eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › KPP Pułtusk budowa nowej siedziby przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-04

Ogłoszenie nr 510394760-N-2021 z dnia 2021-01-04 r.
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu:

KPP Pułtusk budowa nowej siedziby przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 3

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 607603-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540239343-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, krajowy numer identyfikacyjny 67089737900000, 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 483453103
faks: 483452002
e-mail: monika.hernik@ra.policja.gov.pl
www: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KPP Pułtusk budowa nowej siedziby przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 3

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 41/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Pułtusku, zlokalizowanej przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 3, na działkach o numerach ewidencyjnych 30/4, 30/6, 30/8 i 30/9. 2. Podstawa opracowania opisu przedmiotu zamówienia: 1) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać
budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002 r. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1065), 2)Wytyczne nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 lipca 2013 r. w sprawie
standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych obowiązujących w obiektach Policji, 3) Decyzja nr 703 Komendanta Głównego Policji z dnia 14 grudnia 2006 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać policyjne strzelnice ćwiczebne, 4) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń przejściowych i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń, pokoi i izb (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 683), 5) obmiary, 6) obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej związane z procesem budowlanym. 3. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie rozbiórek budynków oraz obiektów inżynieryjnych usytuowanych na przedmiotowych działkach, 2) budynek biurowy w technologii tradycyjnej murowanej z elementami żelbetowymi, stropy gęstożebrowe - dwie kondygnacje nadziemne bez podpiwniczenia, powierzchnia zabudowy 1 338,8 m2, kubatura 10 041,0 m3 wraz z instalacjami sanitarnymi: wew. instalacje wod-kan, c.o., c.t., p. poż., wentyl., klimatyzacja oraz instalacjami elektrycznymi i teletechnicznymi: SSWiN, VSS, LAN, SKD, SAP. Zmiana względem dokumentacji projektowej dotycząca wykonania elewacji budynku. Zamawiający zakłada wykonanie elewacji w bezspoinowym systemie ociepleń styropian gr. 15 cm o współczynniku przenikania ciepła λ = 0,031 [W/mK] z wyprawą tynkiem
akrylowym o gr. ziarna 1,5 mm. 3) budynek garażowy w technologii żelbetowej ze
zlokalizowaną na drugiej kondygnacji pięciostanowiskową krytą strzelnice ćwiczebną - dwie kondygnacje nadziemne bez podpiwniczenia, powierzchnia zabudowy 619,0 m2, kubatura 4 952,0 m3 wraz z instalacjami sanitarnymi: wew. instalacje wod-kan, c.o., c.t., p. poż., wentyl., klimatyzacja oraz instalacjami elektrycznymi i teletechnicznymi: SSWiN, VSS, LAN, SKD, SAP. Zmiana względem dokumentacji projektowej dotycząca wykonania elewacji budynku. Zamawiający zakłada wykonanie elewacji w bezspoinowym systemie ociepleń styropian gr. 15 cm o współczynniku przenikania ciepła λ = 0,031 [W/mK] z wyprawą tynkiem akrylowym o gr. ziarna 1,5 mm. 4) wiatę samochodową o konstrukcji stalowej na 8 stanowisk o powierzchni zabudowy 205,2 m2., 5) kojce dla psów: dwa kojce wraz z dwoma wybiegami o powierzchni zabudowy 220,0 m2., 6) wykonanie zagospodarowania terenu o powierzchni ok. 8 466,00 m2, w tym wykonanie nawierzchni utwardzonych o powierzchni ok. 4 028,10 m2. 4. Wyżej wymieniony zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową – załącznik nr 7, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 8 i przedmiarem robót – załącznikiem nr 9, które w szczegółowy sposób opisują przedmiot zamówienia. 5. Zamawiający w celu poprawnego przygotowania oferty zaleca Wykonawcy, przed złożeniem oferty, dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy i zapoznanie się z warunkami realizacji robót w celu uwzględnienia ich w cenie oferty. 6. W ramach wizji lokalnej należy stwierdzić, czy informacje podane w przedmiarze obejmują pełen zakres robót niniejszego postępowania i są zgodne z rzeczywistością. 7. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przedmiaru robót, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia. 8. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek skompletowania i
dostarczenia dokumentów odbiorowych, na dzień rozpoczęcia odbioru. 9. Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych Zamawiającemu winno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. 11. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte przedmiarem robót, konieczne do uwzględnienia przez Wykonawcę: 1) pełna obsługa geodezyjna, w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt Wykonawcy – w przypadku, gdy zajdzie konieczność uzyskania tego typu decyzji, 3) uporządkowanie terenu po budowie, 4) likwidacja placu budowy, 5) wszelkie inne prace nie objęte SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i odpowiednie przepisy prawa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22245853.40 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 10

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Rembud Sp. z o.o.
Email wykonawcy: rembud@rembud.pl
Adres pocztowy: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 175
Kod pocztowy: 06-300
Miejscowość: Przasnysz
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 23226479.09

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23226479.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31000000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 540232463-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.