To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-12
"Partnerstwo na rzecz ochrony różnorodności biologicznej Gminy Kędzierzyn- Koźle, Gminy Ujazd oraz Nadleśnictwa Kędzierzyn"; Etap II - ODBUDOWA ZDEGRADOWANEGO STAWU W STARYM UJEŹDZIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Numer ogłoszenia: 615672-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0-77 4048750,4048757,4048757
faks: 0-77 4637081
e-mail: umig@ujazd.pl
www: www.ujazd.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Partnerstwo na rzecz ochrony różnorodności biologicznej Gminy Kędzierzyn- Koźle, Gminy Ujazd oraz Nadleśnictwa Kędzierzyn"; Etap II - ODBUDOWA ZDEGRADOWANEGO STAWU W STARYM UJEŹDZIE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GT.271.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnych robót budowlanych związanych odbudową zdegradowanego
stawu wiejskiego w Starym Ujeździe wraz z infrastrukturą towarzyszącą w tym: budową wiaty, dwóch kładek dla pieszych, układu
komunikacyjnego, w postaci ścieżek dla pieszych, drogi dojazdowej z placem manewrowym oraz elementami małej architektury. Zakres
rzeczowy obejmuje: I. PRACE PRZYGOTOWAWCZE 1. Wycinka drzew i krzewów wraz z wywozem gałęzi i karpiny na składowisko w
Kędzierzynie - drzewa o średnicy ǿ 10 - ǿ 75cm – 176 szt - krzewy – 348 arów 2. Rozbiórka - żelbetowa zastawka na rzece Jordan – 1 szt -
żelbetowy mnicha we wschodniej części stawu – 1 szt 3. Wykop i wywóz odpadów komunalnych, zlokalizowanych przy ulicy Stawowej w
północno-wschodniej stawu – 1883m3/2824 t II. ROBOTY MELIORACYJNE 1. Wykop i wywóz ziemi ze stawu ( namuł + grunt) w
miejsce wskazane przez Inwestora - przyjęto odległość do 3km – 4647,0 m3 + wykop pod ubezpieczenie 390,0 m3 2. Dowóz ziemi na
makroniwelację terenu po wydobyciu odpadów i, ukształtowanie skarp – 2312,0 m3 3. Ubezpieczenie skarp stawu – 1948,6 m3 4.
Wykonanie nasypu wewnątrz stawu z kamienia hydrotechnicznego – 19,0mb/29,3 m3 5. Mnich żelbetowy 1 szt : -stojak żelbetowy
1,4x1,05m h=1,80m -leżak z rur betonowych wipro d600mm L=30,0mb 6. Rów melioracyjny: R-C w tym - doprowadzający wodę – 106,0
mb - odprowadzający wodę – 28,0 mb - R-1 – 12,0 mb 7. Ubezpieczenie rzeki Jordan – 34,0 mb 8. Budowle: - próg żelbetowy na rzece
Jordan 6,0m x 0,5m x 1,20m – 1 szt - przepust z rur wipro d600mm z zamknięciem z napędem ręcznym – 6,0 mb 9. Konserwacja - rzeka
Jordan – 260,0 mb - rowy melioracyjne – 126,0 mb III. CIĄGI PIESZO-JEZDNE 1. Droga wjazdowa wraz z placem manewrowym – 430,0
m2 2. Ciągi piesze – 935,0 m2 IV. MAŁA ARCHITEKTURA 1. Wiata drewniana wraz z 7 -oma stołami i ławkami do siedzenia – 1 szt 2.
Mostki drewniane na fundamentach żelbetowych – 2 szt 3. Ławki z oparciami – 14 szt 4. Ławki bez oparć – 8 szt 5. Stół piknikowy – 1 szt 6.
Stoły do ławek bez oparć – 2 szt 7. Stolik do gry w szachy – 1 szt 8. Budki lęgowe i budki dla kaczek – 15 szt 9. Domki dla owadów – 2 szt
10. Tablice drewniane – informacyjne – 15 szt Uwaga* opracowanie szaty graficznej jak i samej konstrukcji tablic należy wykonać zgodnie z
poniższymi wytycznymi: a) konstrukcja wsporcza tablic zgodnie z opisem technicznym dokumentacji b) treść tablic, która ma informować o
roślinach i zwierzętach występujących na terenie stawu i terenach przyległych - wykonanie projektu graficznego tablicy należy zlecić
wykwalifikowanej firmie, która: - zaprojektuje szablon graficzny tablicy - pozyska zdjęcia oraz opracuje teksty edukacyjne - przekaże
projekty w formie do ewentualnej dalszej edycji, jak i w postaci plików produkcyjnych do druku. Tablicę o wymiarach min 80x80 cm należy
wykonać z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,25 mm o podwójnie zaginanych brzegach. Lico z folii odblaskowej minimum I generacji
zabezpieczonej folią antygrafitti np. 3M Scotchcal 639 lub inną analogiczną. Na terenie inwestycji zalegają odpady komunalne, głównie od
strony ulicy Stawowej. Orientacyjną powierzchnię zalegania odpadów naniesiono na plan zagospodarowania przerywaną brązową linią.
Miąższość odpadów przyjęto szacunkowo na przekrojach poprzecznych. Roboty należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową
opracowaną przez firmę DOMEL inż. Iwona Dołżycka, dla której uzyskano pozwolenie na budowę nr 461/19 z dnia 28.08.2019 r. zn. spr.
UA.6740.1.379.2019.IS oraz zgodnie z warunkami określonymi w pozwoleniu wodno-prawnym i decyzją na wycinkę drzew. Wykonawca
uwzględni w ofercie i poniesie wszystkie koszty wynikające z powyższych decyzji. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres
przedmiotowy określa niniejsza SIWZ oraz dokumentacja projektowa. Ponad to Wykonawca przygotuje dokumentację powykonawczą i
przekaże Zamawiającemu co najmniej na 3 dni przed zgłoszeniem do odbioru przedmiotowej inwestycji, tj.: oświadczenia, atesty, deklaracje zgodności, pomiar geodezyjny powykonawczy- mapa z potwierdzeniem przyjęcia do zasobów geodezyjnych i kartograficznych lub pomiar
geodezyjny powykonawczy wraz z protokołem z pozytywnej weryfikacji zbiorów danych oraz innych materiałów przekazanych do
państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wyniki badań i sprawdzeń, itp.- w il.3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w
pliku .pdf. na nośniku elektronicznym Uwagi i wymagania dodatkowe: a) Pożądane jest aby rozwiązania techniczne, zastosowane
urządzenia, materiały i wyposażenie były wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i
instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach były wykonane zgodnie z najlepszą praktyką i doświadczeniem
Wykonawcy, w tym: - wszystkie zaproponowane materiały i urządzenia winny pochodzić od renomowanych i sprawdzonych na rynku
producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenia napraw pogwarancyjnych, dostarczenie części zamiennych itp.; nie dopuszcza się
stosowania materiałów i urządzeń prototypowych, nie sprawdzonych w poprawnej eksploatacji, - przy doborze materiałów i urządzeń należy
dążyć do ujednolicenia producentów i typów b) Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia
zostanie przedstawiony przez wybranego Wykonawcę najpóźniej w dniu podpisania umowy celem akceptacji przez Zamawiającego i
stanowił będzie załącznik do zawartej umowy. c) jeśli podczas prac rozbiórkowych, pojawią się elementy nadające się do ponownego
wykorzystania, miejsce ich składowania należy ustalić z Zamawiającym. d) Wykonawca zobowiązany jest w ciągu dwóch lat, od dnia
odbioru końcowego do pielęgnacji nasadzeń wykonanych w ramach inwestycji tj. zieleń niska i wysoka –trawy, drzewa i krzewy, kwiaty itp.
zgodnie z wytycznymi opisanymi dokumentacji technicznej i STWIOR. Wszelkie uschnięte lub chore nasadzenia, Wykonawca zobowiązany
będzie wymienić na nowe. Rozwinięcie szczegółowe dla uwag i wymagań dodatkowych zawarte zostało w Istotnych postanowieniach
umowy, będących załącznikiem do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1945277.08 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: FHU WIKBUD Gajda Damian
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wola Kopcowa, ul. Dojazdowa 16
Kod pocztowy: 26-001
Miejscowość: Masłów
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1845000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3561805.70
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI UJAZD
- "PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI STARY UJAZD"
- Remont drogi gminnej nr 116451E w miejscowości Zaosie
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Olszowej.
więcej: przetargi UJAZD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.