eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa sprzętu IT do CSM w ramach projektu "MEDSIM - opracowanie i wdrożenie Programu Rozwojowego Pielęgniarstwa" dla Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-19

Ogłoszenie nr 510405129-N-2021 z dnia 2021-01-19 r.
Małopolska Uczenia Państwowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu:

Dostawa sprzętu IT do CSM w ramach projektu "MEDSIM - opracowanie i wdrożenie Programu Rozwojowego Pielęgniarstwa" dla Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: „MEDSIM – opracowanie i wdrożenie Programu Rozwojowego Pielęgniarstwa” Projekt dofinansowany z środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 765091-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Małopolska Uczenia Państwowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu, krajowy numer identyfikacyjny 12007355200000, Kolbego 8, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 33 842 98 01
faks: 033 8435601, 8430530
e-mail: zamowienia.publiczne@uczelniaoswiecim.edu.pl
www: https://www.uczelniaoswiecim.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia Państwowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu IT do CSM w ramach projektu "MEDSIM - opracowanie i wdrożenie Programu Rozwojowego Pielęgniarstwa" dla Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 23/PN/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3. 1 Przedmiotzamówienia: Dostawa sprzętu IT do CSM w ramach projektu „MEDSIM – opracowanie i wdrożenie
Programu Rozwojowego Pielęgniarstwa” dla Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza Witolda
Pileckiego w Oświęcimiu. 3. 2 Opis przedmiotu zamówienia: Część I- System audio-video- System
rejestracji zajęć z możliwością debriefingu Część II- Stanowisko komputerowe 3. 3 Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określają załączniki nr 5a i 5b do niniejszego SIWZ. 3. 4 W okresie
realizacji przedmiotu zamówienia w CSM Uczelnia nie będzie wyłączona z funkcjonowania. 3. 5 Minimalny
okres gwarancji i rękojmi na dostarczony w ramach części I i II sprzęt to 36 miesięcy. 3. 6 W okresie
gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych (zgodnych z
wymaganiami producenta), nie rzadziej niż co 12 miesięcy, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego w
okresie gwarancji wraz z zapewnieniem bezpłatnych zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów
eksploatacyjnych i ich wymianą. Po każdym przeglądzie Wykonawca zobowiązany będzie do wydania
świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym urządzenia (o ile taki
posiada). 3. 7 Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) wymagania dotyczące serwisu a)
Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny ( tzw. czas reakcji na serwis) na terenie Polski na
każde żądanie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie 72 godziny, b) forma zgłoszeń reklamacji i
napraw: telefon, poczta elektroniczna c) czas reakcji na serwis : nie dłużej niż 72 h od momentu zgłoszenia
przy użyciu urządzenia telefon lub e-mail. Jeżeli informacja została przekazana wykonawcy po godzinie
16.00 danego dnia, przyjmuje się, że czas reakcji liczony jest od godz. 8.00 dnia kolejnego. d) maksymalny
czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw nie może przekroczyć: 30 dni roboczych od chwili
przyjęcia zgłoszenia; e) naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o całkowity czas naprawy; f) Wykonawca
zobowiązany jest do natychmiastowej reakcji gwarancyjnej w sytuacji, gdy awaria urządzenia jest poważna,
przez co strony rozumieją awarię zagrażającą życiu, zdrowiu lub mieniu znacznej wartości. O potrzebie
niezwłocznej reakcji Zamawiający zawiadomi Wykonawcę w sposób wskazany w lit. b lub telefonicznie z
podaniem przyczyn, o których mowa w niniejszym ustępie; g) usunięcie wszystkich wad urządzenia, jakie się
ujawnią, najpóźniej w ciągu 30 dni roboczych, od ich zgłoszenia przez Zamawiającego. W sytuacji, gdy
dochowanie tego terminu jest niemożliwe Wykonawca zapewni niezwłocznie, jednakże w terminie nie
dłuższym niż 48 godzin od daty zgłoszenia awarii sprzętu, urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych
niż ten w posiadaniu Zamawiającego, h) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nowe urządzenie o nie
gorszych parametrach po 3 naprawach gwarancyjnych w przypadku dalszego wadliwego działania (z
wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika). i) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję obsługi
przedmiotu zamówienia w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej oraz paszport techniczny w
dniu uruchomienia. 3. 7 Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8 w Oświęcimiu) Centrum Symulacji Medycznej w
budynku Collegium sub Horologio. 3. 8 W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm,
europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o
których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne
opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o
którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub
równoważne". 3.9 W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że
są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany
standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o
parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie
wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej .
Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający
akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi
spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie
może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane
roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez
siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację
techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które
mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone
wymagania wskazane przez zamawiającego. 3. 7 Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania
certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych
przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami
określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia
oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające
zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację
techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub
sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może
być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane
przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie
przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: System audio-video- System rejestracji zajęć z możliwością debriefingu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7795.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Laerdal Medical Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy: lmp@laerdal.com
Adres pocztowy: Katowice, kod pocztowy 40-241, Ul. Hutnicza 6
Kod pocztowy: 40-241
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 12915.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12915.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12915.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Stanowisko komputerowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4650.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Laerdal Medical Poland Sp. z o.o
Email wykonawcy: lmp@laerdal.com
Adres pocztowy: Katowice, kod pocztowy 40-241, Ul. Hutnicza 6
Kod pocztowy: 40-241
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5658.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5658.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5658.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.