eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów Zamawiającego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-12

Ogłoszenie nr 510400840-N-2021 z dnia 2021-01-12 r.
Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.:

Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów Zamawiającego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 767690-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 24129497000000, ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 323 257 639
faks: 322 260 860
e-mail: bmiler@szpital-mikolow.com.pl
www: www.szpital-mikolow.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów Zamawiającego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/11/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery pakiety:

Pakiet nr 1 – transport medyczny realizowany w składzie odpowiadającym specjalistycznemu zespołowi ratownictwa medycznego - zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 1 i ust. 3 ustawy z dnia 8 września 2006r o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2020.882 t.j. z późn. zm.),
średnia roczna: ilość wyjazdów - 160, ilość kilometrów- 2 600 km, czas transportu – 160 godz.

Pakiet nr 2 – transport medyczny realizowany w składzie odpowiadającym podstawowemu zespołowi ratownictwa medycznego - zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy z dnia 8 września 2006r o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2020.882 t.j. z późn. zm.),
średnia roczna: ilość wyjazdów – 440, ilość kilometrów- 6 400 km, czas transportu – 900 godz.

Pakiet nr 3 – transport z sanitariuszem
średnia roczna: ilość wyjazdów - 420, ilość kilometrów- 7 800 km, czas transportu – 950 godz.

Pakiet nr 4 – transport bez opieki medycznej (przewóz osób lub materiałów biologicznych)
średnia roczna: ilość wyjazdów - 70, ilość kilometrów- 1 300 km, czas transportu – 120 godz.


2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia usług transportu we wszystkie dni tygodnia (w tym w niedziele i święta), 24 godziny na dobę - na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego.
3. Podstawą (dokumentem) wezwania transportu jest kompletnie wypełnione zlecenie lekarskie podpisane przez lekarza zlecającego przewóz. Usługi wykonywane będą zgodnie z jego treścią.
4. Zlecenie lekarskie będzie przekazywane w momencie zgłoszenia się zespołu transportowego wraz z przejęciem opieki nad pacjentem lub odebraniem materiału biologicznego. Niekompletnie wypełnione zlecenie lekarskie upoważnia zespół transportowy do żądania uzupełnienia dokumentu przed rozpoczęciem usługi.
5. Zlecenie lekarskie na transportu sanitarny w szczególności będzie zawierać:
a) pieczęć Zamawiającego
b) dane osobowe pacjenta
c) rozpoznanie
d) miejsce rozpoczęcia transportu
e) datę i godzinę rozpoczęcia transportu
f) pozycję pacjenta w czasie transportu
g) miejsce docelowe
h) rodzaj opieki medycznej w czasie transportu
i) cel przewozu
j) podpis i pieczęć imienna lekarza zlecającego
6. Usługa transportowa zamawiana będzie telefonicznie u dyspozytora pod wskazane przez Wykonawcę numery telefonów
7. Wykonawca będzie realizował przewozy planowane i nieplanowane oraz pilne („na cito”). Transporty planowane - na konkretną godzinę, zgłaszane będą najpóźniej poprzedniego dnia. Wykonawca zapewnia całodobową dyspozycyjność dla transportów nieplanowanych i pilnych („na cito”). Transporty nieplanowane realizowane będą w czasie nie później niż do 40 minut od wezwania. Transporty pilne „na cito” realizowane będą w czasie nie dłuższym niż czas potrzebny na przejazd środka transportu z bazy na miejsce wezwania (czas określony zostanie w załączniku nr 1 do umowy)
8. Rozpoczęcie usługi (rozpoczęcie naliczania km i czasu) następuje w momencie odbioru pacjenta z miejsca określonego w zleceniu lekarskim. W przypadku przewozu materiałów biologicznych w momencie odbioru przedmiotowego materiału. W obu przypadkach kończy się w miejscu docelowym, określonym w zleceniu lekarskim (zakończenie naliczania km i czasu).
9. Wykaz Placówek Zamawiającego, z których może być zgłoszenie na transport pacjenta lub przewóz materiału biologicznego:
• Szpital Powiatowy - Mikołów, ul. Waryńskiego 2
• Przychodnia Wielospecjalist. Filia Nr 1 - Mikołów, ul. Waryńskiego 2
• Przychodnia Wielospecjalistyczna - Mikołów, ul. Okrzei 31
• Przychodnia Wielospecjalist. Filia Nr 2 - Mikołów - Mokre, ul. Wojska Polskiego 34
• Przychodnia Wielospecjalist. Filia Nr 3 - Mikołów–Paniowy ul. Przelotowa 70
• Przychodnia Wielospecjalist. Filia Nr 4 - Mikołów -Kamionka, ul. Katowicka 91
• Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy - Łaziska Górne, ul. Staszica 4

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie przetargowe w zakresie Pakietu nr 1 zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu - art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 103090.44 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 97000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 97000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 97000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 86849.28 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 86000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 86000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 86000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Pakiet nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8260.59 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8650.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8650.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8650.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.