To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-18
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni bezpiecznej na istniejącym placu zabaw zlokalizowanym przy ul. Odkrytej w Warszawie, obręb 4-01-22 działka nr 5/9.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 605156-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.
Kto administruje moimi danymi?
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5.
• Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl.
Dlaczego moje dane są przetwarzane?
• Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu: przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
• Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy .
Jak długo będą przechowywane moje dane?
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa,
tj. co najmniej przez okres 2 lat liczony od końca roku kalendarzowego, w którym, zostały pozyskane w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (zgodnie z klasyfikacją archiwalną B-5).
Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego.
Kto może mieć dostęp do moich danych?
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych,
w szczególności:
• podmioty świadczące na rzecz Urzędu m.st. Warszawy usługi informatyczne, pocztowe;
b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa;
c) podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie Pani/Pana zgody.
Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moich danych?
• Ma Pani/Pan prawo do:
1. dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;
2. żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
3. żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
• wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
• Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;
• Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa.
4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
• zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją;
• dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych.
• Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.
I. 1) NAZWA I ADRES:
telefon: 22 44 38 406
faks: 22 32 54 166
e-mail: bialoleka.zp@um.warszawa.pl
www: https://zamowienia.um.warszawa.pl; www.bialoleka.waw.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.um.warszawa.pl; www.bialoleka.waw.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni bezpiecznej na istniejącym placu zabaw zlokalizowanym przy ul. Odkrytej w Warszawie, obręb 4-01-22 działka nr 5/9.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): UD-II-WZP-271.60.2020.MKA/Pn-Rb
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres procesu budowlanego niezbędne do wykonania i dopuszczenia do użytkowania przedmiotu inwestycji w tym:
a) wykonanie dokumentacji projektowej (projekt wykonawczy) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z założeniami opracowania PFU, (zgodnie z ustawą Prawo budowlane - art.29. ust. 4 pkt., ppkt. a) – roboty polegające na remoncie obiektów budowlanych – budowli, których budowa nie wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę - nie wymagają pozwolenia na budowę ani zgłoszenia robót budowlanych) oraz uzgodnienie jej z Zamawiającym przed rozpoczęciem robót;
b) wykonanie robót budowlanych obejmujących:
- przygotowanie terenu budowy, w tym zabezpieczenie przed zniszczeniem istniejących elementów zagospodarowania terenu – urządzenia zabawowe, ławki oraz zabezpieczenie istniejącej zieleni na czas trwania robót budowlanych;
- demontaż istniejącej nawierzchni bezpiecznej z płyt poliuretanowych wraz z jej utylizacją;
- wymianę części podbudowy poprzez zdjęcie wierzchniej warstwy, zagęszczenie i uzupełnienie podbudowy z ponownym zagęszczeniem i wyprofilowaniem wraz z naprawą posadowienia obrzeży;
- wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej z płyt gumowych EPDM o grubości dostosowanej do HIC urządzeń zabawowych;
- usunięcie zabezpieczeń z elementów zagospodarowania, w tym z istniejącej zieleni wraz z uporządkowaniem terenu;
- renowację zniszczonych trawników;
c) wykonanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, opinii oraz uzgodnień niezbędnych do wykonania i odbioru zadania.
Zastosowana nowa nawierzchnia powinna spełniać wszelkie aktualne normy i standardy. Potwierdzeniem powyższego będzie certyfikat zgodności z normą PN-EN 1177:2017, określającą wymogi badania nawierzchni stosowanych na placach zabaw. Certyfikat wydany przez firmę posiadająca akredytację. Komponenty gumowe powinny posiadać Atest Higieniczny PZH, co gwarantuje pełne bezpieczeństwo użytkowania. Certyfikat, Atest Higieniczny PZH oraz kartę techniczną należy przekazać Zamawiającemu przed montażem płyt.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty.
Wykonawca ma obowiązek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu inwestycji, tj. co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej na potrzeby opracowania projektu i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej (lub konstrukcyjno-budowlanej na potrzeby realizacji inwestycji ).
Wykonawca zagwarantuje prawidłowe wykonanie zamówienia, a w razie wykrycia wad, dokona ich usunięcia na własny koszt.
Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy, w tym opłaty za media, wodę oraz urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy (m.in. agregat prądotwórczy).
Zamawiający kieruje zamówienie do wykonawców, którzy są w stanie jak najszybciej i kompleksowo wykonać prace w zakresie wymiany zużytej nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami zabawowymi na nową.
Działania w zakresie zamówienia wymagają stałej współpracy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, który bezpośrednio nadzoruje oraz odbiera zlecone prace.
Remont nawierzchni na placu zabaw przy ul. Odkrytej jest wskazany z uwagi na duże zużycie naturalne, m.in. obniżone parametry amortyzacyjne nawierzchni oraz zbyt duże szczeliny pomiędzy płytami, które nie zapewniają bezpiecznego użytkowania z nawierzchni (ryzyko upadku).
Nawierzchnia powinna zapewniać właściwą amortyzację zgodnie z wytycznymi normy
PN-EN 1177:2017. Wymiana nawierzchni podyktowana jest przede wszystkim względami bezpieczeństwa użytkowników urządzeń zabawowych zlokalizowanych na przedmiotowym placu zabaw.
Zapewnienie odpowiedniego podłoża w obrębie urządzeń zabawowych jest bardzo istotne, gdyż większość urazów na placach zabaw spowodowana jest upadkiem na podłoże. Dobra nawierzchnia musi spełniać możliwości amortyzacyjne do krytycznej wysokości swobodnego upadku z zamontowanych na placu zabawek takich jak huśtawki, karuzele, zjeżdżalnie. Nawierzchnie bezpieczne w znaczny sposób ograniczą ryzyko dla zdrowia i życia użytkowników.
Szczegłówy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Fukcjonalno Użytkowy (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wzór umowy (załącznik nr. 2 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.45.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 157697.66 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Artur Stolarzak OSKARBUD
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. ks. Augustyna Kordeckiego 11
Kod pocztowy: 05-230
Miejscowość: Kobyłak
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 138889.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 149800.00
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont i modernizacja miejsca do przechowywania odpadów autoklawowalnych na terenie ODiZZB WIHE (Wiata na odpady) - Etap II
- Dostawa artykułów kuchennych do internatów oraz kwater internatowych leżących na obszarze działania AMW Oddział Regionalny w Bydgoszczy.
- dostawa systemu bateryjnego do zabudowy w pojeździe o napędzie hybrydowym
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Bagno 5 m 225, Królewska 43 m 45, Przemysłowa 38 m 5, Smolna 16 m 2
- Modernizacja oddziału położniczo noworodkowego C, sygnatura sprawy: 91-W-R-04-2024
- "Usługa druku specjalistycznego i oprawy adaptacji podręczników szkolnych i książek pomocniczych (...) z podziałem na 2 części."
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dachu na zabytkowym budynku przy ul. Wincentego Pola 1 w Lesku
- "Utworzenie żłobka w Gminie Pęcław - 10 nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do 3 lat, Białołęka 20. "
- Roboty budowlane związane z naprawą muru granicznego w Bibliotece Książąt Czartoryskich
- WYKONANIE REMONTU PUSTOSTANU PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ 60A M. 1 ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W ZASOBIE KOMUNALNYM m.st. WARSZAWY
- PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA ORAZ NADBUDOWA BUDYNKU NR 90 W WOJSKOWYM INSTYTUCIE ŁĄCZNOŚCI - PAŃSTWOWYM INSTYTUCIE BADAWCZYM W ZEGRZU POŁUDNIOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 22A NR SPRAWY ZP-6-24-DTO
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.