To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-04
Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z lokali użytkowych zarządzanych przez KZGM w Katowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 759236-N-2020
Numer ogłoszenia: 540535204-N-2020; 540538353-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 258 20 21-25
faks: 32 258 20 25, 41 63 167
e-mail: przetargi@kzgm.katowice.pl
www: www.kzgm.katowice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z lokali użytkowych zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): NZ.231.080.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem
zamówienia jest: a) odbiór i zagospodarowanie, zgodnie z przepisami prawa, odpadów komunalnych z lokali użytkowych zarządzanych przez Zamawiającego, określonych w Wykazie Nieruchomości (załącznik nr 1 do
wzoru umowy), b) dzierżawa pojemników na odpady komunalne dla lokali użytkowych wskazanych w Wykazie Nieruchomości (załączniku nr 1 do wzoru umowy). 2. Odbiór odpadów komunalnych z lokali
użytkowych, będzie odbywał się z częstotliwością określoną w załączniku nr 1 do wzoru umowy.
Zamawiający zastrzega sobie jednak możliwość dokonania zmian częstotliwości wywozu odpadów
komunalnych. 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z
nieruchomości zamieszkałych określonych w aktualnie obowiązującej uchwale Rady Miasta Katowice w
sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług odbierania odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. 4. Odbiór odpadów komunalnych z lokali użytkowych
będzie odbywał się w sposób uniemożliwiający zmieszanie odpadów segregowanych, to jest przy
zastosowaniu pojazdów umożliwiających selektywny odbiór odpadów (np. kilkukomorowych lub
posiadających inny system do zbiórki selektywnej) lub odrębnymi pojazdami dla każdego rodzaju odpadów
segregowanych. 5. Prawo opcji. Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI, w związku z możliwością zmiany
liczby lokali użytkowych, dla których konieczne będzie świadczenie usług wywozu odpadów, w trakcie
obowiązywania umowy lub dokonania zmian w zakresie częstotliwości wywozu. Maksymalna ilość
odpadów do wywozu objętych niniejszym zamówieniem to: - 836 pojemników na odpady komunalne o
pojemności 1100 litrów (zmieszane), - 1426 pojemników na odpady komunalne o pojemności 360
litrów (zmieszane), - 1016 pojemników na odpady komunalne o pojemności 240 litrów (zmieszane), -
1122 pojemniki na odpady komunalne o pojemności 120 litrów (zmieszane), - 2209 pojemników na
odpady komunalne o pojemności 240 litrów (segregowane), - 2741 pojemników na odpady komunalne
o pojemności 120 litrów (segregowane). Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do
niewykorzystania całości zamówienia stanowiącej maksymalną ilość, a Wykonawcy nie przysługuje
roszczenie z tego tytułu. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji
będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego
(gwarantowanego). Minimalna ilość odpadów komunalnych (zamówienie gwarantowane) w całym
okresie realizacji zamówienia, którą Zamawiający przewiduje do odebrania z lokali użytkowych
wskazanych w załączniku nr 1 do umowy to: - 655 pojemników na odpady komunalne o pojemności
1100 litrów (zmieszane), - 1170 pojemników na odpady komunalne o pojemności 360 litrów
(zmieszane), - 842 pojemniki na odpady komunalne o pojemności 240 litrów (zmieszane), - 842
pojemniki na odpady komunalne o pojemności 120 litrów (zmieszane), - 1825 pojemników na odpady
komunalne o pojemności 240 litrów (segregowane), - 2235 pojemników na odpady komunalne o
pojemności 120 litrów (segregowane). 6. Zamówienie objęte
prawem opcji realizowane będzie po zrealizowaniu zamówienia gwarantowanego tj. po wykorzystaniu
środków obliczonych jako iloczyn cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości minimalnych podanych
w pkt 5. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji
przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji
zamówienia obligatoryjnego. 7. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -
Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2020 r., poz. 1320) przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących
czynności odbioru odpadów z posesji, obejmującego wyniesienie pojemników z odpadami, wyładunek na
podstawiony we własnym zakresie środek transportu i odstawienie pustych pojemników. Wymóg nie dotyczy
osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających
lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą
wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. 8. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia określa Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 5 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 442430.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o.
Email wykonawcy: info@mpgk.com.pl
Adres pocztowy: ul. Obroki 140
Kod pocztowy: 40-833
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 367108.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 367108.61
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA POJEMNIKÓW NA MOCZ I KAŁ
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach
- Leki, lek onkologiczny, wyroby med. i żywności specjalnego przeznaczenia - 13 Pakietów
- DOSTAWA LEKÓW 10
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne przyjęcie odpadów: 19 12 10-odpady palne, 19 12 12-inne odpady, w tym substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż 19 12 11 do termicznego przetwarzania w procesie R1.
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych na terenie Gminy Repki w 2024 roku"
- ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Usługa odbioru odpadów komunalnych segregowanych: papier, szkło, tworzywa i metale z posesji trudno dostępnych z terenu Gminy Obrowo
- Naprawa podziemnego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 29/2024
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.