eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu właściwego stanu sanitarno-porządkowego części wspólnych w zarządzanych przez ZBM w Koszalinie budynkach czterech przychodni lekarskich oraz sprzątanie przyległych terenów zewnętrznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-18

Ogłoszenie nr 510403888-N-2021 z dnia 2021-01-18 r.
Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych:

Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu właściwego stanu sanitarno-porządkowego części wspólnych w zarządzanych przez ZBM w Koszalinie budynkach czterech przychodni lekarskich oraz sprzątanie przyległych terenów zewnętrznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 612626-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540237778-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych, krajowy numer identyfikacyjny 15394000000000, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 094 3409100
faks: 943 409 196
e-mail: zbm@zbm.koszalin.pl
www: zbm.koszalin.ibip.pl

adres profilu nabywcy: nie dotyczy

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu właściwego stanu sanitarno-porządkowego części wspólnych w zarządzanych przez ZBM w Koszalinie budynkach czterech przychodni lekarskich oraz sprzątanie przyległych terenów zewnętrznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DP.261.25.2020.AC

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu właściwego stanu sanitarno - porządkowego części wspólnych w zarządzanych przez ZBM budynkach 4 przychodni lekarskich położonych w Koszalinie oraz sprzątanie terenów zewnętrznych wokoło przychodni.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części, z których każdy adres stanowi odrębną część zamówienia.
2.1. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na dowolnie wybraną część lub części zamówienia
2.2. Niedopuszczalne jest złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty w danej części zamówienia.
2.3. Zamawiający dokona odrębnej oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej w każdej części.
2.4. Dana część zamówienia jest niepodzielna i wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania wszystkich elementów składowych danej części zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
- dla części nr 1: sprzątanie powierzchni części wspólnych budynku przychodni przy Alei Monte Cassino 13 o powierzchni 617,07 m2 oraz sprzątanie terenów zewnętrznych o powierzchni 1.865,00 m2;
- dla części nr 2: sprzątanie powierzchni części wspólnych budynku przychodni przy ulicy Tadeusza Kościuszki 7 o powierzchni 750,17 m2 oraz sprzątanie terenów zewnętrznych o powierzchni 856,00 m2; wykonanie polimeryzacji podłóg 2 razy w roku;
- dla części nr 3: sprzątanie powierzchni części wspólnych budynku przychodni przy ulicy Świętego Wojciecha 1 o powierzchni 184,04 m2 oraz sprzątanie terenów zewnętrznych o powierzchni 1.324,00 m2;
- dla części nr 4: sprzątanie powierzchni części wspólnych budynku przychodni przy ulicy Kolejowej 71 o powierzchni 197,97 m2 oraz sprzątanie terenów zewnętrznych o powierzchni 1.166,00 m2;
Dodatkowe wymagania (dla wszystkich części).
1) Zamawiający wymaga, aby informacje i opisy na oferowanym asortymencie stosowanych środków czystości i dezynfekcji były w języku polskim oraz posiadały aktualne karty charakterystyki, atesty PZH dla wszystkich preparatów, z których wykonawca będzie korzystał
w trakcie realizacji usługi. Karty charakterystyki oraz atesty PZH wybrany wykonawca zobowiązany jest dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania umowy;
2) w trakcie realizacji usługi wykonawca zobowiązany jest stosować:
- mechaniczne urządzenia do czyszczenia i konserwacji powierzchni, urządzenie parowe do doczyszczania powierzchni trudno dostępnych,
- wózki z systemem kontenerowym (jeden na detergent, drugi na środek dezynfekcyjny),
- odpowiednią ilość mopów do sprzątania według zasady – jeden mop do jednego rodzaju pomieszczeń (osobno korytarz, osobno toalety);
3) najpóźniej w dniu podpisania Umowy Wykonawca dostarczy zamawiającemu listę osób, które będą wykonywały Przedmiot umowy wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzanymi, na żądanie zamawiającego, właściwymi dokumentami np. deklaracja ZUS DRA lub umowa o pracę;
4) każda zmiana osoby wykonującej Przedmiot Umowy, będzie wiązała się ze zgłoszeniem zamawiającemu tego faktu, na co najmniej 3 dni przed planowaną zmianą, pisemnie lub w formie elektronicznej.
Szczegółowy zakres usług został określony w projektach umów, stanowiących załączniki nr 7.1-7.4 do SIWZ, rzuty/mapki sytuacyjne (załączniki nr 1 i 2) oraz zakres obowiązków osoby sprzątającej (załącznik nr 3) i plan higieny (załącznik nr 4) stanowią załączniki do wzorów umów. Załączniki nr 3 i 4 do umowy są jednakowe dla wszystkich części.
4. Faktury, na każdą część, będą wystawiane przez wykonawcę do 7-go dnia miesiąca następującego po miesiącu świadczenia usług. Faktury będą dostarczane zamawiającemu do 10-go dnia miesiąca następującego po miesiącu świadczenia usług. Płatności dokonywane będą w terminie 21 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany rachunek wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Sprzątanie powierzchni części wspólnych budynku przychodni przy Alei Monte Cassino 13 o powierzchni 617,07 m2 oraz sprzątanie terenów zewnętrznych o powierzchni 1.865,00 m2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 74167.20 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 69920.52

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 69920.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 106869.84
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Sprzątanie powierzchni części wspólnych budynku przychodni przy ulicy Tadeusza Kościuszki 7 o powierzchni 750,17 m2 oraz sprzątanie terenów zewnętrznych o powierzchni 856,00 m2; wykonanie polimeryzacji podłóg 2 razy w roku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 105811.59 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 101729.28

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 101729.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 129170.38
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Sprzątanie powierzchni części wspólnych budynku przychodni przy ulicy Świętego Wojciecha 1 o powierzchni 184,04 m2 oraz sprzątanie terenów zewnętrznych o powierzchni 1.324,00 m2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 35878.75 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 30400.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30400.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 43621.32
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Sprzątanie powierzchni części wspólnych budynku przychodni przy ulicy Kolejowej 71 o powierzchni 197,97 m2 oraz sprzątanie terenów zewnętrznych o powierzchni 1.166,00 m2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 33145.63 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 29908.56

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29908.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 43927.08
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.