eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Meble medyczne i biurowe, łóżka szpitalne, pompy infuzyjne, lampa medyczna, chłodziarki, kardiomonitor, wagi medyczne, koce i poduszki, stanowiska do pielęgnacji noworodków, kosze, ssaki, podajniki na papier, dozowniki płynów i inne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-13

Ogłoszenie nr 510401516-N-2021 z dnia 2021-01-13 r.
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie:

Meble medyczne i biurowe, łóżka szpitalne, pompy infuzyjne, lampa medyczna, chłodziarki, kardiomonitor, wagi medyczne, koce i poduszki, stanowiska do pielęgnacji noworodków, kosze, ssaki, podajniki na papier, dozowniki płynów i inne

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: “Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa Bryły A3 Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 18a i zakup wyposażenia, w celu dostosowania jej do potrzeb wielospecjalistycznego, kompleksowego leczenia dzieci” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej 9 – Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Działanie 9.1 – Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałanie 9.1.1 - Rozwój specjalistycznych usług medycznych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 613103-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540236275-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 29558000000000, ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: +48 89 5393472
faks: +48 602816545
e-mail: przetargi@wssd.olsztyn.pl
www: www.wssd.olsztyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Meble medyczne i biurowe, łóżka szpitalne, pompy infuzyjne, lampa medyczna, chłodziarki, kardiomonitor, wagi medyczne, koce i poduszki, stanowiska do pielęgnacji noworodków, kosze, ssaki, podajniki na papier, dozowniki płynów i inne

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SZP-332-73PN-2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych wyrobów na doposażenie Bryły A3 Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ wg. nw. zadań tj. meble medyczne i biurowe, aparatura medyczna i inne wyposażenie pomieszczeń biurowych, sal zabiegowych i sal chorych. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV - 33192300-5, 33167000-8, 34928480-6, 39140000-5, 39711110-3, 39511100-8, 33192200-4, 39711110-3, 33192100-3, 33192110-6, 33157800-3, 33195100-4, 33194110-0, 33192120-9

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie nr 1

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

2. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 1 zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 3400,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 1 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie nr 2

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

2. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 2 zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 1000,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 2 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie nr 3

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

2. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 3 zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 7145,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 3 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zadanie nr 4

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

2. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 4 zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 1000,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 4 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Zadanie nr 5

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

2. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 5 zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 600,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 5 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.

CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Zadanie nr 6

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

2. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 6 zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 1700,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 6 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Zadanie nr 7

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

2. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 7 zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 17820,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 7 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Zadanie nr 8

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

2. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 8 zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 14800,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 8 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.

CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Zadanie nr 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17642.28 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: PRZEMYSŁAW WIELGO WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PH ENERGIA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojewódzka 2
Kod pocztowy: 25-536
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: HUBERT WIDOMSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PH ENERGIA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojewódzka 2
Kod pocztowy: 25-536
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 17535.22

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17535.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 91512.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawcy działają wspólnie w ramach spółki cywilnej: PH ENERGIA S.C. P. Wielgo H. Widomski, adres: ul. Wojewódzka 2, 25-536 Kielce
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Zadanie nr 10

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

2. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 10 zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 31800,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 10 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.

CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Zadanie nr 11

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16138.21 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: PRZEMYSŁAW WIELGO WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PH ENERGIA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojewódzka 2
Kod pocztowy: 25-536
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: HUBERT WIDOMSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PH ENERGIA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojewódzka 2
Kod pocztowy: 25-536
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 21448.43

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21448.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 123492.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawcy działają wspólnie w ramach spółki cywilnej: PH ENERGIA S.C. P. Wielgo H. Widomski, adres: ul. Wojewódzka 2, 25-536 Kielce
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Zadanie nr 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3983.74 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Sklep Medyczny Marta Kadzewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Popiełuszki 15
Kod pocztowy: 10-693
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3404.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3404.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6273.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 13
NAZWA: Zadanie nr 13

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

2. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 13 zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 20850,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 13 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.

CZĘŚĆ NR: 14
NAZWA: Zadanie nr 14

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

2. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 14 zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 6100,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 14 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.
CZĘŚĆ NR: 15
NAZWA: Zadanie nr 15

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

2. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 15 zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 3000,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 15 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.

CZĘŚĆ NR: 16
NAZWA: Zadanie nr 16

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

2. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 16 zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 9200,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 16 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.
CZĘŚĆ NR: 17
NAZWA: Zadanie nr 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 27777.78 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: Prestige-Med. s.c. Anna Lewandowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sądowa 18 A
Kod pocztowy: 86-100
Miejscowość: Świecie
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: Prestige-Med. s.c. Jakub Mądry
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sądowa 18 A
Kod pocztowy: 86-100
Miejscowość: Świecie
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 27000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8610.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawcy działają wspólnie w ramach spółki cywilnej: PRESTIGE – MED Spółka Cywilna, adres: ul. Sądowa 18 A, 86-100 Świecie
CZĘŚĆ NR: 18
NAZWA: Zadanie nr 18

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 1 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 18, ponieważ na ww. zadanie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
2. Uzasadnienie faktyczne. Brak ważnych ofert w zakresie zadania nr 18 (jedyna oferta złożona na zadanie nr 18 przez Wykonawcę Tronus Polska Sp. z o.o. podlega odrzuceniu)
CZĘŚĆ NR: 19
NAZWA: Zadanie nr 19

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
2. Uzasadnienie faktyczne
Na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 19 wpłynęły dwie oferty.
Pierwsza oferta złożona przez Wykonawcę Tronus Polska Sp. z o.o. podlega odrzuceniu.
Drugą ofertą jest oferta złożona przez Wykonawcę ERES MEDICAL Sp. z o.o., a cena zaoferowana przez tego Wykonawcę w zadaniu nr 19 wynosi 36720,00 zł brutto.
Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania nr 19 wynosi 16300,00 zł brutto i jest niższa od ceny zaoferowanej przez Wykonawcę ERES MEDICAL Sp. z o.o. o 20420,00 zł.
CZĘŚĆ NR: 20
NAZWA: Zadanie nr 20

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

2. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 20 zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 4500,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 20 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.

CZĘŚĆ NR: 21
NAZWA: Zadanie nr 21

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

2. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 21 zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 5000,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 21 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.
CZĘŚĆ NR: 22
NAZWA: Zadanie nr 22

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16500.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Techniki Medycznej "TECH-MED" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ernesta Petersona 6A
Kod pocztowy: 85-862
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 18808.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18808.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 23
NAZWA: Zadanie nr 23

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

2. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 23 zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 4500,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 23 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.

CZĘŚĆ NR: 24
NAZWA: Zadanie nr 24

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

2. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 24 zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 6000,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 24 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.

CZĘŚĆ NR: 25
NAZWA: Zadanie nr 25

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

2. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 25 zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 2500,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 25 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.

CZĘŚĆ NR: 26
NAZWA: Zadanie nr 26

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

2. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 26 zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 7000,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 26 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.

CZĘŚĆ NR: 27
NAZWA: Zadanie nr 27

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

2. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 27 zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 7000,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 27 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.

CZĘŚĆ NR: 28
NAZWA: Zadanie nr 28

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

2. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 28 zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 50000,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 28 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.

CZĘŚĆ NR: 29
NAZWA: Zadanie nr 29

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 UPZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

2. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 29 zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 7000,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej na postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 29 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.