To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-15
Modernizacja parku przy pl. Tadeusza Kościuszki w Lesznie- Etap III
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 616916-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 65 5298100
faks: 65 5298131
e-mail: dpolaszek@leszno.pl, odurczok-gosiewska@leszno.pl
www: www.bip.leszno.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Modernizacja parku przy pl. Tadeusza Kościuszki w Lesznie- Etap III
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MZD.271.09.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja parku przy pl. Tadeusza Kościuszki w Lesznie- Etap III.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
– CPV: 45.23.31.40-2 (roboty drogowe),
- CPV: 45.11.27.11-2 (roboty w zakresie kształtowania parków)
2. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania nowych nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych ciągów pieszych wraz z wymianą elementów małej architektury (usunięcie ławek parkowych, dostawę i montaż ławek parkowych z oparciem, koszy na śmieci, koszy na psie ekskrementy, wykonanie robót przygotowawczych pod poidełko oraz montaż przepustów do systemu nawadniania zieleni.
3. Wszystkie prace związane z przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, STWiORB oraz kosztorysem ofertowym.
4. Szczegółowy zakres robót jest opisany w projekcie budowlano-wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i kosztorysie ofertowym. Wymienione dokumentacje są załącznikami do SIWZ (Załącznik nr 8 i 1a do SIWZ) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.leszno.pl .
5. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:
1) Umowie, ofercie Wykonawcy, kosztorysie ofertowym,
2) Projekcie budowlano-wykonawczym,
3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) obowiązujących normach, przepisach technicznych i wiedzy technicznej.
z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów:
1) wszystkie użyte materiały oraz technologie robót muszą odpowiadać wymaganiom stawianym w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązujących normach oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
2) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi Nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie,
3) materiały porozbiórkowe nadające się do ponownego wbudowania należy układać na paletach, które następnie zostaną wywiezione przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie administracyjnym Miasta Leszna; przy czym dostarczenie odpowiedniej ilości palet należy do obowiązków Wykonawcy,
4) pozostałe materiały porozbiórkowe oraz masy ziemne pozyskane przy przedmiotowej budowie należy zagospodarować we własnym zakresie. Powyższe należy ująć w cenie ofertowej włącznie z opłatą za wysypisko. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej.
6. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu w terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy harmonogramu robót sporządzonego na podstawie kosztorysu ofertowego z uwzględnieniem odpowiednich zapisów w załączonym do SIWZ wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ).
7. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 215 ze zm.). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych równoważnych opisywanym w dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysie ofertowym.
8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w projekcie budowlano-wykonawczym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysie ofertowym jest zobowiązany wykazać wraz z ofertą, że oferowane przez niego materiały, urządzenia techniczne i elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz uzyskać akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru na ich zastosowanie.
W przypadku zaoferowania w ofercie rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest wyraźnie wskazać w złożonej ofercie, w jakim zakresie oferuje rozwiązania równoważne oraz złożyć wraz z ofertą wszelkie środki dowodowe dla każdego zaoferowanego równoważnego materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, z których w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany materiał, urządzenie lub element wyposażenia jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia określonych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, STWiORB, kosztorysie ofertowym.
9. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i kosztorysie ofertowym wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału bądź urządzenia technicznego, to charakteryzujące tak opisany materiał lub urządzenia techniczne parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych.
Należy przyjąć, że wszystkim wskazanym znakom towarowym lub nazwom pochodzenia materiałów zaproponowanych i występujących w dokumentacji postępowania towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów o cechach nie gorszych niż opisywane w ww. dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w projekcie budowlano-wykonawczym, STWiORB, kosztorysie ofertowym lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywanym w ww. dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone w załączonych do SIWZ dokumentach.
10. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
1) organizację i zagospodarowanie terenu robót oraz zaplecza robót,
2) ustanowienie Kierownika robót branży drogowej, posiadającej niezbędne uprawnienia budowlane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego;
3) zabezpieczenie drzew, krzewów oraz istniejących obiektów i infrastruktury technicznej przy prowadzonych robotach,
4) ustanowienie osoby uprawnionej do prowadzenia badań archeologicznych na prowadzonej robocie, przeprowadzającej archeologiczne prace dokumentacyjno- zabezpieczające, a w przypadku zagrożenia obiektów archeologicznych przeprowadzającej ratownicze badania wykopaliskowe,
5) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót, uzgodnienie i zatwierdzenie z organami przewidzianymi przepisami ustawy „Prawo o ruchu drogowym” oraz oznakowanie robót zgodnie z tym projekt
6) obsługę geodezyjną, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną;
7) wywóz materiałów porozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania w miejsce wskazane przez Zamawiającego, przy czym miejsce to będzie się mieścić w granicach administracyjnych miasta Leszna;
8) nie dopuszcza się gromadzenia i przechowywania na terenie robót jakichkolwiek materiałów porozbiórkowych;
9) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kopię ww. ubezpieczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania terenu robót wraz z dowodem uiszczenia wymaganych składek oraz OWU. Warunki dotyczące ubezpieczenia określone zostały we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ);
10) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w okresie realizacji przedmiotu zamówienia aż do zakończenia robót i dokonania odbioru końcowego.
11) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do należytego stanu i porządku, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
11. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto:
1) Protokolarne przejęcie terenu robót od Zamawiającego.
2) Usuwanie w określonym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru, terminie wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości.
3) Wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektora Nadzoru.
4) Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót.
5) Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia przekazania terenu robót.
6) Przestrzegania zasad BHP.
7) Bieżące utrzymanie czystości na terenie robót.
8) Najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego oraz potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych przez osoby uczestniczące w realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale 5 pkt. 6.3. lit. b SIWZ.
9) Usuwanie z terenu robót osób i sprzętu niezwiązanych z realizacją zadania.
10) Dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru.
11) Wykonanie na polecenie Inspektora Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego.
12) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia na zasadach opisanych w Rozdziale 13 pkt. 1 ppkt 2) SIWZ.
Udzielona przez Wykonawcę rękojmia i gwarancja jakości nie może uniemożliwiać Zamawiającemu oraz innym podmiotom (za zgodą Zamawiającego) realizacji nowych zadań inwestycyjnych, w szczególności: budowy przyłączy, modernizacji sieci, usunięcia awarii, zmiany oznakowania, montażu urządzeń itp. Zamawiający zobowiązuje się każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, do poinformowania Wykonawcy o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia.
W przypadku wystąpienia, w okresie obowiązywania gwarancji, konieczności wykonania napraw niezaliczanych do napraw gwarancyjnych (w szczególności wynikających z powodu działań osób trzecich), Wykonawca uprawnia Zamawiającego do przeprowadzenia niezbędnych napraw, z zastrzeżeniem, że Zamawiający każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, poinformuje Wykonawcę o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę cenową lub w przypadku wyboru innej oferty uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia. W takiej sytuacji Zamawiający nie traci uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.
13) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych. Nieobecność Wykonawcy nie wstrzymuje przeprowadzenia przeglądu, a Zamawiający jest wówczas zobowiązany przesłać Wykonawcy protokół przeglądu gwarancyjnego wraz z wezwaniem do usunięcia stwierdzonych wad gwarancyjnych w określonym przez Zamawiającego terminie.
14) Usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych w terminie określonym przez Zamawiającego.
15) Dokonywanie na bieżąco zapisów w dzienniku budowy.
12. W przypadku, gdy termin ważności polisy, o której mowa w Rozdziale 6 pkt. 7 lit. a) ppkt 2) upływa przed terminem zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem, wówczas wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy przed upływem ważności polisy poprzedniej. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót z dniem upływu ważności polisy i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy.
13. Przekazanie terenu robót nastąpi nie później niż 1 kwietnia 2020roku.
14. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia robót jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca robót.
15. Z tytułu opóźnień w przekazaniu terenu robót Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo żądania odszkodowania w ramach kar umownych.
16. Roboty będą podlegały odbiorom częściowym i końcowym.
17. Zamawiający dopuszcza przed odbiorem końcowym możliwość dokonania dwóch odbiorów częściowych robót, przy czym wartość odbiorów częściowych nie może przekraczać 70% wartości kontraktu wg umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zasady odbiorów częściowych i odbioru końcowego oraz sposób ich rozliczenia opisane zostały we wzorze umowy, która stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Zawansowanie robót musi być większe od wartości robót podlegających odbiorowi. Zaawansowanie robót będzie potwierdzać Inspektor Nadzoru.
18. Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca robót.
19. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.40
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 407833.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: NODO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@nodo.com.pl
Adres pocztowy: ul.Gronowska 46
Kod pocztowy: 64-100
Miejscowość: Leszno
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 298297.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 392097.92
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- przebudowa dachów budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie - etap IV
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
- Dostawa i dzierżawa pojemników
- Plan ogólny Gminy Leszno
- Remont nawierzchni chodnika ANS im. J. A. Komeńskiego w Lesznie
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zamówienia publicznego pn.: "Termomodernizacja Przedszkola w Zaborowie"
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1068D na odcinku Wioska - Witoszyce.
- Remont drogi powiatowej nr 1610W w miejscowości Belsk Duży
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej wraz z budową składnic w leśnictwie Rybniki
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Gorzkowice - część 5
- Budowa pawilonu kulturalno-sportowego w Wólce Tarłowskiej
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.