eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujazd › "Partnerstwo na rzecz ochrony różnorodności biologicznej Gminy Kędzierzyn- Koźle, Gminy Ujazd oraz Nadleśnictwa Kędzierzyn"; Etap II - ODBUDOWA ZDEGRADOWANEGO STAWU W STARYM UJEŹDZIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-12

Ogłoszenie nr 510400558-N-2021 z dnia 2021-01-12 r.
Gmina Ujazd:

"Partnerstwo na rzecz ochrony różnorodności biologicznej Gminy Kędzierzyn- Koźle, Gminy Ujazd oraz Nadleśnictwa Kędzierzyn"; Etap II - ODBUDOWA ZDEGRADOWANEGO STAWU W STARYM UJEŹDZIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 615672-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ujazd, krajowy numer identyfikacyjny 53141329000000, ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd, woj. opolskie, państwo Polska

telefon: 0-77 4048750,4048757,4048757
faks: 0-77 4637081
e-mail: umig@ujazd.pl
www: www.ujazd.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Partnerstwo na rzecz ochrony różnorodności biologicznej Gminy Kędzierzyn- Koźle, Gminy Ujazd oraz Nadleśnictwa Kędzierzyn"; Etap II - ODBUDOWA ZDEGRADOWANEGO STAWU W STARYM UJEŹDZIE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GT.271.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnych robót budowlanych związanych odbudową zdegradowanego
stawu wiejskiego w Starym Ujeździe wraz z infrastrukturą towarzyszącą w tym: budową wiaty, dwóch kładek dla pieszych, układu
komunikacyjnego, w postaci ścieżek dla pieszych, drogi dojazdowej z placem manewrowym oraz elementami małej architektury. Zakres
rzeczowy obejmuje: I. PRACE PRZYGOTOWAWCZE 1. Wycinka drzew i krzewów wraz z wywozem gałęzi i karpiny na składowisko w
Kędzierzynie - drzewa o średnicy ǿ 10 - ǿ 75cm – 176 szt - krzewy – 348 arów 2. Rozbiórka - żelbetowa zastawka na rzece Jordan – 1 szt -
żelbetowy mnicha we wschodniej części stawu – 1 szt 3. Wykop i wywóz odpadów komunalnych, zlokalizowanych przy ulicy Stawowej w
północno-wschodniej stawu – 1883m3/2824 t II. ROBOTY MELIORACYJNE 1. Wykop i wywóz ziemi ze stawu ( namuł + grunt) w
miejsce wskazane przez Inwestora - przyjęto odległość do 3km – 4647,0 m3 + wykop pod ubezpieczenie 390,0 m3 2. Dowóz ziemi na
makroniwelację terenu po wydobyciu odpadów i, ukształtowanie skarp – 2312,0 m3 3. Ubezpieczenie skarp stawu – 1948,6 m3 4.
Wykonanie nasypu wewnątrz stawu z kamienia hydrotechnicznego – 19,0mb/29,3 m3 5. Mnich żelbetowy 1 szt : -stojak żelbetowy
1,4x1,05m h=1,80m -leżak z rur betonowych wipro d600mm L=30,0mb 6. Rów melioracyjny: R-C w tym - doprowadzający wodę – 106,0
mb - odprowadzający wodę – 28,0 mb - R-1 – 12,0 mb 7. Ubezpieczenie rzeki Jordan – 34,0 mb 8. Budowle: - próg żelbetowy na rzece
Jordan 6,0m x 0,5m x 1,20m – 1 szt - przepust z rur wipro d600mm z zamknięciem z napędem ręcznym – 6,0 mb 9. Konserwacja - rzeka
Jordan – 260,0 mb - rowy melioracyjne – 126,0 mb III. CIĄGI PIESZO-JEZDNE 1. Droga wjazdowa wraz z placem manewrowym – 430,0
m2 2. Ciągi piesze – 935,0 m2 IV. MAŁA ARCHITEKTURA 1. Wiata drewniana wraz z 7 -oma stołami i ławkami do siedzenia – 1 szt 2.
Mostki drewniane na fundamentach żelbetowych – 2 szt 3. Ławki z oparciami – 14 szt 4. Ławki bez oparć – 8 szt 5. Stół piknikowy – 1 szt 6.
Stoły do ławek bez oparć – 2 szt 7. Stolik do gry w szachy – 1 szt 8. Budki lęgowe i budki dla kaczek – 15 szt 9. Domki dla owadów – 2 szt
10. Tablice drewniane – informacyjne – 15 szt Uwaga* opracowanie szaty graficznej jak i samej konstrukcji tablic należy wykonać zgodnie z
poniższymi wytycznymi: a) konstrukcja wsporcza tablic zgodnie z opisem technicznym dokumentacji b) treść tablic, która ma informować o
roślinach i zwierzętach występujących na terenie stawu i terenach przyległych - wykonanie projektu graficznego tablicy należy zlecić
wykwalifikowanej firmie, która: - zaprojektuje szablon graficzny tablicy - pozyska zdjęcia oraz opracuje teksty edukacyjne - przekaże
projekty w formie do ewentualnej dalszej edycji, jak i w postaci plików produkcyjnych do druku. Tablicę o wymiarach min 80x80 cm należy
wykonać z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,25 mm o podwójnie zaginanych brzegach. Lico z folii odblaskowej minimum I generacji
zabezpieczonej folią antygrafitti np. 3M Scotchcal 639 lub inną analogiczną. Na terenie inwestycji zalegają odpady komunalne, głównie od
strony ulicy Stawowej. Orientacyjną powierzchnię zalegania odpadów naniesiono na plan zagospodarowania przerywaną brązową linią.
Miąższość odpadów przyjęto szacunkowo na przekrojach poprzecznych. Roboty należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową
opracowaną przez firmę DOMEL inż. Iwona Dołżycka, dla której uzyskano pozwolenie na budowę nr 461/19 z dnia 28.08.2019 r. zn. spr.
UA.6740.1.379.2019.IS oraz zgodnie z warunkami określonymi w pozwoleniu wodno-prawnym i decyzją na wycinkę drzew. Wykonawca
uwzględni w ofercie i poniesie wszystkie koszty wynikające z powyższych decyzji. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres
przedmiotowy określa niniejsza SIWZ oraz dokumentacja projektowa. Ponad to Wykonawca przygotuje dokumentację powykonawczą i
przekaże Zamawiającemu co najmniej na 3 dni przed zgłoszeniem do odbioru przedmiotowej inwestycji, tj.: oświadczenia, atesty, deklaracje zgodności, pomiar geodezyjny powykonawczy- mapa z potwierdzeniem przyjęcia do zasobów geodezyjnych i kartograficznych lub pomiar
geodezyjny powykonawczy wraz z protokołem z pozytywnej weryfikacji zbiorów danych oraz innych materiałów przekazanych do
państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wyniki badań i sprawdzeń, itp.- w il.3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w
pliku .pdf. na nośniku elektronicznym Uwagi i wymagania dodatkowe: a) Pożądane jest aby rozwiązania techniczne, zastosowane
urządzenia, materiały i wyposażenie były wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i
instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach były wykonane zgodnie z najlepszą praktyką i doświadczeniem
Wykonawcy, w tym: - wszystkie zaproponowane materiały i urządzenia winny pochodzić od renomowanych i sprawdzonych na rynku
producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenia napraw pogwarancyjnych, dostarczenie części zamiennych itp.; nie dopuszcza się
stosowania materiałów i urządzeń prototypowych, nie sprawdzonych w poprawnej eksploatacji, - przy doborze materiałów i urządzeń należy
dążyć do ujednolicenia producentów i typów b) Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia
zostanie przedstawiony przez wybranego Wykonawcę najpóźniej w dniu podpisania umowy celem akceptacji przez Zamawiającego i
stanowił będzie załącznik do zawartej umowy. c) jeśli podczas prac rozbiórkowych, pojawią się elementy nadające się do ponownego
wykorzystania, miejsce ich składowania należy ustalić z Zamawiającym. d) Wykonawca zobowiązany jest w ciągu dwóch lat, od dnia
odbioru końcowego do pielęgnacji nasadzeń wykonanych w ramach inwestycji tj. zieleń niska i wysoka –trawy, drzewa i krzewy, kwiaty itp.
zgodnie z wytycznymi opisanymi dokumentacji technicznej i STWIOR. Wszelkie uschnięte lub chore nasadzenia, Wykonawca zobowiązany
będzie wymienić na nowe. Rozwinięcie szczegółowe dla uwag i wymagań dodatkowych zawarte zostało w Istotnych postanowieniach
umowy, będących załącznikiem do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1945277.08 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 9

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: FHU WIKBUD Gajda Damian
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wola Kopcowa, ul. Dojazdowa 16
Kod pocztowy: 26-001
Miejscowość: Masłów
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1845000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1845000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3561805.70
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.