eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Izabelin wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-11

Ogłoszenie nr 510398852-N-2021 z dnia 2021-01-11 r.
Inter Broker sp z o.o.:

Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Izabelin wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 602881-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540535493-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Inter Broker sp z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 87031575000000, ul. Żeglarska 31, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 566 584 260
faks: 566 584 261
e-mail: r.kozuchowski@interbroker.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Izabelin wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 622D/10/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Izabelin wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy następujące części:
Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Izabelin wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Izabelin. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej (tzw. ubezpieczenie Zielona Karta – ubezpieczenie bezskładkowe),
3) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco,
4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
5) rozszerzone, odpłatne ubezpieczenie assistance,
6) ubezpieczenie mini assistance (ubezpieczenie bezskładkowe, jeśli wykonawca takie posiada).
Część III: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Izabelin. Zakres zamówienia obejmuje:
1. ubezpieczenie imienne członków Ochotniczych Straży Pożarnych w nawiązaniu do art. 26 i 26a ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
2. ubezpieczenie bezimienne członków Ochotniczych Straży Pożarnych i Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych w nawiązaniu do art. 32 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 66.51.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Izabelin wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 211000 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Raabego 13
Kod pocztowy: 02-793
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 165942

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 165942
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 202600.83
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Izabelin

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Na podstawie art. 7 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Pełnomocnik Zamawiającego unieważnia czynność zawiadomienia o wyniku postępowania dla części II zamówienia - Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Izabelin.

2. Działając na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych,Pełnomocnik odrzuca złożone oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Pełnomocnik Zamawiającego w toku czynności badania ofert w wyniku omyłki nie zauważył niezgodności ofert z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Niezgodność polegała na wliczeniu przez Wykonawców do oferty ceny odpłatnego, rozszerzonego ubezpieczenia assistance. Pełnomocnik Zamawiającego w treści SIWZ nie wnioskował o taki zakres ubezpieczenia dla konkretnych pojazdów - Pełnomocnik Zamawiającego w treści SIWZ nie wykazał takich pojazdów w zakresie odpłatnego assistance. Ponadto w odpowiedzi na wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ nr 43 Pełnomocnik Zamawiającego wyjaśnił, że wnioskuje jedynie o bezpłatne ubezpieczenie assistance, zgodnie z ogólnymi warunkami ubezpieczenia Wykonawcy.
W związku z niezgodnością ofert z treścią SIWZ Pełnomocnik Zamawiającego odrzuca oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Pełnomocnik Zamawiającego zawiadamia o wyniku postępowania w części II zamówienia – Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Izabelin
Pełnomocnik Zamawiającego informuje, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie w II części zamówienia pn. „ Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Izabelin”
Uzasadnienie faktyczne: po ponownym badaniu złożonych ofert i odrzuceniu ofert wskazanych powyżej, na część II zamówienia nie złożono żadnej innej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Izabelin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6000 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Uniqa TU S.A. z siedzibą w Łodzi
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Gdańska 132
Kod pocztowy: 90-520
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5346

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5346
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10548
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.