eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górowo Iławeckie › "Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Górowo Iławeckie w okresie od 1.01.2021 r. do 31.12.2021 r."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-08

Ogłoszenie nr 510397769-N-2021 z dnia 2021-01-08 r.
Gmina Górowo Iławeckie:

"Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Górowo Iławeckie w okresie od 1.01.2021 r. do 31.12.2021 r."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 764546-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Górowo Iławeckie, krajowy numer identyfikacyjny 51074291300000, Kościuszki 17, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 89 761 13 22
faks: 89 761 15 30
e-mail: sekretariat@uggorowo.pl
www: http://gorowoil-ug.bip-wm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Górowo Iławeckie w okresie od 1.01.2021 r. do 31.12.2021 r."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RIZ.271.1.23.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i z domków letniskowych położonych na terenie Gminy Górowo Iławeckie, na których powstają odpady komunalne oraz ich dostarczanie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych. 1. Odbiór i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) stałych odpadów komunalnych: • bezpośrednio („u źródła”) z nieruchomości zamieszkałych i domków letniskowych zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Górowo Iławeckie zgromadzonych w: odpowiednio oznakowanych (z rozróżnieniem na poszczególne frakcje) workach z tworzyw sztucznych, w koszach i kontenerach, odpadów komunalnych • odpadów gromadzonych przy drogach, oraz dostarczonych do punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych • podmiotów i miejsc użyteczności publicznej zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Górowo Iławeckie w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1439.), przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Górowo Iławeckie, a także innymi przepisami prawa powszechnego i miejscowego oraz ich dostarczanie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych. 2. Wykonawca zobowiązany będzie odebrać z nieruchomości i przetransportować do instalacji komunalnej każdą ilość odpadów, bez względu na warunki atmosferyczne, w oparciu o stworzony przez Wykonawcę harmonogram uzgodniony z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i transportu odpadów również kiedy dojazd do nieruchomości na terenie gminy czy RIPOK będzie znacznie utrudniony np. na skutek budowy lub remontów dróg. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie. W okresach zimowych oraz w miejscach, do których dojazd pojazdem przystosowanym do zbierania odpadów nie jest możliwy. Wykonawca będzie obowiązany ustalić z właścicielami nieruchomości sposób odbioru odpadów komunalnych, tak aby również z tych nieruchomości odpady usuwane były zgodnie z harmonogramem. W przypadku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych w okresie zimowym, które spowodują nieprzejezdność dróg, Wykonawca zobowiązany będzie poinformować o tym fakcie telefonicznie Zamawiającego i odebrać odpady niezwłocznie po przywróceniu przejezdności dróg. 3. Dostarczanie Zamawiającemu w ciągu 12 m-cy szacunkowo około 117 600 szt. worków o pojemności 120 l do selektywnego zbierania odpadów (9800 / mies.), w tym : a) ŻÓŁTY z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz metal około 4 200 szt./ mies. b) NIEBIESKI z przeznaczeniem na makulaturę i odzież i tekstylia około 2000 szt./ mies. c) ZIELONY z przeznaczeniem na opakowania szklane białe i kolorowe około 2300 szt./ mies. d) BRĄZOWY z przeznaczeniem na odpady zielone, ulegające biodegradacji około 1000 szt./ mies. e) CZARNY z przeznaczenie na popiół około 300 szt./mies. 4. Wprowadzenie systemu kodów kreskowych nastąpi nie później niż do dnia 31.01.2021 r. 5. Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych poprzez ich wyposażenie w pojemniki o pojemności 30 l. ich sprzątanie, w terminie wywozu odpadów z rejonu przy którym przystanek jest położony. Liczba przystanków 50 szt. (Załącznik nr 11 SIWZ). Wyposażenie przystanków komunikacyjnych w pojemniki o pojemności 30 l, nastąpi nie później niż do dnia 14.01.2021 r. 6. Wykonanie objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych, meble, metale, opakowania wielomateriałowe oraz pozostałe odpady segregowane (przeterminowane leki i chemikalia, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, baterie i akumulatory) wystawionych przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą terminach lecz nie rzadziej niż 2 razy w roku w terminach określonych w harmonogramie. 7. Odbiór przeterminowanych leków i chemikaliów z punktów opieki zdrowotnej i z apteki na ter. Gminy Górowo Iławeckie, odbiór zużytych baterii i akumulatorów innych niż przemysłowe i samochodowe z budynków użyteczności publicznej (szkoły, urząd gminy, świetlice). 8. Odbioru odpadów należy dokonywać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadów t.j. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne. Z miejsc/punktów gromadzenia odpadów, do których dojazd jest utrudniony z powodu: wąskich wjazdów, niskich bram, ograniczeń na drogach dotyczących dopuszczalnej masy całkowitej pojazdów, wiosennych roztopów, innych złych warunków atmosferycznych mających wpływ na stan nawierzchni drogi Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia pojazdem o małych wymiarach umożliwiającym odbiór w/w odpadów. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia w formie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów oraz składania sprawozdań, zgodnie z obowiązującymi przepisami - w formie papierowej i lub elektronicznej, po uzgodnieniu z Zamawiającym. 11. Wykonawca zobowiązany jest: do uzyskania potwierdzenia ilości i rodzaju zebranych odpadów przekazanych do punktu odbioru. 12. Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj: 13. Wykonawca zobowiązany będzie kontrolować i zgłaszać Zamawiającemu wszystkie przypadki niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządzając na tą okoliczność odpowiednią dokumentację (tj. notatkę, zdjęcie identyfikujące nieruchomość i potwierdzające zmieszanie odpadów) i przekazywać ją do Zamawiającego niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 2 dni od stwierdzenia tego faktu. Jednocześnie Wykonawca dokonuje odbioru tych odpadów jako zmieszane odpady komunalne oraz pozostawia informację w formie ostrzeżenia dla właściciela nieruchomości o stwierdzeniu przypadku zmieszania odpadów. 14. Wykonawca powinien prowadzić działania informacyjne i edukacyjne na terenie Gminy Górowo Iławeckie w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. 15. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji, utrzymania i prowadzenia centralnego Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Górowo Iławeckie czynnego przynajmniej jeden dzień roboczy w tygodniu przez min. 6 godz. Punkt powinien być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych powinny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniami czynników atmosferycznych. W punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych odbierane będą metale, odpady wielomateriałowe, tekstylia, przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony, odpady ulegające biodegradacji oraz nadmiar tworzyw sztucznych, szkła i papieru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 578088.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: „EKO-BARTKO”, „EKO-BART” s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bema 32
Kod pocztowy: 11-200
Miejscowość: Bartoszyce
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 578088.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 578088.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 578088.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.