWA: PAKIET 29
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1800.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Szyllinga 63
Kod pocztowy: 30-433
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1360.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3829.68
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 30
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1800.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Naprawczy Aparatury Medycznej POLMED
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zakład Naprawczy Ul. Kobielska 9/74
Kod pocztowy: 04-359
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2160.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6480.00
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 31
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1800.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Naprawczy Aparatury Medycznej POLMED
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zakład Naprawczy Ul. Kobielska 9/74
Kod pocztowy: 04-359
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2160.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6480.00
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 32
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1800.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Naprawczy Aparatury Medycznej POLMED
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Kobielska 9/74
Kod pocztowy: 04-359
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2160.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6480.00
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 33a
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 14, 16, 17, 18, 19a, 21, 22, 23, 28, 33, 33a, 36, 39, 45, 46.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego pakietu.
NAZWA: PAKIET 33
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 14, 16, 17, 18, 19a, 21, 22, 23, 28, 33, 33a, 36, 39, 45, 46.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego pakietu.
NAZWA: PAKIET 34
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11588.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Optimed Pro-Office A.P. Szewczyk S.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Forteczna 5
Kod pocztowy: 32-086
Miejscowość: Węgrzce
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12515.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12515.26
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 35
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7680.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Szyllinga 63
Kod pocztowy: 30-433
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2592.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8640.00
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 36
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 14, 16, 17, 18, 19a, 21, 22, 23, 28, 33, 33a, 36, 39, 45, 46.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego pakietu.
NAZWA: PAKIET 37
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 720.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Naprawczy Aparatury Medycznej POLMED
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Kobielska 9/74
Kod pocztowy: 04-359
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 518.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2160.00
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 38
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 3, 4, 5, 6, 8, 13, 19, 38, 40, 41, 44, 47, 48.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: w zakresie przedmiotowych pakietów nie zostały złożone oferty niepodlegające odrzuceniu.
NAZWA: PAKIET 39
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 14, 16, 17, 18, 19a, 21, 22, 23, 28, 33, 33a, 36, 39, 45, 46.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego pakietu.
NAZWA: PAKIET 40
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 3, 4, 5, 6, 8, 13, 19, 38, 40, 41, 44, 47, 48.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: w zakresie przedmiotowych pakietów nie zostały złożone oferty niepodlegające odrzuceniu.
NAZWA: PAKIET 41
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 3, 4, 5, 6, 8, 13, 19, 38, 40, 41, 44, 47, 48.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: w zakresie przedmiotowych pakietów nie zostały złożone oferty niepodlegające odrzuceniu.
NAZWA: PAKIET 42
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 600.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Koperwas Grzegorz, Doradztwo, Szkolenia, Serwis
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Strzeszewskiego 17/36
Kod pocztowy: 20-153
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 522.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 648.00
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 43
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 320.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Szyllinga 63
Kod pocztowy: 30-433
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 388.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 635.04
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 44
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 3, 4, 5, 6, 8, 13, 19, 38, 40, 41, 44, 47, 48.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: w zakresie przedmiotowych pakietów nie zostały złożone oferty niepodlegające odrzuceniu.
NAZWA: PAKIET 45
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 14, 16, 17, 18, 19a, 21, 22, 23, 28, 33, 33a, 36, 39, 45, 46.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego pakietu.
NAZWA: PAKIET 46
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 14, 16, 17, 18, 19a, 21, 22, 23, 28, 33, 33a, 36, 39, 45, 46.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego pakietu.
NAZWA: PAKIET 47
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 3, 4, 5, 6, 8, 13, 19, 38, 40, 41, 44, 47, 48.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: w zakresie przedmiotowych pakietów nie zostały złożone oferty niepodlegające odrzuceniu.
NAZWA: PAKIET 48
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• PAKIET: 3, 4, 5, 6, 8, 13, 19, 38, 40, 41, 44, 47, 48.
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: w zakresie przedmiotowych pakietów nie zostały złożone oferty niepodlegające odrzuceniu.
NAZWA: PAKIET 49
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4700.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Serwis Urządzeń Elektronicznych i Medycznych Krzysztof Krupa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Symfonii 5 m. 18
Kod pocztowy: 02-787
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5184.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5184.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeglądów i napraw Spektrometru masowego IV generacji do szybkiej diagnostyki mikrobiologicznej metodą MALDI-TOF - 41/TP/2024
- USŁUGI W ZAKRESIE WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ
- 26/2025 Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 12/2024)
- 25/2024 Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 8/2024)
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji aparatury medycznej w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu Szpitala SPZOZ MSWIA we Wrocławiu
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.