eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › Zadanie 2.5 - Rozdział sieci kanalizacji ogólnospławnej w Sulęcinie pn.: "Remont, przebudowa i budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ulic Witosa,Fabrycznej oraz Szpitalnej w m. Sulęcin"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-11

Ogłoszenie nr 510399243-N-2021 z dnia 2021-01-11 r.
Urząd Miejski w Sulęcinie:

Zadanie 2.5 - Rozdział sieci kanalizacji ogólnospławnej w Sulęcinie pn.: "Remont, przebudowa i budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ulic Witosa,Fabrycznej oraz Szpitalnej w m. Sulęcin"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, działanie 2.3 "Gospodarka wodnościekowa w aglomeracjach", umowa nr POIS.02.03.00-00-0183/16-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 613983-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Sulęcinie, krajowy numer identyfikacyjny 52617900000000, ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 957 553 601
faks: 957 552 122
e-mail: umig@sulecin.pl
www: https://bip.sulecin.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie 2.5 - Rozdział sieci kanalizacji ogólnospławnej w Sulęcinie pn.: "Remont, przebudowa i budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ulic Witosa,Fabrycznej oraz Szpitalnej w m. Sulęcin"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): JRP.271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot Zadania 2.5 stanowi remont, budowę i przebudowę kanalizacji sanitarnej i
deszczowej w rejonie ul. Witosa, Fabrycznej oraz Szpitalnej w Sulęcinie. W ramach przedmiotowego
Zadania 2.5 przewiduje się: • budowę sieci kanalizacji sanitarnej, • budowę sieci kanalizacji
deszczowej, • renowację istniejącej kanalizacji ogólnospławnej i zmiana sposobu użytkowania na kanalizację deszczową. Zadanie zostało podzielone na cztery odcinki zgodnie z Wykazem cen:
Odcinek I – kanalizacja sanitarna: ul. Witosa (kanał KS. 1.2); Odcinek II – kanalizacja sanitarna: ul.
Witosa – odgałęzienie na ist. Kanale k200, rejon ul. Szpitalnej (kanał KS-11.0 oraz kanał KS-11.1),
rejon ul. Fabrycznej (kanał KS-11.2) oraz kanał do remontu (renowacja) rejon ul. Szpitalnej
(KS.R.11.0); Odcinek III – kanalizacja deszczowa: rejon ul. Szpitalnej (kanał KD-9.0 oraz kanał
KD-9.1) oraz kanał do remontu (renowacja) rejon ul. Szpitalnej (kanał KD.R.9.0); Odcinek IV –
kanalizacja deszczowa – ul. Fabryczna (kanał KD-10.0, kanał KD-10.1 oraz kanał KD-10.2), ul.
Witosa (kanał KD-11.0 oraz kanał KD-18.0) oraz kanał do remontu (renowacji) ul. Witosa (kanał
KD.R.10.0) Dla każdego z tak zidentyfikowanych odcinków, zgodnie z Warunkami Kontraktu zostaną
przeprowadzone oddzielnie procedury związane z przekazaniem do użytkowania, wystawieniem
Świadectw Przejęcia. Natomiast Świadectwo Wykonania będzie wystawione dla całego Zadania
zgodnie z Warunkami Kontraktu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w
tomie III niniejszej SIWZ. Uwaga! 1. Dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres robót.
Niniejsze postępowanie dotyczy wyżej wymienionych odcinków doprecyzowanych w tomie IV SIWZ
– Wykaz cen. 2. Od studni SD82 w ulicy Fabrycznej utwardzenie tłuczniem bez odtwarzania
nawierzchni asfaltowej. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień
publicznych określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu
zamówienia na terenie budowy (roboty budowlane oraz montażowe), mają być wykonywane przez
osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę.
Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót
w siedzibie zamawiającego, czyli tzw. pracowników fizycznych – wykonujących roboty budowlane
oraz montażowe – na przedmiotowej inwestycji. Wymóg nie dotyczy kierownika budowy,
kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych oraz innych osób, w stosunku, do których
wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie podlegają wykonywaniu pracy w sposób
określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320
ze zmianami). Szczegółowy opis wymogów dotyczących zatrudnienia zawiera Część II niniejszej
SIWZ tj. Umowa/Kontrakt - klauzula 6 (Kadra i robotnicy). Jeżeli w SIWZ oraz jej załącznikach (np.
w projekcie budowlanym oraz wykonawczym, specyfikacji technicznej, przedmiarach itp.) podana jest
nazwa własna, to oznacza, że została użyta/podana przykładowo. Wykonawca może zastosować
materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych
lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe
funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Oznacza to, że zamawiający
dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń,
wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez
zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W
przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i
systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający
dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ciężar udowodnienia równoważności
zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.13.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Zadanie 2.5 - Rozdział sieci kanalizacji ogólnospławnej w Sulęcinie pn.: "Remont, przebudowa i budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ulic Witosa, Fabrycznej oraz Szpitalnej w m. Sulęcin"

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm). Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne i prawne
Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na dzień 14.12.2020 r. Do upływu terminu składania ofert, tj.: do dnia 14.12.2020 r. do godz. 12:00 wpłynęły trzy oferty:
1. Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „PRInż” Sp. z o.o., ul. Głowackiego 4a,
66-400 Gorzów Wlkp.
Oferowana cena: 2.939.704,92 zł brutto
2. Konsorcjum: Lider Konsorcjum - NIEWIADOMSKI Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 32,
66-300 Międzyrzecz, Partner Konsorcjum - Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „Niewiadomski” Władysław Niewiadomski, ul. Pamiątkowa 32, 66-300 Międzyrzecz
Oferowana cena: 1.923.256,60 zł brutto
3. SANITEX Sp. z o.o., ul. Niemcewicza 5, 66-400 Gorzów Wlkp.
Oferowana cena: 2.332.080,00 zł brutto
Zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, tj.: 975.609,76 zł netto, 1.200.000,00 zł brutto.
Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie może przesunąć środków finansowych w budżecie na realizację tego zadania o kwotę, która przewyższa środki finansowe jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowania zamówienia.
Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie, na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.