To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-07
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Radomszczańskiego w sezonie zimowym 2020/2021 z podziałem na części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 761270-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 446 834 509
faks: +48 44 683 43 35
e-mail: przetargi@radomszczanski.pl
www: www.radomszczanski.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Radomszczańskiego w sezonie zimowym 2020/2021 z podziałem na części
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WP.272.20.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Radomszczańskiego o łącznej długości dróg 153,516 km z podziałem na części.Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie gminy Radomsko, gminy Lgota Wielka, gminy Ładzice, Gminy Żytno, Gminy Gidle oraz na drodze powiatowej nr 3934E na terenie gminy Kobiele Wielkie (odc. Orzechówek – Niedośpielin), na drodze powiatowej nr 3931E na terenie gminy Kamieńsk (odc. granica gmin Gomunice/Kamieńsk - Pytowice) i drodze powiatowej nr 3509E ul. Sikorskiego na terenie miasta Radomska.2.Usługi stanowiące przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 1. obejmują trzy części:
Część nr 1 Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie gminy Ładzice, gminy Radomsko oraz na drodze powiatowej nr 3934E na terenie gminy Kobiele Wielkie (odc. Orzechówek – Niedośpielin), na drodze powiatowej nr 3931E na terenie gminy Kamieńsk (odc. granica gmin Gomunice/Kamieńsk - Pytowice) i drodze powiatowej nr 3509E ul. Sikorskiego na terenie miasta Radomska o łącznej długości 53,839 km.Część nr 2 Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie gminy Lgota Wielka o łącznej długości 34,599 km.Część nr 3 Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie gminy Żytno i gminy Gidle o łącznej długości 65,078 km. Wykonawca podejmujący się świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych przejmuje na siebie obowiązek odśnieżania i posypywania dróg, zapewniając całodobową gotowość do pracy 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu (dni robocze i święta) na podstawie zgłoszenia Zamawiającego oraz utrzymanie w pełnej gotowości technicznej środków sprzętowych do wykonania usługi. Zabezpieczenie materiału do zwalczania śliskości (sól, piasek) leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia odrębnie dla każdej części, dziennika dyżurów w czasie trwania akcji zawierającego co najmniej dane w zakresie: temperatury powietrza, ilości pracującego sprzętu, ilości zużytego materiału do zwalczania śliskości zimowej, trasie przejazdu sprzętu, ilości przejechanych kilometrów przez sprzęt pracujący.
Rozliczenie wykonania przedmiotu umowy odbywać się będzie na podstawie zestawienia pracy sprzętu oraz materiału użytego do zimowego utrzymania. Pierwszego dnia roboczego każdego miesiąca za miesiąc poprzedni Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia zestawienie pracy sprzętu oraz materiału użytego do zimowego utrzymania dróg wykorzystanego w miesiącu poprzednim. W oparciu o zatwierdzone zestawienia Wykonawca wystawiał będzie miesięczne faktury powykonawcze. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli stanu dróg, ich przejezdności oraz sposobu prowadzenia usługi zimowego utrzymania dróg. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy comiesięczną stawkę ryczałtową za utrzymanie w gotowości odpowiedniej ilości sprzętu oraz materiałów do usuwania śliskości odrębnie dla każdej części zamówienia. Stawka za tzw. „gotowość”, płacona będzie przez okres 3 miesięcy od daty podpisania umowy tj. od 1 stycznia 2021r., do 31 marca 2021r., tj. w okresie ścisłej pory zimowej, z tym jednak zastrzeżeniem, iż jeśli umowa zostanie podpisana po dniu 1 stycznia 2021 stawka za tzw. gotowość zostanie pomniejszona proporcjonalnie do dni kalendarzowych obowiązywania umowy w miesiącu styczniu. Stawka za tzw. gotowość jest wypłacana z dołu po zakończeniu miesiąca łącznie z wynagrodzeniem za świadczenie usługi w zakresie zwalczania śliskości zimowej.3.Szczegółowy opis zakresu robót, o których mowa w pkt.2 określony został w:
Szczegółowej specyfikacji usług stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ – dla części 1,2,3.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i standardami oraz postanowieniami umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.4.Na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 22 §1 Kodeksu pracy) pracowników fizycznych, którzy wykonują czynności związane z wykonywaniem usługi w trakcie realizacji zamówienia w zakresie zimowego utrzymania dróg np. kierowcy samochodów obsługujących, pługopiaskarki, operatorzy sprzętu potrzebnego do należytego wykonania usługi. Wymóg nie dotyczy osób świadczących usługi w ramach prowadzonej działalności gospodarczej np. dostawców materiałów uszorstniających, soli drogowej. Zastrzeżenie nie dotyczy osób wykonujących czynności, które nie stanowią stosunku pracy na gruncie przepisów Kodeksu pracy (np. samozatrudnienie).4.1.Niezwłocznie po podpisaniu umowy, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia jej podpisania, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego w pkt.4. Ponadto Wykonawca i/lub Podwykonawca złoży Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy lub umowy o podwykonawstwo wykaz osób, które wykonują czynności związane z wykonaniem usług w trakcie realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem imion i nazwisk tych osób i czynności jakie będą wykonywały. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualniony wykaz. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.4.2.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 4 czynności w trakcie realizacji zamówienia:- oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.4.3.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego bądź też przedstawienie dokumentów, które nie będą potwierdzać spełnienia wymagań, o których mowa w pkt 4 będzie traktowane jako niespełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę.4.4.Za niespełnienie wymogu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4 na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu Kodeksu Pracy – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 2.000,00 zł za każdy stwierdzony przypadek skierowania do wykonywania prac osoby nie zatrudnionej na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy (kara może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby, jeżeli Zamawiający podczas kolejnej kontroli stwierdzi, że nie jest ona zatrudniona na umowę o pracę).4.5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia ww. osób przez okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W przypadku uniemożliwienia Zamawiającemu kontroli przez Wykonawcę obowiązku,o którym mowa w pkt 4 Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 2.000,00 zł za każde uniemożliwienie przeprowadzenia takiej kontroli.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Ładzice, gminy Radomsko oraz na drodze powiatowej nr 3934E na terenie gminy Kobiele Wielkie,na drodze powiatowej nr 3931E na terenie gminy Kamieńsk i drodze powiatowej nr 3509E ul. Sikorskiego na terenie miasta Radomska
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 305648.15 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZIGGER Sp. z o. o.
Email wykonawcy: zigger.zigger@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej 10
Kod pocztowy: 97-400
Miejscowość: Bełchatów
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 192996.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 267114.36
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 80%
NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Lgota Wielka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 216018.52 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZIGGER Sp. z o. o.
Email wykonawcy: zigger.zigger@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej 10
Kod pocztowy: 97-400
Miejscowość: Bełchatów
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 127116.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 203730.36
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 80%
NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Żytno i gminy Gidle
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 350185.18 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Andrzej Zadasa prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Firma Usługowo-Handlowa "ANDREX" Andrzej Zasada
Email wykonawcy: sebastianzasadaandrex@wp.pl
Adres pocztowy: Maluszyn, ul. Ogrodowa 8
Kod pocztowy: 97-532
Miejscowość: Żytno
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 212855.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 391500.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Remont ul. Ciepłej, ul. Ks. A. Turleja, ul. Budowlanych i ul. Energetyków w Radomsku
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespół Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku
- Renowacja zbiornika wodnego w miejscowości Strzałków
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namysłów
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.