eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Modernizacja lokali mieszkalnych - Zasób w Kielcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-04

Ogłoszenie nr 510394670-N-2021 z dnia 2021-01-04 r.
Miejski Zarząd Budynków w Kielcach:

Modernizacja lokali mieszkalnych - Zasób w Kielcach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 760149-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Budynków w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny 26026928400000, ul. Paderewskiego 20, 25-004 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 41 36 76 720
faks: 41 36 76 917
e-mail: m.klusakiewicz@mzb.kielce.pl
www: www.mzb.kielce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja lokali mieszkalnych - Zasób w Kielcach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MZB/M.l.m. – II / 2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie przedmiotu zamówienia polegać będzie na:
1. Modernizacji lokali mieszkalnych w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz wewnętrznych instalacji
sanitarnych i elektrycznych wraz z robotami porządkowymi. Zakres prac obejmuje m.in. roboty: tynkarskie, stolarskie, podłogowe, posadzkarskie, okładzinowe, malarskie, szklarskie, zduńskie, instalacyjne sanitarne tj.: wodno- kanalizacyjne, gazowe, centralnego ogrzewania, wentylacyjne wraz z konieczną wymianą osprzętu, instalacyjne elektryczne z konieczną wymianą osprzętu i zabezpieczeń w lokalu mieszkalnym oraz roboty związane z usunięciem z placu budowy gruzu i innych materiałów pochodzących z demontażu oraz śmieci i odpadów wraz z ich wywiezieniem i przekazaniem tego materiału do utylizacji i uprzątnięciem terenu budowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje również usunięcie sadzy i neutralizację zapachów powstałych na
skutek pożarów w lokalach mieszkalnych oraz dezynsekcję lokali o powierzchni do 30 m2
(usunięcie insektów: pluskwy, prusaki, pchły itp.)
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą przedmiaru robót, który stanowi
Załącznik nr 10 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego
zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub
jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku
bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi
przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z
2019 r. poz. 1186 ze zm.).
Dezynsekcję, usunięcie sadzy i neutralizację zapachów po pożarach w lokalach mieszkalnych należy
wykonywać wyłącznie środkami zarejestrowanymi, mającymi zezwolenie na stosowanie na terenie RP
oraz posiadającymi atest i Karty Charakterystyki Produktu. .
4. W przypadku, gdy w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej
załącznikach tj. przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie
materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem
zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych.
Oznacza to, że przewidziane przez Wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót materiały i
urządzenia powinny spełniać parametry określone w dokumentacji przetargowej postępowania i nie
powinny być gorsze od jej założeń (równe lub lepsze). Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe
odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał
(wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na
Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty
opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dany
materiał (wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście
równoważne oraz zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego.
5. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich
zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.
6. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z przedmiarem robót, obowiązującymi
przepisami lub SIWZ, Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub
odstąpić od umowy z winy Wykonawcy.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące
przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Okres gwarancyjny
rozpoczyna bieg od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
8. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 6 osób wykonujących czynności w
zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), tj.: w szczególności 2 osoby wykonujące prace ogólnobudowlane,
2 osoby wykonujące prace sanitarne oraz 2 osoby wykonujące prace elektryczne. Wyżej wskazane
osoby mają być zatrudnione nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy.
Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały robotami
objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych
stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Wykonawca wskaże osoby w Załączniku nr 1 do
umowy, które będą realizować zamówienie w zakresie o którym mowa w niniejszym punkcie powyżej
przed przystąpieniem do wykonywania robót ( tj. przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia)
oraz będzie zobowiązany do złożenia w celu udokumentowania tej obsady oświadczenia o spełnianiu
wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o
których mowa powyżej, uprawnia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę
wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone
we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.
9. Zamówienie będzie realizowane na terenie Miasta Kielce.
10. Lokale będą przekazywane Wykonawcy do modernizacji sukcesywnie, w miarę ich pozyskiwania.
W związku z powyższym Wykonawca musi być przygotowany na ewentualne prowadzenie prac
równocześnie w kilku lokalach.
11. Z dniem przekazania lokalu do modernizacji Wykonawca otrzyma uzgodniony zakres robót do
wykonania i książkę obmiarów oraz będzie zobowiązany do uzgadniania z Inspektorami Nadzoru
szczegółów dotyczących zakresu prac i innych spraw związanych z jakością wykonywanych robót.
12. Zakres wykonanych prac każdorazowo będzie rozliczany przez Zamawiającego na podstawie
kosztorysu powykonawczego, sporządzonego w oparciu o uzgodnione ceny jednostkowe zawarte w
kosztorysie ofertowym Wykonawcy i ilości rzeczywiście wykonanych robót, dla każdego lokalu
oddzielnie.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości w poszczególnych pozycjach wskazanych w
kosztorysie ofertowym, z zastrzeżeniem, że nie zmieni to wysokości maksymalnego wynagrodzenia
Wykonawcy.
14. W przypadku gdy Zamawiający zleci Wykonawcy mniejszy zakres remontów niż zostało określone w
kosztorysie ofertowym, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonaną ilość robót.
15. Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz
odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.
16. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich wykonania określają: przedmiar robót (kosztorys ślepy),
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz wzór umowy, stanowiące załączniki do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.45.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 925920.98 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MAX-BUD I” Paweł Kruk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rakowska 6B/4
Kod pocztowy: 25-209
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 749034

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 486335.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 754437.24
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.