To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-08
4WOG.1200.2712.127.2020 Dostawa drobiu i wędlin drobiowych w podziale na 2 zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 763682-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 261111371
faks: 261111232
e-mail: 4wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
www: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4WOG.1200.2712.127.2020 Dostawa drobiu i wędlin drobiowych w podziale na 2 zadania
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 4WOG.1200.2712.127.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot i zakres zamówienia: Dostawa drobiu i wędlin drobiowych w podziale na 2 zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa drobiu i wędlin drobiowych do magazynu służby żywnościowej 4
WOG do miasta Gliwice, ul. Andersa 47, Zadanie nr 2 - Dostawa drobiu i wędlin drobiowych do
magazynu służby żywnościowej dla 4 WOG do miasta Bielsko-Biała, ul. Bardowskiego 3. Wykonawca
ma posiadać: aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji
lub obrotu, określająca rodzaj i zakres działalności na podstawie ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o
produktach pochodzenia zwierzęcego, lub aktualną decyzję Powiatowego Inspektora Sanitarnego o
zatwierdzeniu zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego
urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określająca rodzaj i zakres działalności na
podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, lub aktualne
zaświadczenie o objęciu zakładu nadzorem Powiatowego Inspektora Sanitarnego w wymaganym zakresie,
lub aktualne zaświadczenie o objęciu zakładu nadzorem Powiatowego Lekarza Weterynarii w
wymaganym zakresie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: - załącznik nr 4
– wzór umowy, - załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia, - załącznik nr 6 – formularz cenowy dla
zadania nr 1, - załącznik nr 7 – formularz cenowy dla zadania nr 2. stanowiące integralną część SIWZ. 4.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert
częściowych na poszczególne części zamówienia - zadania. Składana oferta winna obejmować cały zakres
rzeczowy i ilościowy części zamówienia - zadania. Liczba części zamówienia-zadań wynosi: 2.
Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub więcej części
zamówienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający
nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 8. Zamawiający
nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących czynności polegające na realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Standardy jakościowe, o
których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp określa: - załącznik nr 4 – wzór umowy, - załącznik nr 5 – opis
przedmiotu zamówienia, - załącznik nr 6 – formularz cenowy dla zadania nr 1, - załącznik nr 7 –
formularz cenowy dla zadania nr 2. 10. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w celu
zwiększenia zakresu zamówienia po zrealizowaniu zamówienia podstawowego. Zakres zamówienia
podstawowego obejmuje formularz cenowy (stosownie do części – zadania załącznik nr 6 i 7 do SIWZ).
Wysokość zwiększenia w ramach prawa opcji: nie przekroczy 50% wartości zamówienia
podstawowego dla części – zadania nr 1, nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego dla podstawowego dla części – zadania nr 1, nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego dla
części – zadania nr 2. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji do wartości wskazanej powyżej lub
skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem
Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie
zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa
opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te,
które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny
jednostkowe wyszczególnione w formularzu cenowym (stosownie do części – zadania) dla zamówienia
podstawowego, będą identyczne, jak ceny jednostkowe zamówienia objętego prawem opcji. Dodatkowe
szczegóły związane z realizacją zamówienia w ramach prawa opcji zawarte są we wzorze umowy
stanowiącym załącznik nr 4 niniejszego SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.11.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
• 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, tel. 261 111 238
• Urząd Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie przy
ul. Postępu 17A,
b. pełniący obowiązki inspektorem ochrony danych osobowych w 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy jest Pan Krzysztof Hawrylak, kontakt: 261111238 514 519 700 *;
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, nr sprawy: 4WOG.1200.2712.127.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h. posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
• Na podstawie art. 11 ust. 6a ustawy Pzp W przypadku danych osobowych zamieszczonych w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa o którym mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679 (RODO), są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
• zgodnie z art. 8 ust. 5 ustawy Pzp tj. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI, do upływu terminu do ich wniesienia.
• W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
• Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
i. nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Część 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 48032.38 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakłady Mięsne VIANDO Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Radojewice 54
Kod pocztowy: 88-101
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30974.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 36432.00
Waluta: PLN
NAZWA: Część 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36116.19 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa „GALLOD-HURT”
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Leszczyna 159
Kod pocztowy: 32-733
Miejscowość: Trzciana
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 27439.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27439.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Modernizacja obiektu - sanitariatów (SP-18)"
- Remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 2925S w Leboszowicach
- Rozbudowa mammografu cyfrowego Senographe Pristina prod. GE Medical Systems o system do wykonywania biopsji pod kontrolą mammografii spektralnej dla NIO - PIB Oddział w Gliwicach
- Modernizacja Głównej Stacji Sprężarek dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie-Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w Ośrodku Konferencyjno-Szkoleniowym "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej. Znak sprawy IA1.283.26.2024.AG
- Sukcesywne świadczenie usług pralniczych dla Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej w Zabrzu. IA1.283.25.2024.DM
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ Nr 2 im Ks. WARCISŁAWA IV W SZCZECINKU
- sukcesywna dostawa żywności
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Rzykach
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Gminnego w Krosnowicach
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych
- "Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych oraz wieprzowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.