To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-18
Obsługa szaletów miejskich (zamówienie podzielone na 5 części)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 612024-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
telefon: 094 3409100
faks: 943 409 196
e-mail: zbm@zbm.koszalin.pl
www: zbm.koszalin.ibip.pl
adres profilu nabywcy: nie dotyczy
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Obsługa szaletów miejskich (zamówienie podzielone na 5 części)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DP.261.23.2020.AC
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest Obsługa szaletów miejskich zlokalizowanych przy: ul. Młyńskiej, ul. Połtawskiej, ul. Armii Krajowej (przejście podziemne), Rynku Staromiejskim 14, ul. Księdza Biskupa Czesława Domina w Koszalinie
Kody CPV:
90600000-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
50800000-3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, z których każdy adres stanowi odrębną część zamówienia i obejmuje:
- część nr 1: obsługę szaletu miejskiego położonego przy ul. Młyńskiej w Koszalinie,
- część nr 2: obsługę szaletu miejskiego położonego przy ul. Połtawskiej w Koszalinie,
- część nr 3: obsługę szaletu miejskiego położonego przy Alei Armii Krajowej w Koszalinie(przejście podziemne),
- część nr 4: obsługę szaletu miejskiego położonego przy Rynku Staromiejskim 14
- część nr 5: obsługę szaletu miejskiego położonego przy ul. Księdza Biskupa Czesława Domina w Koszalinie,
2.1. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na dowolnie wybraną część lub części zamówienia.
2.2. Niedopuszczalne jest złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty w danej części zamówienia.
2.3. Zamawiający dokona odrębnej oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej w każdej części.
2.4. Dana część zamówienia jest niepodzielna i wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania wszystkich elementów składowych danej części zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty.
2.5. Wykonawca składając ofertę częściową wypełnia jedynie tę część zamówienia, na którą składa ofertę.
2.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
2.7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
3. Zakres zamówienia obejmuje: obsługę 5 szaletów miejskich w okresie trwania umowy tj. :
1) w okresie wiosenno – letnim tj. od dnia 1 kwietnia do 31 października:
- od poniedziałku do piątku od godziny 09:00 do godziny 18:00;
- w soboty, niedziele i święta od godziny 10:00 do godziny 18:00;
2) w okresie jesienno – zimowym tj. od dnia 1 listopada do 31 marca:
- od poniedziałku do piątku od godziny 10:00 do godziny 18:00;
- w soboty, niedziele i święta od godziny 10:00 do godziny 16:00;
3) zapewnienia do obsługi min. 1 osoby na każdy szalet (dotyczy to również szaletu przy
ul. Połtawskiej z uwagi na częste dewastacje klamki i wrzutni monet),
4) wyposażenia go w środki i sprzęt do utrzymania czystości oraz papier toaletowy i ręczniki papierowe, niezbędne do wykonania Przedmiotu Umowy,
5) wykonywanie we własnym zakresie i na własny koszt konserwacji, bieżących napraw i remontów, usuwanie awarii i graffiti do kwoty 400,00 złotych brutto za każdy przypadek (na każdym szalecie);
6) Zamawiający zastrzega, że w przypadku zaistnienia okoliczności, czyniących obsługę szaletu bezprzedmiotową i nieuzasadnioną ekonomicznie Zamawiający ma prawo wyłączyć z obsługi szalet na każdym etapie umowy, bez prawa ubiegania się przez Wykonawcę zapłaty od Zamawiającego za wyłączony szalet za okres wyłączenia szaletu z obsługi;
7) najpóźniej w dniu podpisania Umowy wykonawca dostarczy zamawiającemu listę osób, które będą wykonywały Przedmiot umowy wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzanymi, na żądanie zamawiającego, właściwymi dokumentami np. deklaracją ZUS DRA lub umową o pracę;
8) każda zmiana osoby wykonującej Przedmiot Umowy, będzie wiązała się ze zgłoszeniem Zamawiającemu tego faktu, na co najmniej 3 dni przed planowaną zmianą, pisemnie lub w formie elektronicznej.
Szczegółowy zakres usług został określony w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
4. Rozliczenie z wykonawcą następować będzie na podstawie comiesięcznych faktur. Wykonawca doręczy zamawiającemu faktury VAT do 5 dnia każdego miesiąca, za miesiąc poprzedni. Płatności dokonywane będą w terminie 21 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany rachunek Wykonawcy.
5. Termin realizacji zamówienia:
- część nr 1: ul. Młyńska w terminach 01.02.2021 r. – 31.07.2022 r.
- część nr 2: ul. Połtawska w terminach 01.02.2021 r. – 31.07.2022 r.
- część nr 3; ul. Armii Krajowej w terminach 01.02.2021 r. – 31.07.2022 r.
- część nr 4: Rynek Staromiejski 14 w terminach 01.02.2021 r. – 31.07.2022 r.
- część nr 5 ul. Ks. Bp Czesława Domina w terminach 01.05.2021r. –30.09.2021 01.05.2022 r. – 31.07.2022 r.
Uwaga!
Otwarcie szaletu przy ul. ks. bp. Czesława Domina planuje się okres 8 miesięcy trwania umowy, jednakże zamawiający zastrzega sobie prawo uruchomienia szaletu poza wyznaczonymi terminami, maksymalnie łącznie o 2 miesiące. Do wyceny usługi należy przyjąć maksymalny czas otwarcia szaletu tj. 10 miesięcy.
6. Wzór umowy, dla każdej z części, stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ i jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
7. Podwykonawstwo.
1) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
2) wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców,
3) zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia,
4) jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy,
5) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 50.80.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Obsługa szaletu miejskiego położonego przy ul. Młyńskiej w Koszalinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BLACK DIAMOND Sp. z o.o.
Email wykonawcy: blackdiamond1@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Orla 6/1A
Kod pocztowy: 75-727
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18000.00
Waluta: PLN
NAZWA: Obsługa szaletu miejskiego położonego przy ul. Połtawskiej w Koszalinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BLACK DIAMOND Sp. z o.o.
Email wykonawcy: blackdiamond1@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Orla 6/1A
Kod pocztowy: 75-727
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18000.00
Waluta: PLN
NAZWA: Obsługa szaletu miejskiego położonego przy Alei Armii Krajowej w Koszalinie (przejście podziemne)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BLACK DIAMOND Sp. z o.o.
Email wykonawcy: blackdiamond1@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Orla 6/1A
Kod pocztowy: 75-727
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18000.00
Waluta: PLN
NAZWA: Obsługa szaletu miejskiego położonego przy Rynku Staromiejskim 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BLACK DIAMOND Sp. z o.o.
Email wykonawcy: blackdiamond1@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Orla 6/1A
Kod pocztowy: 75-727
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18000.00
Waluta: PLN
NAZWA: Obsługa szaletu miejskiego położonego przy ul. Księdza Biskupa Czesława Domina w Koszalinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BLACK DIAMOND Sp. z o.o.
Email wykonawcy: blackdiamond1@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Orla 6/1A
Kod pocztowy: 75-727
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10000.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny (RDW Gryfice)
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Zakup i Dostawa Urządzeń Medycznych dla WSPL SP ZOZ w Koszalinie - 4 Zadania
- DOSTAWA NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE PRZEŁĄCZNIKÓW SIECIOWYCH WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO ZARZĄDZANIA PRZEŁĄCZNIKAMI SIECIOWYMI
- Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie.
- Remont i wymiana bram wjazdowych garażowych zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych w Bobolinie i Kołobrzegu (2 zadania).
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie przez okres 12 miesięcy usług całodobowej obsługi technicznej siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach
- Świadczenie usług pogotowia technicznego (awaryjnego) dla nieruchomości zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Konserwacja i usuwanie awarii (w tym zagrożeń awarią) w budynkach i na terenach stanowiących własność MTBS Sp.z o.o.
- Prace konserwatorskie i restauratorskie przy ołtarzu głównym z obrazami i rzeźbami z Kościoła Parafialnego pw. Wszystkich Świętych w Giecznie
- Oczyszczanie pasów drogowych na terenie miasta Legnicy w okresie: 01.07.2024r. ÷ 31.08.2024r.
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.