eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa i kasacja tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Katowice Wydziału Uprawnień Komunikacyjnych na rok 2021

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-05

Ogłoszenie nr 510395595-N-2021 z dnia 2021-01-05 r.
Miasto Katowice:

Dostawa i kasacja tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Katowice Wydziału Uprawnień Komunikacyjnych na rok 2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 606349-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Katowice, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: +48 32 2593302
faks: 48 327 054 949
e-mail: bzp@katowice.eu
www: http://katowice.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i kasacja tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Katowice Wydziału Uprawnień Komunikacyjnych na rok 2021

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.271.1.93.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:



Przedmiotem Umowy jest Dostawa i kasacja tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Katowice Wydziału Uprawnień Komunikacyjnych na rok 2021 w terminie 01.01.2021r. do dnia 31.12.2021r. wg warunków przystąpienia do przetargu podanych w ofercie

2. Dostawca zobowiązuje się do wykonania i dostarczenia Odbiorcy następujących wyrobów :

tablice zwyczajne samochodowe 29000 kpl. tablice zwyczajne zmniejszone 100 kpl. tablice zwyczajne na przyczepy 1400 szt. tablice zwyczajne motocyklowe i ciągnikowe 1500 szt. tablice zwyczajne motorowerowe 300 szt. tablice tymczasowe samochodowe 1000 kpl. tablice tymczasowe motocyklowe i ciągnikowe 30 szt. tablice tymczasowe motorowerowe 30 szt. tablice tymczasowe na przyczepy 30 szt. tablice indywidualne samochodowe 100 kpl. tablice indywidualne motocyklowe, ciągnikowe 20 szt. tablice zabytkowe samochodowe 50 kpl. tablice zabytkowe motocyklowe, ciągnikowe 10 szt. tablice profesjonalne samochodowe 50 kpl. tablice profesjonalne motocyklowe 15 szt. tablice profesjonalne motorowerowe 15 szt. tablice dla pojazdów elektrycznych samochodowe 250 kpl.

tablice dla pojazdów elektrycznych motocyklowe 50 szt. tablice dla pojazdów elektrycznych motorowerowe 100 szt. tablice dla pojazdów elektrycznych samochodowe zmniejszone 10 kpl. wtórniki i dodatkowe tablice na bagażnik 2 800 szt.

Zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu przedmiotu umowy wyniesie 80% ceny podanej w formularzu ofertowym.

Wymagania techniczne (konstrukcyjne, materiałowe, technologiczne, jakościowe), wzornictwo, kolorystyka, algorytm tworzenia numerów rejestracyjnych, oraz inne warunki jakie muszą spełniać tablice rejestracyjne, określone są w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 poz. 2355 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją (Dz. U. z 2019 poz. 546).

W ramach przedmiotowej umowy Wykonawcę obowiązywać będą wszelkie przepisy w przedmiotowym zakresie z uwzględnieniem ewentualnych zmian w przepisach jakie mogą nastąpić w trakcie trwania umowy.

Szczegóły dot. dostaw i kasacji tablic:

- wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówienia na tablice seryjne w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia,

- wykonawca otrzyma każdorazowo łącznie z zamówieniem wykaz podanych wyróżników literowo – cyfrowych zamawianych tablic,

- dostawy odbywać się będą partiami zgodnie ze składanymi zamówieniami /w postaci paczek po 50 szt./,

- wtórniki i dodatkowe tablice na bagażnik zgodnie ze złożonym zamówieniem, dostarczane będą 2 razy w tygodniu, w dniach wzajemnie ustalonych, a w wyjątkowych przypadkach dostarczane będą w terminie jednodniowym;

- odbiór tablic powinien odbywać min. dwa razy w miesiącu /w terminie wzajemnie ustalonym/, w godzinach pracy urzędu, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, a sposób ich kasacji winien być zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,

- do przechowywania tablic przeznaczonych do kasacji, wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia koszy/pojemników w ilości dostosowanej do potrzeb zamawiającego /min. 12 szt./

- koszt dostawy i kasacji tablic pokrywał będzie wykonawca tablic.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 44.42.34.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 705500.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PPH AWAN s.c. Marcin Sikora Mieczysław Sikora
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Cisownica, ul. Cisowa 94
Kod pocztowy: 43-440
Miejscowość: Goleszów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 867765.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 867765.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 954646.05
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.