eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego w zakresie branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej niezbędnej dla prawidłowej realizacji przez Zamawiającego dwóch zadań inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Słowackiego 11 oraz ul. Św. Jana 14 na terenie Miasta Katowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-08

Ogłoszenie nr 510398130-N-2021 z dnia 2021-01-08 r.
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej:

Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego w zakresie branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej niezbędnej dla prawidłowej realizacji przez Zamawiającego dwóch zadań inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Słowackiego 11 oraz ul. Św. Jana 14 na terenie Miasta Katowice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 608433-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540224785-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 00051578000000, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 258 20 21-25
faks: 32 258 20 25, 41 63 167
e-mail: przetargi@kzgm.katowice.pl
www: www.kzgm.katowic.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego w zakresie branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej niezbędnej dla prawidłowej realizacji przez Zamawiającego dwóch zadań inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Słowackiego 11 oraz ul. Św. Jana 14 na terenie Miasta Katowice

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): NZ.231.076.2020.JŚ

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego niezbędnego dla prawidłowej realizacji i rozliczenia z instytucją udzielającą dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) dwóch zadań inwestycyjnych pn.: 1) „Zmiana sposobu ogrzewania budynku, zapewnienie ciepłej wody użytkowej dla wszystkich lokali oraz termomodernizacja wraz z ewentualnym remontem lub wymianą elementów budynku, klatki schodowej, zagospodarowania podwórza ul. Słowackiego 11 w Katowicach”, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową 2) „Zmiana sposobu ogrzewania budynku, zapewnienie ciepłej wody użytkowej dla wszystkich lokali oraz termomodernizacja wraz z ewentualnym remontem lub wymianą elementów budynku, klatki schodowej, zagospodarowania podwórza ul. Św. Jana 14 w Katowicach”, zgodnie ze opracowaną dokumentacją projektową, Przedmiot umowy obejmuje również dla każdego z zadań inwestycyjnego z osobna: • sprawdzenie dokumentacji projektowej, przedmiarów wraz z potwierdzeniem poprawności ich sporządzenia i wykazania ewentualnych błędów; • aktualizacja kosztorysów, zestawienie kosztów i sporządzenie szczegółowych harmonogramów zgodnie z wytycznymi zamawiającego; • udział Wykonawcy w przygotowaniu dokumentacji przetargowych; • udział Wykonawcy w pracy komisji przetargowych, w tym do oceny złożonych ofert wraz ze sprawdzeniem kosztorysów; • reprezentowanie Zamawiającego na budowach; • reprezentowanie przed organami i podmiotami zewnętrznymi, w zakresie indywidualnie wydanych przez Zamawiającego pełnomocnictw; • wykonywanie przeglądów gwarancyjnych, o których mowa w § 7 wzoru umowy; • inne czynności opisane w § 3 wzoru umowy oraz Specyfikacji przedmiotu umowy, która stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz harmonogram wykonania poszczególnych czynności zawiera Specyfikacja przedmiotu umowy, która stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Zakłada się, że umowa będzie realizowana w trzech etapach dla każdego z zadań inwestycyjnych oddzielnie zgodnie ze wzorem umowy. 2. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 110000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Inżynieria Śląsk Grzegorz Galiniak
Email wykonawcy: biuro@inzynieriaslask.pl
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 83
Kod pocztowy: 41-706
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 52890.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 52890.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 250920.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.