eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Obsługa szaletów miejskich (zamówienie podzielone na 5 części)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-18

Ogłoszenie nr 510403988-N-2021 z dnia 2021-01-18 r.
Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych:

Obsługa szaletów miejskich (zamówienie podzielone na 5 części)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 612024-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Informacje dodatkowe:
nie dotyczy

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych, krajowy numer identyfikacyjny 15394000000000, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 094 3409100
faks: 943 409 196
e-mail: zbm@zbm.koszalin.pl
www: zbm.koszalin.ibip.pl

adres profilu nabywcy: nie dotyczy

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa szaletów miejskich (zamówienie podzielone na 5 części)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DP.261.23.2020.AC

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Obsługa szaletów miejskich zlokalizowanych przy: ul. Młyńskiej, ul. Połtawskiej, ul. Armii Krajowej (przejście podziemne), Rynku Staromiejskim 14, ul. Księdza Biskupa Czesława Domina w Koszalinie
Kody CPV:
90600000-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
50800000-3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, z których każdy adres stanowi odrębną część zamówienia i obejmuje:

- część nr 1: obsługę szaletu miejskiego położonego przy ul. Młyńskiej w Koszalinie,
- część nr 2: obsługę szaletu miejskiego położonego przy ul. Połtawskiej w Koszalinie,
- część nr 3: obsługę szaletu miejskiego położonego przy Alei Armii Krajowej w Koszalinie(przejście podziemne),
- część nr 4: obsługę szaletu miejskiego położonego przy Rynku Staromiejskim 14
- część nr 5: obsługę szaletu miejskiego położonego przy ul. Księdza Biskupa Czesława Domina w Koszalinie,

2.1. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na dowolnie wybraną część lub części zamówienia.

2.2. Niedopuszczalne jest złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty w danej części zamówienia.
2.3. Zamawiający dokona odrębnej oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej w każdej części.
2.4. Dana część zamówienia jest niepodzielna i wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania wszystkich elementów składowych danej części zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty.
2.5. Wykonawca składając ofertę częściową wypełnia jedynie tę część zamówienia, na którą składa ofertę.
2.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
2.7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

3. Zakres zamówienia obejmuje: obsługę 5 szaletów miejskich w okresie trwania umowy tj. :

1) w okresie wiosenno – letnim tj. od dnia 1 kwietnia do 31 października:
- od poniedziałku do piątku od godziny 09:00 do godziny 18:00;
- w soboty, niedziele i święta od godziny 10:00 do godziny 18:00;

2) w okresie jesienno – zimowym tj. od dnia 1 listopada do 31 marca:
- od poniedziałku do piątku od godziny 10:00 do godziny 18:00;
- w soboty, niedziele i święta od godziny 10:00 do godziny 16:00;

3) zapewnienia do obsługi min. 1 osoby na każdy szalet (dotyczy to również szaletu przy
ul. Połtawskiej z uwagi na częste dewastacje klamki i wrzutni monet),

4) wyposażenia go w środki i sprzęt do utrzymania czystości oraz papier toaletowy i ręczniki papierowe, niezbędne do wykonania Przedmiotu Umowy,

5) wykonywanie we własnym zakresie i na własny koszt konserwacji, bieżących napraw i remontów, usuwanie awarii i graffiti do kwoty 400,00 złotych brutto za każdy przypadek (na każdym szalecie);

6) Zamawiający zastrzega, że w przypadku zaistnienia okoliczności, czyniących obsługę szaletu bezprzedmiotową i nieuzasadnioną ekonomicznie Zamawiający ma prawo wyłączyć z obsługi szalet na każdym etapie umowy, bez prawa ubiegania się przez Wykonawcę zapłaty od Zamawiającego za wyłączony szalet za okres wyłączenia szaletu z obsługi;

7) najpóźniej w dniu podpisania Umowy wykonawca dostarczy zamawiającemu listę osób, które będą wykonywały Przedmiot umowy wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzanymi, na żądanie zamawiającego, właściwymi dokumentami np. deklaracją ZUS DRA lub umową o pracę;

8) każda zmiana osoby wykonującej Przedmiot Umowy, będzie wiązała się ze zgłoszeniem Zamawiającemu tego faktu, na co najmniej 3 dni przed planowaną zmianą, pisemnie lub w formie elektronicznej.

Szczegółowy zakres usług został określony w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.

4. Rozliczenie z wykonawcą następować będzie na podstawie comiesięcznych faktur. Wykonawca doręczy zamawiającemu faktury VAT do 5 dnia każdego miesiąca, za miesiąc poprzedni. Płatności dokonywane będą w terminie 21 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany rachunek Wykonawcy.

5. Termin realizacji zamówienia:
- część nr 1: ul. Młyńska w terminach 01.02.2021 r. – 31.07.2022 r.
- część nr 2: ul. Połtawska w terminach 01.02.2021 r. – 31.07.2022 r.
- część nr 3; ul. Armii Krajowej w terminach 01.02.2021 r. – 31.07.2022 r.
- część nr 4: Rynek Staromiejski 14 w terminach 01.02.2021 r. – 31.07.2022 r.
- część nr 5 ul. Ks. Bp Czesława Domina w terminach 01.05.2021r. –30.09.2021 01.05.2022 r. – 31.07.2022 r.

Uwaga!
Otwarcie szaletu przy ul. ks. bp. Czesława Domina planuje się okres 8 miesięcy trwania umowy, jednakże zamawiający zastrzega sobie prawo uruchomienia szaletu poza wyznaczonymi terminami, maksymalnie łącznie o 2 miesiące. Do wyceny usługi należy przyjąć maksymalny czas otwarcia szaletu tj. 10 miesięcy.

6. Wzór umowy, dla każdej z części, stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ i jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.

7. Podwykonawstwo.
1) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
2) wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców,
3) zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia,
4) jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy,
5) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 50.80.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Obsługa szaletu miejskiego położonego przy ul. Młyńskiej w Koszalinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BLACK DIAMOND Sp. z o.o.
Email wykonawcy: blackdiamond1@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Orla 6/1A
Kod pocztowy: 75-727
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 18000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Obsługa szaletu miejskiego położonego przy ul. Połtawskiej w Koszalinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BLACK DIAMOND Sp. z o.o.
Email wykonawcy: blackdiamond1@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Orla 6/1A
Kod pocztowy: 75-727
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 18000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Obsługa szaletu miejskiego położonego przy Alei Armii Krajowej w Koszalinie (przejście podziemne)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BLACK DIAMOND Sp. z o.o.
Email wykonawcy: blackdiamond1@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Orla 6/1A
Kod pocztowy: 75-727
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 18000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Obsługa szaletu miejskiego położonego przy Rynku Staromiejskim 14

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BLACK DIAMOND Sp. z o.o.
Email wykonawcy: blackdiamond1@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Orla 6/1A
Kod pocztowy: 75-727
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 18000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Obsługa szaletu miejskiego położonego przy ul. Księdza Biskupa Czesława Domina w Koszalinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BLACK DIAMOND Sp. z o.o.
Email wykonawcy: blackdiamond1@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Orla 6/1A
Kod pocztowy: 75-727
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 10000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.