To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-12
"Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie i Zapopradzie sp. z o.o."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 614979-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 18 471 40 89
faks: 18 471 40 89
e-mail: pgk.muszyna@wp.pl
www: http://www.pgk.muszyna.pl/
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę)
odwoławczym; 7) w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa (wybór pełnomocnika do reprezentowania Stron przez Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Zamówień Publicznych oraz przed właściwym sądem powszechnym); 8) przechowanie i zabezpieczanie dokumentacji przetargowej. Zamawiający ustalają, iż po wyborze najkorzystniejszej oferty każdy z Zamawiających zawrze odrębną umowę bądź umowy zakupu energii elektrycznej z wyłonionym w toku postępowania wykonawcą.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie i Zapopradzie sp. z o.o."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PGK.ZP.271.5.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
I. Przedmiotem zamówienia jest:
„Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie i Zapopradzie sp. z o.o.”
II. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
09300000-2 energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 elektryczność
65310000-9 przesył energii elektrycznej
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sprzedaż oraz dostawa energii elektrycznej, w okresie od dnia 01 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r., do obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie i Zapopradzie sp. z. o.o. zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w województwie małopolskim.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania:
1) ZADANIE NR 1: Sprzedaż i dostawa energii elektrycznej do obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie
a) Szczegółowy wykaz obiektów (tj. punktów poboru/miejsc dostarczania energii elektrycznej) Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie wraz z podstawowymi parametrami technicznymi i planowanym szacunkowym zużyciem zawiera załącznik 1a do niniejszej SIWZ.
b) Składający ofertę winien mieć zawartą umowę GUD (Generalną Umowę Dystrybucyjną) z Tauron Dystrybucja SA., PKP Energetyka SA. Zamawiający posiada punkty odbioru OSD w Tauron Dystrybucja SA. i PKP Energetyka SA.
c) Podstawowe informacje:
Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną
14
Grupa taryfowa wg OSD
Wg wykazu w załączniku nr 1a do SIWZ
Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów
TAURON Dystrybucja SA
PKP Energetyka S.A.
Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh]
1028,304 MWh (zamówienie podstawowe + prawo opcji 25%)
Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy
Część Pierwsza / Część Kolejna
Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego
Umowy dystrybucyjne zawarto na czas nieokreślony.
Umowy zakupu energii są ważne do 31.12.2020 r.
Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy
Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami wynikającymi ze zmian powszechnie obowiązującego prawa.
Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii
Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy – załącznik nr 1a do SIWZ.
Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych
Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych.
Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa
Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 3.
Informacja o płatnikach
Zamawiający jest płatnikiem należności.
2) ZADANIE NR 2: Sprzedaż i dostawa energii elektrycznej do obiektów Zapopradzie sp. z. o.o.
a) Szczegółowy wykaz obiektów (tj. punktów poboru/miejsc dostarczania energii elektrycznej) Zapopradzie sp. z. o.o., wraz z podstawowymi parametrami technicznymi i planowanym szacunkowym zużyciem zawiera załącznik 1b do niniejszej SIWZ.
b) Składający ofertę winien mieć zawartą umowę GUD (Generalną Umowę Dystrybucyjną) z Tauron Dystrybucja SA. Zamawiający posiada punkty odbioru OSD w Tauron Dystrybucja SA.
c) Podstawowe informacje:
Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną
1
Grupa taryfowa wg OSD
Wg wykazu w załączniku nr 1b do SIWZ
Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów
TAURON Dystrybucja SA
Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh]
193,750 MWh (zamówienie podstawowe + prawo opcji 25%)
Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy
Część Pierwsza / Część Kolejna
Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego
Umowy dystrybucyjne zawarto na czas nieokreślony.
Umowy zakupu energii są ważne do 31.12.2020 r.
Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy
Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami wynikającymi ze zmian powszechnie obowiązującego prawa.
Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii
Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy – załącznik nr 1b do SIWZ.
Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych
Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych.
Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa
Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 3.
Informacja o płatnikach
Zamawiający jest płatnikiem należności.
3. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy dla obydwu zadań zobowiązani są uwzględnić poniższe założenia oraz przyjąć opisane zasady, w szczególności:
1) Zakup będzie się odbywać na postawie umowy sprzedaży z Wykonawcą.
2) Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
3) Okres rozliczeniowy dla poszczególnych punktów poboru jest miesięczny.
4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wystawiania faktur szacunkowych (korygowanych po otrzymaniu faktur rzeczywistych). Zamawiający dopuszcza możliwość otrzymywania faktur na podstawie odczytów z faktur dystrybucyjnych. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie rzeczywistego zużycia energii elektrycznej w danym okresie rozliczeniowym wedle ceny jednostkowej wynikającej z oferty w terminie i na zasadach opisanych w treści załączonego do niniejszej SIWZ wzoru umowy.
5) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie zamówienia.
6) Sprzedaż i dostawa energii elektrycznej musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j.: Dz.U. 2020 poz. 833 z późn. zm.).
7) Wykonanie umowy musi odbywać się dla każdego punktu poboru/miejsca dostarczania energii elektrycznej i w każdej grupie taryfowej dla obiektów wyszczególnionych w załączniku 1a i/lub 1b do SIWZ.
8) Wykonawca powinien spełnić wymagania określone we wzorze umowy.
4. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętej przedmiotem zamówienia. Podane w załączniku 1a i 1b do SIWZ dane, odnoszące się w szczególności do ilości energii elektrycznej, są ilościami planowanymi i szacunkowymi, przedstawionymi w celu określenia zakresu i wartości zamówienia, co nie odzwierciedla rzeczywistego zużycia energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy, w szczególności w przypadku zakupu i zużycia mniejszej ilości energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu zaoferowanych cen jednostkowych. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej wysokości.
5. Prawo opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zwiększającego zakres ilościowy zamówienia podstawowego o 25%. Zapisy dotyczące prawa opcji zostały zawarte we wzorach umów (załącznik nr 6a dla zadania nr 1 i 6b do SIWZ dla zadania nr 2).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 09.30.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: ZADANIE NR 1: Sprzedaż i dostawa energii elektrycznej do obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 323165.10 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TAURON Sprzedaż sp. z o.o.
Email wykonawcy: justyna.kozlowska@tauron.pl
Adres pocztowy: ul. Łagiewnicka 60
Kod pocztowy: 30-417
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 377167.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 413341.19
Waluta: PLN
NAZWA: ZADANIE NR 2: Sprzedaż i dostawa energii elektrycznej do obiektów Zapopradzie sp. z. o.o.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 62362.31 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: RENPRO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@renpro.pl
Adres pocztowy: ul. Małopolska 43
Kod pocztowy: 70-515
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 67914.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 80716.45
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI MUSZYNA
- "Budowa bramy skalnej do ogrodów sensorycznych w dzielnicy uzdrowiskowej Zapopradzie w mieście Muszyna"
- Kompl. odpłatne pełnienie obowiązków ins. nadzoru inw. nad robotami bud. podczas realizacji zadania pn. "Modernizacja sieci wodociągowej z przyłączami zlokalizowanej w ciągu ul. Kościuszki w Muszynie"
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna"
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna"
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCJI
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Akademii Sztuki w Szczecinie
- Dostawa energii elektrycznej dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Zakup energii elektrycznej.
- Dostawa energii elektrycznej dla Archiwum Państwowego w Katowicach oraz Oddziałów Zamiejscowych w 2025 roku - (przetarg nr 1)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.