To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-07
druk i dostawa kalendarzy do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 593959-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0-58 342-25-00
faks: 0-58 342-24-99
e-mail: sekretariat@mzkzg.org
www: http://bip.mzkzg.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
druk i dostawa kalendarzy do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MZKZG/ZP/N/7/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1/ Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa: a/ kalendarzy ściennych na 2021 rok (300 sztuk) wraz z kopertami (300 sztuk) do siedziby Zamawiającego; b/ kalendarzy biurkowych 13 kartkowych na spirali na 2021 rok do siedziby Zamawiającego (300 sztuk); c/ kalendarzy listkowych na 2021 rok do siedziby Zamawiającego (1 500 sztuk); d/ kalendarzy książkowych na na 2021 rok do siedziby Zamawiającego ( 100 sztuk) . 2/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dotycząca niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( dalej także jako „SIWZ”). 3/ Zamawiający wymaga zatrudnienia ( w każdej z grup) przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, jeżeli osoby te wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy. Zamawiający wymaga, aby następujące czynności niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. prace drukarskie wykonane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w §7 wzoru umowy (załącznik numer 2 do SIWZ) .
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 79.82.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: druk i dostawa kalendarzy ściennych na 2021 rok wraz z kopertami do siedziby Zamawiającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19170.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1/ Janusz Pawelak 2/ Dariusz Śmich 3/ Dariusz Pełka wspólnicy spółki cywilnej Drukarnia „SIL-VEG-DRUK” s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Niegolewskich 12
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9446.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 20295.00
Waluta: PLN
NAZWA: druk i dostawa kalendarzy biurkowych 13 kartkowych na spirali na 2021 rok do siedziby Zamawiającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2670.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1/ Janusz Pawelak 2/ Dariusz Śmich 3/ Dariusz Pełka wspólnicy spółki cywilnej Drukarnia „SIL-VEG-DRUK” s.c. ul.Niegolewskich 12
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Niegolewskich 12
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1549.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7970.40
Waluta: PLN
NAZWA: druk i dostawa kalendarzy listkowych na 2021 rok do siedziby Zamawiającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2250.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1/ Janusz Pawelak 2/ Dariusz Śmich 3/ Dariusz Pełka wspólnicy spółki cywilnej Drukarnia „SIL-VEG-DRUK” s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Niegolewskich 12
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 369
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2398.50
Waluta: PLN
NAZWA: druk i dostawa kalendarzy książkowych na 2021 rok do siedziby Zamawiającego
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust.1 pkt.4) ustawy Prawo zamówień publicznych .
Uzasadnienie faktyczne i prawne :
Art. 93 ust.1 pkt.4) ustawy Prawo zamówień publicznych – cena jedynej oferty (tj. 11 783,40 zł) złożonej w tej grupie przez Wykonawcę: ZAPOL Sobczyk sp.j., ul.Piastów 42, 71-062 Szczecin przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 4 920 zł) – o kwotę: 6 863,40 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny jedynej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu w tej grupie.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Określenie struktury ilościowej i składu gatunkowego ichtiofauny w jeziorach ramienicowych (3140) i dystroficznych (3160) obszaru Natura 2000 Czerwona Woda pod Babilonem PLH220056"
- Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji spalinowo- grzewczej lokali mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych na osiedlu "Zielone Wzgórze" w Gdańsku
- "Modernizacja systemu technologii transportu pionowego sceny".
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Al. Hallera z ul. Lilii Wenedy i Żywiecką w Gdańsku".
- Dostawa cewników dializacyjnych i systemów do trombektomii dla UCK
- Dostawa mankietów uciskowych i zestawów przewodów dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi drukowania dla Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK na rok 2024
- "Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Sukcesywne wykonanie, druk i dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych
- Druk i dostarczenie wydawnictwa pn.: "Perły Architektury Bielska-Białej".
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OUTSOURCINGU DRUKU W ZAKRESIE DRUKOWANIA, KOPIOWANIA, SKANOWANIA DOKUMENTÓW ORAZ UTRZYMANIA PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Wykonanie usługi drukowania wydawnictwa "Jedzenie w sztuce"
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.