To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-18
Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu właściwego stanu sanitarno-porządkowego części wspólnych w zarządzanych przez ZBM w Koszalinie budynkach czterech przychodni lekarskich oraz sprzątanie przyległych terenów zewnętrznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 612626-N-2020
Numer ogłoszenia: 540237778-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 094 3409100
faks: 943 409 196
e-mail: zbm@zbm.koszalin.pl
www: zbm.koszalin.ibip.pl
adres profilu nabywcy: nie dotyczy
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu właściwego stanu sanitarno-porządkowego części wspólnych w zarządzanych przez ZBM w Koszalinie budynkach czterech przychodni lekarskich oraz sprzątanie przyległych terenów zewnętrznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DP.261.25.2020.AC
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu właściwego stanu sanitarno - porządkowego części wspólnych w zarządzanych przez ZBM budynkach 4 przychodni lekarskich położonych w Koszalinie oraz sprzątanie terenów zewnętrznych wokoło przychodni.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części, z których każdy adres stanowi odrębną część zamówienia.
2.1. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na dowolnie wybraną część lub części zamówienia
2.2. Niedopuszczalne jest złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty w danej części zamówienia.
2.3. Zamawiający dokona odrębnej oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej w każdej części.
2.4. Dana część zamówienia jest niepodzielna i wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania wszystkich elementów składowych danej części zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
- dla części nr 1: sprzątanie powierzchni części wspólnych budynku przychodni przy Alei Monte Cassino 13 o powierzchni 617,07 m2 oraz sprzątanie terenów zewnętrznych o powierzchni 1.865,00 m2;
- dla części nr 2: sprzątanie powierzchni części wspólnych budynku przychodni przy ulicy Tadeusza Kościuszki 7 o powierzchni 750,17 m2 oraz sprzątanie terenów zewnętrznych o powierzchni 856,00 m2; wykonanie polimeryzacji podłóg 2 razy w roku;
- dla części nr 3: sprzątanie powierzchni części wspólnych budynku przychodni przy ulicy Świętego Wojciecha 1 o powierzchni 184,04 m2 oraz sprzątanie terenów zewnętrznych o powierzchni 1.324,00 m2;
- dla części nr 4: sprzątanie powierzchni części wspólnych budynku przychodni przy ulicy Kolejowej 71 o powierzchni 197,97 m2 oraz sprzątanie terenów zewnętrznych o powierzchni 1.166,00 m2;
Dodatkowe wymagania (dla wszystkich części).
1) Zamawiający wymaga, aby informacje i opisy na oferowanym asortymencie stosowanych środków czystości i dezynfekcji były w języku polskim oraz posiadały aktualne karty charakterystyki, atesty PZH dla wszystkich preparatów, z których wykonawca będzie korzystał
w trakcie realizacji usługi. Karty charakterystyki oraz atesty PZH wybrany wykonawca zobowiązany jest dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania umowy;
2) w trakcie realizacji usługi wykonawca zobowiązany jest stosować:
- mechaniczne urządzenia do czyszczenia i konserwacji powierzchni, urządzenie parowe do doczyszczania powierzchni trudno dostępnych,
- wózki z systemem kontenerowym (jeden na detergent, drugi na środek dezynfekcyjny),
- odpowiednią ilość mopów do sprzątania według zasady – jeden mop do jednego rodzaju pomieszczeń (osobno korytarz, osobno toalety);
3) najpóźniej w dniu podpisania Umowy Wykonawca dostarczy zamawiającemu listę osób, które będą wykonywały Przedmiot umowy wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzanymi, na żądanie zamawiającego, właściwymi dokumentami np. deklaracja ZUS DRA lub umowa o pracę;
4) każda zmiana osoby wykonującej Przedmiot Umowy, będzie wiązała się ze zgłoszeniem zamawiającemu tego faktu, na co najmniej 3 dni przed planowaną zmianą, pisemnie lub w formie elektronicznej.
Szczegółowy zakres usług został określony w projektach umów, stanowiących załączniki nr 7.1-7.4 do SIWZ, rzuty/mapki sytuacyjne (załączniki nr 1 i 2) oraz zakres obowiązków osoby sprzątającej (załącznik nr 3) i plan higieny (załącznik nr 4) stanowią załączniki do wzorów umów. Załączniki nr 3 i 4 do umowy są jednakowe dla wszystkich części.
4. Faktury, na każdą część, będą wystawiane przez wykonawcę do 7-go dnia miesiąca następującego po miesiącu świadczenia usług. Faktury będą dostarczane zamawiającemu do 10-go dnia miesiąca następującego po miesiącu świadczenia usług. Płatności dokonywane będą w terminie 21 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany rachunek wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Sprzątanie powierzchni części wspólnych budynku przychodni przy Alei Monte Cassino 13 o powierzchni 617,07 m2 oraz sprzątanie terenów zewnętrznych o powierzchni 1.865,00 m2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 74167.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 69920.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 106869.84
Waluta: PLN
NAZWA: Sprzątanie powierzchni części wspólnych budynku przychodni przy ulicy Tadeusza Kościuszki 7 o powierzchni 750,17 m2 oraz sprzątanie terenów zewnętrznych o powierzchni 856,00 m2; wykonanie polimeryzacji podłóg 2 razy w roku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 105811.59 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 101729.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 129170.38
Waluta: PLN
NAZWA: Sprzątanie powierzchni części wspólnych budynku przychodni przy ulicy Świętego Wojciecha 1 o powierzchni 184,04 m2 oraz sprzątanie terenów zewnętrznych o powierzchni 1.324,00 m2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 35878.75 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30400.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 43621.32
Waluta: PLN
NAZWA: Sprzątanie powierzchni części wspólnych budynku przychodni przy ulicy Kolejowej 71 o powierzchni 197,97 m2 oraz sprzątanie terenów zewnętrznych o powierzchni 1.166,00 m2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 33145.63 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29908.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 43927.08
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Zarządzanie Projektem pt.: Przebudowa drogi wojewódzkiej w województwie zachodniopomorskim
- Przebudowa DW 103 odc. Mokrawica-Jatki
- Przebudowa DW 106 odc. Okunica - Pyrzyce
- Wykonanie spowolnienia ruchu w ciągu DW 120 m. Kobylanka, ul. Szkolna
- Przebudowa placu wokół budynku biurowego ZZDW w Koszalinie - przebudowa parkingu
- Obsługa szaletów miejskich
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania biura Krajowego Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego przy ul. Przyokopowej 31 w Warszawie
- Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.