eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wymiana dźwigu osobowego wraz z modernizacją instalacji w budynku Wydziału Chemii B Politechniki Gdańskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-08

Ogłoszenie nr 510398337-N-2021 z dnia 2021-01-08 r.
Politechnika Gdańska:

Wymiana dźwigu osobowego wraz z modernizacją instalacji w budynku Wydziału Chemii B Politechniki Gdańskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 613926-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Gdańska, krajowy numer identyfikacyjny 16200000000000, Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 583 472 400
faks: 583 472 913
e-mail: dzp@pg.edu.pl
www: www.pg.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana dźwigu osobowego wraz z modernizacją instalacji w budynku Wydziału Chemii B Politechniki Gdańskiej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/263/055/R/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wykonanie, dostawa i zainstalowanie nowego dźwigu osobowego wraz ze wszystkimi wymaganymi instalacjami i systemami oraz remontem wewnątrz i zewnątrz szybu dźwigowego i pomieszczenia maszynowni. Wszystkie pomieszczenia, instalacje i systemy związane z wymianą dźwigów muszą być dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów i norm branżowych ze szczególnym uwzględnieniem wymogów ochrony pożarowej, BHP i Urzędu Dozoru Technicznego (dalej UDT). 2. Zamówienie swoim zakresem obejmuje w szczególności:  Wykonanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej wymiany dźwigu oraz dokumentacji branżowych (konstrukcyjna, elektryczna, teletechniczna)  Uzyskanie pozwoleń i decyzji wymaganych do przeprowadzenia wymiany , w tym wykonanie dokumentacji Urzędu Dozoru Technicznego oraz pozwolenia na budowę o ile będzie takie konieczne.  wykonanie niezbędnych prac adaptacyjnych i towarzyszących (między innymi zaprojektowanie i wykonanie linii teletechnicznej do komunikacji dwustronnej, oraz zaprojektowanie i wymiana linii elektroenergetycznej zasilającej urządzenie dźwigowe.  wykonanie demontażu istniejącego dźwigu, materiały z demontażu przekazać Zamawiającemu we wskazane miejsce na terenie Kampusu PG, na koszt Wykonawcy,  wykonanie, dostawę i montażu nowego dźwigu osobowego wg. przedstawionej i zaakceptowanej przez zamawiającego dokumentacji przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi,  opracowanie oraz dostarczenie zamawianemu kompletnej dokumentacji powykonawczej zamontowanych urządzeń oraz prac towarzyszących (dokumentacje branżowe, opracowania towarzyszące ekspertyzy) wraz z dokumentami określającymi projektową żywotność urządzenia transportu bliskiego  uzyskanie wymaganych aktualnymi przepisami prawa dopuszczeń i zezwoleń na eksploatację dźwigów osobowych wraz z opłaceniem kosztów badań przez JN UDT (koszty rejestracji ponosi Zamawiający)  konserwacja dostarczonego dźwigu przez okres trwania gwarancji zgodnie z instrukcją konserwacji oraz rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2176). 3. Zamawiający oświadcza, że ma prawo do dysponowania nieruchomościami, na których przewidziano realizacje robót budowlanych w budynku Wydziału Chemii B, ul. Gabriela Narutowicza 11/12 ; 80-233 Gdańsk działka nr 405 obręb 56, Gdańsk. Stosowne oświadczenia do celów uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych zostanie dostarczone, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, o ile będą konieczne. 4. Wszystkie roboty budowlane zostaną wykonane w budynku Wydziału Chemii B, ul. Gabriela Narutowicza 11/12 ; 80-233 Gdańsk działka nr 405 obręb 56. Realizacja zamówienia powinna przebiegać w sposób umożliwiający funkcjonowanie budynku Wydziału Chemii B. 5. Przedmiot zamówienia określa Program Funkcjonalno -Użytkowy stanowiący Załącznik nr 6 do Siwz. 6. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 245650.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Elszyk Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Połęże 12
Kod pocztowy: 80-720
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 268890.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 252396.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 268890.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.