eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych na pomieszczenia laboratoryjne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-04

Ogłoszenie nr 510394468-N-2021 z dnia 2021-01-04 r.
Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A.:

Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych na pomieszczenia laboratoryjne

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 550232579-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A., krajowy numer identyfikacyjny 27334026000000, Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 323 257 235
faks: 323 257 285
e-mail: rcgw@rcgw.pl
www: www.rcgw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych na pomieszczenia laboratoryjne

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): EU/JNJ/pomieszczenia_laboratoryjne/24/11/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych na pomieszczenia laboratoryjne, zgodnie z dokumentacją zawartą w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do zaproszenia)

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 139278.24 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: FAKTORIA AB Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kwiatowa 70
Kod pocztowy: 43-252
Miejscowość: Golasowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 101037.48

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 101037.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 101037.48
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 20%
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art. 66 ust. 1 p.z.p. zamówienie z wolnej ręki to tryb udzielenia zamówienia, w którym zamawiający udziela zamówienia po przeprowadzeniu negocjacjach z jednym wykonawcą. W trybie zamówienia z wolnej ręki postępowanie o udzielenie zamówienia wszczyna się w drodze przesłania zaproszenia do negocjacji, a kończy zawarciem umowy.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) p.z.p. zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego na usługi lub roboty budowlane (nr umowy 145/VIII/2019) udzielić zamówienia z wolnej ręki, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, jeśli zamówienie to polega na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, pod warunkiem, że takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Zamawiający wypełnia powyższe przesłanki, stąd zamówienie było procedowane w wyżej wskazanym trybie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.