eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › "Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego we Wtórku, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-11

Ogłoszenie nr 510399387-N-2021 z dnia 2021-01-11 r.
Gmina Ostrów Wielkopolski:

"Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego we Wtórku, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Oś Priorytetowa 3 „Energia”, Działanie 3.2 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznymi i mieszkaniowym” w ramach Poddziałania 3.2.4. „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym w ramach ZIT dla rozwoju AKO” Wielkopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 dla Projektu pt. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego –II”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 616778-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ostrów Wielkopolski, krajowy numer identyfikacyjny 250855498, Gimnazjalna 5, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 62 734 62 00
e-mail: kancelaria@ostrowwielkopolski.pl
www: www.ostrowwielkopolski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego we Wtórku, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP-ZP.271.28.2020.1

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz
wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego we Wtórku, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie”.
Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Wtórek ul. Szkolna 12, działka nr 269/6. Teren inwestycji jest własnością Gminy Ostrów Wielkopolski.

Zadanie znajduje się na liście przedsięwzięć, którym przyznano dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej 3 „Energia”, Działanie 3.2 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznymi i mieszkaniowym” w ramach Poddziałania 3.2.4. „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym w ramach ZIT dla rozwoju AKO” Wielkopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 dla Projektu pt. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego –II”

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) wykonanie pełnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie ocieplenia oraz remontu budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego we Wtórku do pozwolenia na budowę obejmującej:
- niezbędne ekspertyzy, projekt budowlany, projekty wykonawcze dla poszczególnych branż, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- kosztorys inwestorski na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r., Nr 130, poz. 1389) – zgodny z ceną ofertową (dla robót budowlanych) z podziałem na roboty kwalifikowalne i roboty niekwalifikowalne wynikające z PFU.
Podstawą do wykonania dokumentacji projektowej jest Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) oraz dokumenty dodatkowe : audyt energetyczny, audyt oświetleniowy, ekspertyza ornitologiczna wraz z ekspertyzą chiropterologiczną.
Jakość i standard materiałów, wyrobów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej musi być nie gorszy niż opisany w PFU.
2) sprawowanie wielobranżowego projektowego nadzoru autorskiego,
3) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych warunkujących zrealizowanie inwestycji,
4) wykonanie robót budowlanych w zakresie ocieplenia oraz remontu budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego we Wtórku w zakresie określonym w PFU oraz na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej.

Poza okresem wakacyjnym roboty budowlane prowadzone będą na obiekcie czynnym. Należy przewidzieć prowadzenie robót w taki sposób, aby nie zakłócić pracy placówki (m.in. bezkolizyjne przemieszczanie się, utrzymanie porządku, itp.) Jeśli roboty budowlane prowadzone będą w dni wolne, należy każdorazowo sprzątnąć teren prac umożliwiając prowadzenie zajęć w placówce.

1.1. Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Programie Funkcjonalno-użytkowym wraz z dokumentami dodatkowymi : audytem energetycznym, audytem oświetleniowym, ekspertyzą ornitologiczną wraz z ekspertyzą chiropterologiczną
stanowiącym załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej.

UWAGA:
Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

1.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie
wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia
7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz. 1186) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.

1.3. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz
za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia
14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 7797) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020r. poz. 1439).
Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.

1.4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi
na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy: niż 5 lat,
licząc od terminu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym
z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu .

Rękojmia za wady i gwarancja jakości

a) Wykonawca jest odpowiedzialny względem zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wykonanego Przedmiotu zamówienia.
b) Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wygasają po upływie okresu oznaczonego w ofercie, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego bez uwag.
c) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady Przedmiotu Zamówienia jest rozszerzona do zasad określonych w art.556 i następnych Kodeksu cywilnego. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady dotyczy wad Przedmiotu Zamówienia istniejących w chwili dokonywania czynności odbioru oraz wad powstałych po odbiorze, z przyczyn tkwiących w przedmiocie Zamówienia w chwili odbioru.
d) Zamawiający, zgodnie z treścią art.579 Kodeksu cywilnego może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu udzielonej przez wykonawcę gwarancji jakości.
e) Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wynagrodzenie z tytułu udzielenia rękojmi za wady wykonywania obowiązków wynikających z rozszerzonej rękojmi.
f) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty stanowiące Przedmiot Umowy
za wbudowane lub / dostarczone materiały lub / i urządzenia oraz elementy wyposażenia. W przypadku gdy okres gwarancji udzielony przez producenta materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia jest dłuższy od okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, wówczas obowiązuje gwarancja producenta i w takim wypadku Wykonawca niezwłocznie po upływie okresu gwarancji udzielonej Wykonawcy, przeniesie na Zamawiającego przysługujące mu na podstawie tej gwarancji prawa, w tym poprzez wydanie Zamawiającemu stosownych dokumentów gwarancyjnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1191148.11 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.P.H.U "DACHIMEX" Urszula Marczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Boznańskiej 4
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1580029.02

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1580029.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1970000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.