To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-04
ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1301K W KM OD 12+894,00 DO KM 13+239,00 W MIEJSCOWOŚCI PIERSZYCE, POLEGAJĄCA NA BUDOWIE CHODNIKA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 614110-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 146 456 373
faks: 146 456 420
e-mail: ugzabno@zabno.pl
www: https://bip.malopolska.pl/umwzabno,m,329080,2020.html
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1301K W KM OD 12+894,00 DO KM 13+239,00 W MIEJSCOWOŚCI PIERSZYCE, POLEGAJĄCA NA BUDOWIE CHODNIKA
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RG.7012.14.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 1301K w km 12+894,00 do km 13+239,00 w miejscowości Pierszyce, polegającej na budowie chodnika. 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi realizacja następujących robót: 1) ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE a) Roboty wytyczeniowe, b) Inwentaryzacja powykonawcza, 2) ROBOTY ROZBIÓRKOWE a) Rozbiórka obrzeży chodnikowych, b) Rozbiórka nawierzchni z betonowych płytek chodnikowych, c) Rozbiórka betonowych nawierzchni zjazdów, d) Rozbiórka nawierzchni bitumicznych o grubości 8 cm, e) Załadowanie i wywiezienie gruzu, 3) ROBOTY ZIEMNE DROGOWE a) Odhumusowanie b) Wykopy wykonywane mechanicznie (przyjęto 95% wszystkich robót ziemnych), c) Wykopy wykonywane ręcznie (przyjęto 5% wszystkich robót ziemnych), d) Formowanie nasypu drogowego, e) Humusowanie i obsianie skarp nasypu drogowego, 4) NAWIERZCHNIE, PODBUDOWY a) Chodnik, b) Zjazdy, c) Jezdnia, d) Nawierzchnia pobocza z kruszywa łamanego 0/31.5mm gr.15 cm, 5) GALANTERIA DROGOWA a) Krawężnik drogowy najazdowy 15x22cm na ławie betonowej z oporem, b) Krawężnik drogowy 15x30cm na ławie betonowej z oporem, c) Obrzeże chodnikowe 8x30 na ławie betonowej z oporem, 6) ORGANIZACJA RUCHU a) Wykonanie w terenie, utrzymanie i późniejsza rozbiórka organizacji ruchu na placu budowy, b) Docelowa organizacja ruchu, c) Malowanie poziome, d) Montaż oznakowania pionowego, 7) ODWODNIENIE a) Studzienki ściekowe uliczne, b) Studnie rewizyjne, c) Przykanaliki i kolektor główny kanalizacji deszczowej, d) Skrzynki rozsączające 945. 3. Ponadto Zamawiający informuje, iż szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia określony został w: a) Dokumentacji Technicznej (Załącznik nr 9 do siwz), b) Specyfikacji Technicznej (Załącznik nr 10 do siwz) oraz c) Projekcie umowy (Załącznik nr 4 do siwz). 4. Przedmiar robót posiada jedynie charakter pomocniczy. 5. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu załączników do siwz , łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. 6. Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego Kosztorysu ofertowego uproszczonego, sporządzonego w oparciu o Dokumentację Techniczną, Przedmiar robót, Specyfikację Techniczną oraz ewentualną wizję lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę. 7. W umowie o roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego tak więc przedmiar robót ma na celu wyłącznie umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót. Uwagi końcowe: – Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację techniczną, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w SST, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektu umowy /Załącznik nr 4/, – Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, – W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt, – Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. – Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego. – Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót, – Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami przetargowymi. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty, – Jeżeli niniejsza SIWZ lub załączniki do SIWZ wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP oraz oświadczeniem autora projektu, dopuszcza na podstawie art. 30 ust. 5 oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 1. 2. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a i ust 4 PZP: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych m.in. w zakresie: a) robót brukarskich oraz b) robót ogólnobudowlanych – w ilości osób zapewniającej terminową i zgodną z warunkami niniejszej SIWZ realizację przedmiotowego zamówienia. Wymóg nie dotyczy m.in. osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów budowlanych. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 2) Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o prace Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. 3) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 23 ust. 3a, na każdym etapie realizacji zamówienia, poprzez wymaganie oświadczeń pracowników potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. 4) W zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, Zamawiający /pod rygorem zastosowania kar umownych/ uprawniony jest bez wcześniejszego uprzedzenia do kontroli zatrudnienia, tj. wezwanie do przedłożenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.22.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 241704.39 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BRUK-TRANS Józef Pinas
Email wykonawcy: jozespinas@onet.eu
Adres pocztowy: ul. Mielecka 10 B
Kod pocztowy: 33-140
Miejscowość: Lisia Góra
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 329553.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 538072.32
Waluta: pln
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/6730/PolskiLad
- Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów
- Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Kamionka
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 111206E w miejscowości Pełczyska obsługującej tereny inwestycyjne"
- Budowa drogi na działce 2850 w Nakle nad Notecią
- Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Józefin gmina Poświętne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.