To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-08
Usługa przygotowania i przeprowadzenia działań profilaktyczno-edukacyjnych kierowanych do osób z najbliższego otoczenia pacjenta
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: RPWP.06.06.01-30-0020/19 pn:"Rehabilitacja neurologiczna dla osób po udarze mózgu w Ortopedyczno-Rehabilitacyjnym Szpitalu Klinicznym im. W. Degi UM w Poznaniu" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 609410-N-2020
Numer ogłoszenia: 540230843-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48618310142
faks: +48618310107
e-mail: zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
www: www.orsk.ump.edu.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługa przygotowania i przeprowadzenia działań profilaktyczno-edukacyjnych kierowanych do osób z najbliższego otoczenia pacjenta
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SZP/PP-U/15/20 STROKE
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i przeprowadzenia działań profilaktyczno-edukacyjnych kierowanych do osób z najbliższego otoczenia pacjenta w ramach działań informacyjno-edukacyjno-szkoleniowych w projekcie nr RPWP.06.06.01-30-0020/19 pn. „Rehabilitacja neurologiczna dla osób po udarze mózgu w Ortopedyczno-Rehabilitacyjnym Szpitalu Klinicznym im. W. Degi UM w Poznaniu” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 -2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części tj:
Część nr 1 – Zasady opieki 24-godzinowej na pacjentem po udarze mózgu
Część nr 2 – Stymulowanie pacjenta w jego najbliższym otoczeniu,
Część nr 3 – Główne problemy pacjenta i jego najbliższych, sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
Część nr 4 – Profilaktyka wtórna: dieta, aktywność fizyczna-znaczenie i oddziaływanie.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 80.56.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zasady opieki 24-godzinowej nad pacjentem po udarze mózgu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6559.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Clinicproject Paweł Sip
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rynarzewska 3a/104
Kod pocztowy: 60-133
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6559.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6559.60
Waluta: PLN
NAZWA: Stymulowanie pacjenta w jego najbliższym otoczeniu
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 93 ust. 3 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, informuje o unieważnieniu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 2
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W prowadzonym postępowaniu w zakresie części nr 2, złożona najkorzystniejsza oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
NAZWA: Główne problemy pacjenta i jego najbliższych, sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 93 ust. 3 pkt. 2 ustawy
Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, informuje o unieważnieniu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 3
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W prowadzonym postępowaniu w zakresie części nr 3, złożona najkorzystniejsza oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
NAZWA: Profilaktyka wtórna: dieta , aktywność fizyczna- znaczenie i oddziaływanie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6559.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Indywidualna Praktyka Lekarska Aleksandra Wadas-Żołna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pomarańczowa 31
Kod pocztowy: 61-612
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6559.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6559.60
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest
- Przebudowa terenu przyszkolnego - dziedzińca szkoły z uwzględnieniem małej retencji. Modernizacja dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej nr 60
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu - etap II sanitariaty.
- USUNIĘCIE GUMY Z NAWIERZCHNI BETONOWEJ LOTNISKA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
- Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 28 filmów, (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część I
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.