eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-12

Ogłoszenie nr 510400466-N-2021 z dnia 2021-01-12 r.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy:

Sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Opracowanie intuicyjnego, przenośnego urządzenia treningowego, bazującego na metodzie biofeedback, ukierunkowanej na wspieranie funkcjonowania poznawczego w procesie starzenia się. Nr projektu POIR.04.01.04-00-0046/17 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 615442-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 00000132400037, Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: +48525853698
faks: +48525853692
e-mail: zamowieniapubliczne@cm.umk.pl
www: https://www.cm.umk.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): AKDZ.262.28.2020.DO

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w tym: 1) część 1 –sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego z
oprogramowaniem, 2) część 2 – sukcesywne dostawy komputerów przenośnych, 3) część 3 –
sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego w specyfikacji specjalnej. 2. Przedmiot zamówienia
stanowiący część 3 – sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego w specyfikacji specjalnej jest
częściowo współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego; projekt Neuroplay Nr projektu POIR.04.01.04-00-0046/17. 3. Przedmiot zamówienia
musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020r. 5. Szczegółowy opis
wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia zamieszczono w: 1) dla części 1 -
załączniku nr 3A do SIWZ 2) dla części 2 - załączniku nr 3B do SIWZ 3) dla części 3 – załączniku nr
3C do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.21.33.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 479247 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ICOD.PL SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. GRAŻYŃSKIEGO 51
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 589473.81

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 589473.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 589473.81
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: sukcesywne dostawy komputerów przenośnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 394232 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ICOD.PL SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. GRAŻYŃSKIEGO 51
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 484905.36

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 484905.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 484905.36
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego w specyfikacji specjalnej

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7) ustawy zamawiający informuje, że unieważnia przedmiotowe postepowanie w części 3 - sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego w specyfikacji specjalnej ponieważ obarczone jest ono niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w części XIII SIWZ dokonał opisu kryteriów oceny ofert. Dla części 3 - sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego w specyfikacji specjalnej zamawiający określił kryterium termin gwarancji – 40%. W ramach tego kryterium Wykonawca mógł otrzymać zgodnie z zapisami pkt. 2. ppkt.2) części XIII SIWZ maksymalnie 40 pkt., natomiast z dokonanego w pkt. 2. ppkt.2) lit. c) części XIII SIWZ opisu wynika liczba tych punktów wynosi maksymalnie aż 80 (Termin gwarancji na komputery przenośne – 16 pkt., Termin gwarancji na monitory – 12 pkt., Termin gwarancji na drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, skanery – 12 pkt., Termin gwarancji na komputery przenośne oraz tablety – 40pkt.).
Mając na względzie powyższe stwierdzić należy, że zgodnie z dokonanym opisem zamawiający nie może przydzielić prawidłowo punktacji w ramach kryterium termin gwarancji.
W wyroku z dnia 7 lipca 2017 r., KIO 1291/17, Krajowa Izba Odwoławcza zwróciła uwagę, że „Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp jest obligatoryjne, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożlwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przywołany przepis w swojej dyspozycji, wskazując na nieusuwalną wadę postępowania, odwołuje się do podstaw unieważnienia umowy w sprawie zamówienia publiczne. Wskazuje bowiem, że dane postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego podlega unieważnieniu, jeżeli - w sytuacji ewentualnego zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w takim postępowaniu - doszłoby do zawarcia umowy, która podlegałaby unieważnieniu. Umowa w sprawie zamówienia publicznego podlega unieważnieniu w sytuacji wypełnienia się choćby jednej z katalogu bezwzględnych przesłanek nieważności umowy, określonych w art. 146 ust. 1 ustawy Pzp.
Orzecznictwo wypracowało spójną linię orzeczniczą, w oparciu o którą umowa w sprawie zamówienia publicznego podlega także unieważnieniu w sytuacji wypełnienia się szczególnej przesłanki wynikającej z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp. W przepisie tym określone zostało uprawnienie procesowe dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych do wystąpienia do sądu powszechnego o unieważnienie umowy. Ustawodawca w tym przepisie jednak zawarł również przesłankę materialną takiego wystąpienia o unieważnieniu umowy, tj. takiego naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Ustawodawca zatem przewidział, że umowa w sprawie zamówienia publicznego podlega także unieważnieniu, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego doszło do określonego naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania.”
W ocenie zamawiającego (opartej na stanowisku Prezesa UZP wyrażonym w Sygn. akt: KIO/KD 34/14), w związku z nieprawidłowym opisem kryterium gwarancji, przedmiotowe postepowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy, który nakazuje unieważnić postepowanie, jeżeli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wada postepowania uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postepowaniu, w związku z zaistniała wada, której nie można usunąć po terminie składania ofert, zaniechanie unieważnienia postepowania stanowić będzie naruszenie przepisu art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.