eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wymiana okien w budynku UrzęduMiasta Poznania przy ul. 3 Maja 46/ pl. Wolności 14.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-12

Ogłoszenie nr 510400728-N-2021 z dnia 2021-01-12 r.
Miasto Poznań:

Wymiana okien w budynku UrzęduMiasta Poznania przy ul. 3 Maja 46/ pl. Wolności 14.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 550240471-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 618 785 210
faks: 61 878 50 85
e-mail: zp@um.poznan.pl
www: https://bip.poznan.pl

adres profilu nabywcy: https://umpoznan.ezamawiajacy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana okien w budynku UrzęduMiasta Poznania przy ul. 3 Maja 46/ pl. Wolności 14.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZOU-XII.271.106.2020.LJ

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymianyokien we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach budynku Urzędu Miasta Poznaniaprzy ul. 3 Maja 46/pl. Wolności 14. 2.Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie zeSpecyfikacja Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącą załącznik nr 6 do IWZ.3.Szczegółowy zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały wewzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do IWZ. 4.Przedmiot zamówienia będzie realizowanyw dwóch etapach: a)Etap I – PRODUKCJA I DOSTAWA OKIEN, b)Etap II – MONTAŻ OKIEN.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 128455.28 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o. o.
Email wykonawcy: wyceny@bas.lublin.pl
Adres pocztowy: ul. Smoluchowskiego 1
Kod pocztowy: 20-474
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 158000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 158000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 158000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówienie z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie faktyczne: Zaistniała konieczność wykonania prac remontowych w pomieszczeniach budynku Urzędu Miasta Poznania. Możliwość udzielenia zamówień związanych z powtórzeniem podobnych robót budowlanych, polegających na wykonaniu prac remontowych opisanych w zakresie zamówienia podstawowego została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu, SIZW. W przypadku zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych i dodatkowych dostaw – sygnatura zamówienia podstawowego: ZOU-XII.271.147.2019.MC. Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1. pkt. 6) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.