eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Zakup i dostawa dwóch samochodów typu BUS i SUV dla Szpitala Copernicus PL Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-05

Ogłoszenie nr 510396123-N-2021 z dnia 2021-01-05 r.
Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:

Zakup i dostawa dwóch samochodów typu BUS i SUV dla Szpitala Copernicus PL Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt: Nr RPPM.07.01.02-22-0005/16-04 „Poprawa dostępności do wysokiej jakości specjalistycznych usług zdrowotnych celem leczenia chorób cywilizacyjnych dla mieszkańców Pomorza poprzez rozbudowę Szpitala Św. Wojciecha w Gdańsku”.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 767081-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540547506-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 22196438500000, ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 58 768 42 81, 58 468 46 40
faks: 58 761 46 29, 58 768 48 29
e-mail: zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl
www: www.copernicus.gda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa dwóch samochodów typu BUS i SUV dla Szpitala Copernicus PL Sp. z o.o.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): D10.251.119.C.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dwóch samochodów typu BUS i SUV dla Szpitala Copernicus PL Sp. z o.o. Zamawiający wymaga, aby samochody były fabrycznie nowe, nieużywane, rok produkcji 2020, bez wad i uszkodzeń, sprawne technicznie, kompletne i gotowe do użytku.
2.Przedmiot zamówienia określony został za pomocą poniższych kodów Wspólnego
Słownika Zamówień: 34110000-1 –samochody osobowe, 34113000-2 – pojazdy z napędem na 4 koła, 34100000-8 - pojazdy silnikowe.
3.Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części:
Część 1 – Zakup i dostawa samochodu typu BUS - 1 szt,
Część 2 – Zakup i dostawa samochód typu SUV – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony w następujących załącznikach do SIWZ:
Załącznik nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Załącznik nr 5 – Projekt umowy.
4.Zamawiający wymaga m.in., aby samochody:
spełniały wymagania normy emisji spalin EURO 6 (WLTP),
posiadały wszystkie niezbędne świadectwa, homologacje lub inne dokumenty dopuszczenia do ruchu drogowego wynikające z Działu III, Rozdział 1a i 1b ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 roku (Dz. U z 2019 roku, poz. 870 ze zm.),
spełniały warunki techniczne pojazdów oraz zakres ich niezbędnego wyposażenia przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawa dla samochodów poruszających się po drogach publicznych (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia Dz. U. z 2018 r., poz. 855).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 34.11.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Termin wykonania zamówienia 7 dni od dnia podpisania umowy.
Miejsce dostarczenia samochodu: do siedziby Zamawiającego lub odbiór z siedziby Wykonawcy, która znajduje się w promieniu 35 km od siedziby Zamawiającego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zakup i dostawa samochodu typu BUS - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 139016.26 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 170990

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 170990
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 170990
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zakup i dostawa samochód typu SUV – 1 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 104878.05 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 129000

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 129000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 129000
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.