eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Świadczenie usług krajowego transportu drogowego na 2021 rok dla SRK S.A. Oddział KWK "Makoszowy"

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-14

Ogłoszenie nr 510402486-N-2021 z dnia 2021-01-14 r.
Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.:

Świadczenie usług krajowego transportu drogowego na 2021 rok dla SRK S.A. Oddział KWK "Makoszowy"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 592360-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., krajowy numer identyfikacyjny 27690250400000, Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: +48323513364
faks: +48323513369
e-mail: przetargi@srk.com.pl
www: www.srk.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Jednosobowa Spółka Skarbu Państwa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług krajowego transportu drogowego na 2021 rok dla SRK S.A. Oddział KWK "Makoszowy"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-M-0019/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje: a) samochód osobowy dyżurny z kierowcą + 5 pasażerów nr kat.15042 – zakres usługi obejmuje (dyżur – 365 dni) - wyjazdy zmiana A - 8 godzin - dni robocze - wyjazdy zmiana B, C oraz dni świąteczne zmiana A, B, C – 2 godziny na zmianę, - wyjazdy awaryjne – 200 godzin w ciągu roku. b) Wykonawca powinien: • Posiadać sprawny tabor samochodowy w ilości i rodzaju umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia. • Zapewnić obłożenie taboru pracownikami o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach. • Być dyspozycyjnym (możliwość obsługi całodobowej, stała łączność telefoniczna z firmą i kierowcą. • Zapewnić sprawną obsługę taboru samochodowego w układzie całodobowym, usuwać na własny koszt awarie. • Świadczyć usługi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami Zgodnie z opisem w załączniku nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 60.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 108319.52 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SPEED Firma Transportowo Usługowa Grażyna Kramerska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gen. De Gaulle'a 28a/6
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 116999.28

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 116999.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 400345.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.