To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-05
Usługa utrzymania czystości w 17 jednostkach organizacyjnych rynku pracy Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w okresie od 01.01.2021 do 30.06.2021 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 614567-N-2020
Numer ogłoszenia: 540235537-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 583 017 916
faks: 583 017 916
e-mail: pomorska@ohp.pl
www: http://www.pomorska.ohp.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługa utrzymania czystości w 17 jednostkach organizacyjnych rynku pracy Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w okresie od 01.01.2021 do 30.06.2021 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PWK.ZOAiZP.271.08a.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa utrzymania czystości w 17 jednostkach organizacyjnych Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w okresie od 01.01.2021 do 30.06.2021 r.
2. Przedmiot zamówienia składa się z 17 jednostek PWK OHP, które stanowią jedną całość zamówienia.
Lp. Jednostka Adres Powierzchnia użytkowa w (m²)
1 Biuro Komendy 80-241 Gdańsk, Al. Grunwaldzka 56 271,10
2 CEiPM Gdańsk 80-241 Gdańsk, Al. Grunwaldzka 56 96,00
3 MCK 81-304 Gdynia, Śląska 51 35,25
4 11-4 HP 83-200 Starogard Gdański, Osiedle 60 Lecia O.N.P. 14 50,00
5 MCK 83-200 Starogard Gdański, Osiedle 60 Lecia O.N.P. 14 42,00
6 11-5 HP 84-300 Lębork, Krzywoustego 1 95,80
7 MCK 84-300 Lębork, Krzywoustego 1 38,90
8 11-7 HP 80-506 Gdańsk, Dworska 27 79,44
9 11-16 HP 82-500 Kwidzyn, Piłsudskiego 25 62,50
10 MCK 82-500 Kwidzyn, Piłsudskiego 45 28,00
11 11-18 HP 82-100 Nowy Dwór Gdański, Morska 1 23,90
12 MCK 82-100 Nowy Dwór Gdański, Morska 1 29,18
13 11-19 HP 76-200 Słupsk, Przemysłowa 100 171,67
14 MCK 76-200 Słupsk, Przemysłowa 100 17,40
15 11-20 HP 77-100 Bytów, Wybickiego 2 135,98
16 MCK 77-100 Bytów, Podzamcze 34 15,80
17 MCK 83-000 Pruszcz Gdański, Wojska Polskiego 2 47,40
1240,32
3. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej.
7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
8. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
9. Rozliczenia z Wykonawcą dokonywane będą w PLN.
10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem
art. 93 ust. 4 ustawy.
11. Przedmiot zamówienia podzielono składa się z 17 miejsc wykonywania usługi. Wykonawca musi złożyć jedną łączną ofertę na wszystkie miejsca wykonywania usługi.
12. Zamawiający może zmniejszyć zamówienie w przypadku likwidacji jednostki, przeniesienia jednostki lub braku możliwości pracy w jednostce ze względu na Covid-19 (np. kwarantanna, praca zdalna). W takich sytuacjach wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za usługę niewykonaną.
13. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w sytuacji przewidzianej w pkt 12.
14. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy, przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie rozwiązań równorzędnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te podane pod pojęciem typu.
15. Po wykonaniu przedmiotu umowy, co miesiąc, Wykonawca i przedstawiciel Zamawiającego spisują „Miesięczny protokół odbioru”, zgodnie z Załącznikiem numer 2 do Umowy. Pozytywna opinia na temat wykonania zlecenia jest warunkiem dokonania płatności za zlecenie.
16. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego fakturę/rachunek
za poprzedni miesiąc do piątego dnia każdego następnego miesiąca.
17. W celu szczegółowego zapoznania się ze specyfiką zamówienia zaleca się dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń przewidzianych do objęcia usługą. Termin wizji lokalnej należy ustalić w sposób telefoniczny z pracownikiem Zamawiającego wymienionym
w pkt I.4 SIWZ.
18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy poprzez zmniejszenie ilości metrażu całkowitej sprzątanej powierzchni. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony
o nie więcej niż 10% ogólnej wartości, to znaczy zostanie zrealizowany w co najmniej
90% wartości zamówienia.
19. Dodatkowe zasady postępowania związane ze zwalczaniem zakażenia Covid-19
oraz zapobiegania rozprzestrzenianiu się choroby.
a) Często dotykane powierzchnie takie jak: gałki i klamki drzwiowe, włączniki światła, poręcze, krany z wodą, przyciski w windach, itp. powinny być czyszczone przy użyciu środka dezynfekcyjnego o działaniu przeciwwirusowym
b) Do czyszczenia powierzchni w pomieszczeniach ogólnych wystarczające jest zastosowanie neutralnego detergentu.
c) Pracownicy zajmujący się sprzątaniem pomieszczeń powinni nosić środki ochrony indywidualnej w trakcie czynności sprzątania.
d) Sprzęt i materiały stosowane do sprzątania powinny być odpowiednio czyszczone po zakończeniu każdego etapu sprzątania.
e) Odpady powstałe podczas czyszczenia powinny być umieszczone w osobnym worku, który można wyrzucić do odpadów zmieszanych.
20. Każdy Wykonawca może zaproponować tylko i wyłącznie jedną cenę i nie może
jej zmieniać w trakcie trwania umowy, za wyjątkiem sytuacji opisanych
w SIWZ i Wzorze Umowy, stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ.
21. Ceny podane w formularzu oferty powinny być jednoznaczne i określone do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
22. Wykonawca określa cenę realizacji całego zadania poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny brutto dla poszczególnych miejsc świadczenia usługi oraz sumaryczną cenę brutto
dla łącznej usługi. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zawarte w SIWZ
i we wzorze umowy oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami (w tym dotyczącymi Covid-19) realizacji przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględniać także ewentualne upusty
i rabaty zastosowane przez Wykonawcę.
23. Wprowadzenie przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian w druku formularza oferty spowoduje odrzucenie oferty.
24. Cena brutto za łączną usługę będzie brana pod uwagę w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.
25. Do porównania ofert zostanie wzięta łączna cena brutto za wykonanie całości usługi
oraz doświadczenie osoby sprawującej nadzór nad personelem sprzątającym
26. Wykaz jednostek wraz z adresami i ich powierzchnią użytkową stanowi Załącznik nr 1 do Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.90.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 70704.10 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: EKO KOMES Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tczewska 44
Kod pocztowy: 83-032
Miejscowość: Kolnik
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 70704.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 75568.78
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługi pralnicze
- Organizacja pobytu szkoleniowego.
- Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków wraz z obsługą kelnerską na potrzeby konferencji "30th ERES Annual Conference" organizowanej przez Uniwersytet Gdański.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2024r. na potrzeby Przedszkola nr 86 w Gdańsku- III
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. "Odcinek nr 16 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - ..."
- Wykonanie ciągów komunikacyjnych, oświetlenia budynku i rewaloryzacja parku w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gd.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.