To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-14
Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku Urzędu Miejskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 615110-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 062 5822400, 7366241
faks: 625 918 206
e-mail: radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
www: www.umostrow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku Urzędu Miejskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WRM.RZP.271.49.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku Urzędu Miejskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego”. I. Miejsce wykonywania robót: Urząd Miejski, al. Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, dz. nr 8/16 obręb 0078. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9, 2. Projekt budowlano-wykonawczy wielobranżowy – załącznik nr 10, 3. Specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót budowlanych – załącznik nr 11, 4. Przedmiar robót – załącznik nr 12. III. Inne wymagania i uwagi. 1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 2 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 2 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące: 1) roboty związane z demontażem istniejących sufitów, 2) roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe, 3) roboty murowe, 4) roboty związane z wykonaniem tynków wewnętrznych, 5) roboty związane z wykonaniem okładzin ścian i podłóg, 6) roboty związane z wykonaniem sufitów podwieszanych, 7) roboty związane z montażem stolarki wewnętrznej, 8) roboty związane z montażem ścianek HPL, 9) roboty malarskie i wykończeniowe, 10) roboty związane z montażem wyposażenia stałego, 11) roboty związane z demontażem istniejących instalacji, 12) roboty związane z wykonaniem instalacji C.O. 13) roboty związane z wykonaniem instalacji wodno-kanalizacyjnej, 14) roboty związane z wykonaniem wentylacji, 15) roboty związane z demontażem istniejących instalacji, 16) roboty związane z wykonaniem nowej instalacji zasilania i okablowania, 17) roboty związane z dostosowaniem istniejących skrzynek i zabezpieczeń elektrycznych do rozbudowywanej instalacji elektrycznej, 18) roboty związane z wykonaniem oświetlenia, 19) roboty związane z wykonaniem instalacji niskonapięciowej w tym instalacji kontroli dostępu, 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 6. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się wykonanie robót: 1) związanych z demontażem istniejących sufitów, 2) rozbiórkowych i wyburzeniowych, 3) murowych, 4) związanych z wykonaniem tynków wewnętrznych, 5) związanych z wykonaniem okładzin ścian i podłóg, 6) związanych z wykonaniem sufitów podwieszanych, 7) związanych z montażem stolarki wewnętrznej, 8) związanych z montażem ścianek HPL, 9) malarskich i wykończeniowych, 10) związanych z montażem wyposażenia stałego, 11) związanych z demontażem istniejących instalacji, 12) związanych z wykonaniem instalacji C.O. 13) związanych z wykonaniem instalacji wodno-kanalizacyjnej, 14) związanych z wykonaniem wentylacji, 15) związanych z wykonaniem badań i sprawdzeń zrealizowanych instalacji sanitarnych, 16) związanych z demontażem istniejących instalacji, 17) związanych z wykonaniem nowej instalacji zasilania i okablowania, 18) związanych z dostosowaniem istniejących skrzynek i zabezpieczeń elektrycznych do rozbudowywanej instalacji elektrycznej, 19) związanych z wykonaniem oświetlenia, 20) związanych z wykonaniem instalacji niskonapięciowej w tym instalacji kontroli dostępu, 21) związanych z wykonaniem badań i sprawdzeń zrealizowanych instalacji elektrycznych, UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego, specyfikacji technicznych odbioru i wykonania robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.21.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 636860.79 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: FIT INVEST BUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Poziomkowe 10H/76
Kod pocztowy: 62-002
Miejscowość: Suchy Las
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 612142.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 999000.00
Waluta: zł
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 70 %
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Wykonanie instalacji klimatyzacji - I/ZUS Kalisz, ul. Konopnickiej 31"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wlkp. oraz Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Ostrowie Wlkp.
- Wymiana stolarki okiennej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Wykonanie wymiany wodomierzy lokalowych, montaż nakładek radiowych z systemem zdalnego odczytu w lokalach mieszkalnych będących w zasobie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Ginekologii
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/U/4620-39/2024: Przebudowa kotłowni olejowej w budynku nr 5 na terenie kompleksu wojskowego w m. Podebłocie
- Kompleksowy remont pokryć dachowych w budynku Sądu Rejonowego w Chorzowie przy ul. dr J. Rostka 2
- "Szkoła Podstawowa nr 78 w Poznaniu- modernizacja"
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji stałych automatycznych urządzeń gaśniczych w hali sortowni Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem gm. Płońsk.
- Rozbudowa i przebudowa budynku Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Maluch +" 2022 - 2029".
- Dostosowanie budynku Urzędu Miejskiego w Miastku do wymogów przepisów o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.