To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-04
Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 4 zadania.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 598685-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +486793510
faks: +48566793682
e-mail: zamow_publ@wszz.torun.pl
www: http://www.wszz.torun.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 4 zadania.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): W.Sz.Z: TZ-280-114/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie Nr 1 - dostawa igieł Hubera z drenem, Zadanie Nr 2 – dostawa czujników neonatologicznych, Zadanie Nr 3 – dostawa akcesoriów do respiratorów Bellavista, Stephan i kardiomonitorów Comen, Zadanie Nr 4 – dostawa wyrobów i płynów do dializ nerkowych oraz cewników. 1.1 Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową z parametrami techniczno-użytkowymi zamawianych wyrobów i standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia określają dokładnie Załączniki od Nr 2/1 do 2/4 do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.19.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26400.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: VYGON Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Francuska 39/6
Kod pocztowy: 03-905
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 28512.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 37324.80
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie Nr 2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przetarg w części dotyczącej Zadania Nr 2 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm), gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
NAZWA: Zadanie Nr 3
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części dotyczącej Zadania Nr 3 unieważniono w oparciu o art. 93 ust 1 pkt 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ do upływu terminu składania ofert w ramach wskazanego zadania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Zadanie Nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 97900.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Baxter Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kruczkowskiego 8
Kod pocztowy: 00-380
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 105732.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 105732.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Zakup 38 sztuk tabletów wraz z oprogramowaniem, etui, ładowarkami z kablami oraz ze świadczeniem gwarancji dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla obiektów użyteczności publicznej w Toruniu - Szkoła Podstawowa nr 9 w Toruniu
- PRACE REMONTOWE ŁAZIENKI W INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ GASTRONOMICZNO - HOTELARSKICH W TORUNIU
- Dostawa odczynników do systemu IR Biotyper wraz ze szczepami wzorcowymi (Zadanie Nr 1) oraz jałowych pojemników do badań mikrobiologicznych (Zadanie Nr 2).
- Ubezpieczenie mienia Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Skłodowskiej-Curie 16 w Toruniu wraz z pozostałymi robotami towarzyszącymi.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa czujników SpO2, do oksymetrii mózgowej i do nieinwazyjnego pomiaru hemoglobiny oraz czujników temperatury i rektalno-przełykowych wraz z oprzyrządowaniem
- Dostawa noszy elektrycznych (szt.1) i urządzenia do bezpiecznego oczyszczania powietrza (szt.1) na potrzeby szpitala "Olmedica" w Olecku
- Sukcesywne dostawy osłon na mikroskop, kaset, zestawów laryngologicznych, czynnika sterylizującego i odczynników do analizatora dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o.
- Dostawa urządzenia do przestrzennej diagnostyki i terapii D-WALL pn. "Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Ośrodka rehabilitacji Leczniczej oraz aparatury na potrzeby Poradni Chirurgii Ogólnej
- Dostawy sprzętu medycznego lamp zabiegowych sufitowych bezcieniowych, defibrylatora i aparatu Ambu dla CWPL "CePeLek" SP ZOZ w Warszawie w podziale na 3 części
- Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Gminnej Przychodni w Dąbrowie Chełmińskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.